1. leht 1-st

jahutusvesi välja

Postitatud: 13.09.2003 09:53 42
Postitas rajko
kuna mootoris praegu tavaline H2O sees, siis enne öökülmi tahaks ära vahetada jahutusvedeliku vastu. Radika küljest lõdvikud lahti võttes jookseb vesi aint radikast välja, mootorisse jääb sisse. Kuda ta sealt mootorist kätte saada?
Jama ka kui hommikul mootor ja radikas lõhki on külmunud. Paberite järgi peaks 12 l seda veekest sinna minema.

Postitatud: 13.09.2003 10:43 36
Postitas Veiko
plokil külje peal peab olema kuskil üks jahutusvedeliku väljalaskmise punn (polt), keera see eest ära ja vesi voolab plokist välja

Postitatud: 13.09.2003 14:49 51
Postitas jevgeni
kui kogu vedeliku kätte ei saa, siis pane kangema tosooli sisse. segunevad ära.

Postitatud: 15.09.2003 18:35 43
Postitas Joel_H
Sai ka enda autol jahutusvedelik vahetatud - radikal alumine punn lahti ja vana solk välja, aga sealt sain kätte nii umbes 5 l, kokku peaks aga süsteemis (E34 2,0) olema 11 l. Pimedas kanalis sai küll uuritud, et kas plokil kusagil mingi kork on, kust saaks ülejäänu kätte, aga mina seda leida ei suutnud. Kas keegi on asjaga täpsemalt kursis, et kust seda korki otsida, et ka mootorist vedelik välja saada ??

Postitatud: 15.09.2003 18:46 21
Postitas Priit Peljo
M30-el on 6-nda püti väljalaske all.

Postitatud: 16.09.2003 12:30 52
Postitas markx
Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma....

Postitatud: 16.09.2003 17:12 18
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas markx[/i]
Kui vana mahl väga paks solk ei ole, siis pole mõtet teda plokist välja imeda.
Lase radikast välja ja vala kontsentraati asemele- kärab väga hästi!! Kui tahad plokist ikka kätte saada mahlakest aga punni ei leia, lase lõdvikud lahti ja kalla puhast vett ülemisest august sisse, alumisest voolab koos solgiga välja!
Niimoodi saad vana mahla välja loputada, pärast lased radika jagu kontsi peale ja ongi valma.... [/quote]

IRW:D
Ei tea miks küll lollid bmw insenerid nõuavad
jahutusvedeliku vahetamist 1x aastas ja pidurivedelikul
sama tihedasti:D Kalla pidurivedeliku topsi KAMAZi
õli sisse ja kärab küll, my asss....

Postitatud: 16.09.2003 17:50 15
Postitas Joel_H
Aare jutuga täitsa nõus (E34 on jahutusvedeliku vahetus ette nähtud küll iga 2a. tagant aga see selleks). Seega oleks ikka igati kasulik vana soga kõik korralikult kätte saada ja siis uus sisse.