PROBLEEM

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Ivar_R
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.09.2003 00:55 38
Asukoht: Haapsalu

PROBLEEM

Postitus Postitas Ivar_R »

:( 325e hakkas äkki õli võtma 1000km 1l õli, enne ei läinud tilkagi. masin ise sõitnud ca 300000 milles võib probleem olla? Ei suitse ka
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

kui talda annad persest suitsu tuleb? üks variant klappisääretihendid vajavad vahetamist.
Kasutaja avatar
Ivar_R
Huviline
Postitusi: 45
Liitunud: 08.09.2003 00:55 38
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Ivar_R »

ei suitse nagu
Kasutaja avatar
Muhv
Klubiliige EKBK
Postitusi: 2206
Liitunud: 18.11.2002 22:35 02
Peamine sõiduk: i12, i01s, G05

Postitus Postitas Muhv »

Selline õli võtmine ju veel normi piires :) (Vallo Sootsi lemmik teema) Mina kahtlustaksin sellise äkk asja puhul, et kusagilt tilgub lihtsalt välja.
Kasutaja avatar
Lauri_L
Klubiliige
Postitusi: 961
Liitunud: 24.01.2003 19:43 33
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Lauri_L »

1l õli per 100km on muidugi liiga palju, aga kui masin tõesti ei suitse, siis liitun herr Muhv'iga, et kuskilt tilgub välja. Aga kui loiku all pole, siis on ei tea kelle näpp mängus :D. Saada mõni inimene auto taha ja mine suure ajuga koha pealt ära, kui too sinist suitsu mäeb või köhima hakkab, siis teada, kuhu see õli läheb :P
Kasutaja avatar
jevgeni
Huviline
Postitusi: 301
Liitunud: 07.08.2003 16:19 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jevgeni »

tasub vaadata kas mootor on pealt õline või käigukast. juhtub ka nii et tilgumist pole näna, aga sõiduajal ajab õli simmeri vahelt välja ja see on mööda mootori ja käigukasti laiali, nii et kohapeal seistes tilgumist ei ole.
Raivo
Huviline
Postitusi: 3610
Liitunud: 01.10.2002 10:58 38
Peamine sõiduk: BMW 530D
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Raivo »

Simmerist ikka nii palju tilkuda küll ei tohiks.

Ise pakuks kah et klapisääretihendid näiteks. Ega sa muidu seda teada ei saa, kui üritad paar esimest käiku piirajasse lasta, ning kui siis sinist viskab, on tegemist ilmselt tihendiga.
Vaikselt sõites ei saa üldjuhul sellest aru.

Või on mootor kapitaalsemalt katki...
530d
Kasutaja avatar
tyhjus
Huviline
Postitusi: 41
Liitunud: 27.09.2003 01:09 59
Asukoht: harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas tyhjus »

Ei taha uut topic'ut teha, siis torkan siia väikse küsimuse.
Et sai 325e'le väikse õnnetuse tõttu 325i peale ostetud (krt 5000kr. maksis) , aga näed raha ei olnud, et käigukast kah uus hankida ruttu. Seega tuleb natuke aega vana käigukastiga ringi libiseda, mis pole eriti vist üle 5000pöörde jaoks mõeldud. Et kas keegi oskab nö. juhendeid anda, milliseid sõidumeetodeid kasutada ja millest hoiduda jne.?
-- Vana Risu 325i --
patrik
Huviline
Postitusi: 4595
Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
Kontakt:

Postitus Postitas patrik »

kastil pole häda midagi, tagadiffer vaheta 3,73-4,10 vastu
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
bemari
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 30.01.2004 17:01 34
Asukoht: Tallinn, Harjumaa

Postitus Postitas bemari »

Arvan, et su auto mootor on ka juba hõre, kuigi ega ta laksust nüüd ka hõredaks ei jää. Õli sul maha ei jookse? õli jahutusvedelikuga segamini pole? Siis kuhu ta ikka kaob- ainult silindrisse, kas siis kulunud (katkise) kolvirõnga-(ste) kaudu.Vähetõenäoline, et klapisääretihendid, kuigi jah, eks mingil vähesel määral siiski võibolla. Mul enda masinal kunagi oli nii, et õli võttis 1000 km peale algul 1.5 L hiljem 4L. :shock: Vahetasin alustuseks klapisääretihendid, viimased meenutasid plastmassi taolistmaterjali mitte kummi( klapi ja tihendi vahel oli isegi silmaga nähtav mõnus pragu).
Tihendite vahetus ei andnud mingit tulemust- väemalt märgatavat küll mitte. Vahetasin siis lõpuks rõngad ja asi sai jonksu.
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4226
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas Cardo »

kui täissünt siis see ei tohikski eriti tosata minuteada või eksin ?
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

jevgeni kirjutas:kui talda annad persest suitsu tuleb? üks variant klappisääretihendid vajavad vahetamist.
Sedasi testides sa ei saa väita et klapisääre tihendid läbi.
Sõida mingist mäest ülesse või pane mingi koormus autole taha ja anna gaasi kui siis viskab sinist rohkem kui vaja siis võib viga olla kolvirgupis näiteks rõngad läbi.
Nüüd tule mäest alla nn käiguga pidurdades kui siis paneb sinist siis võiks viga olla küll klapisääre tihendites.

kuid ma kipun ise ka arvama et mingi leke võiks nagu olla.
al
Huviline
Postitusi: 12
Liitunud: 30.07.2004 22:59 46

Postitus Postitas al »

kas ta sul küünlaid ära ei tahma või? Kui ta hõre on ja niipalju õli "ära kaotab" siis peaks küünlad madalatel pööretel kohe ära tahmama nii , et silinder ei käi. Omal oli küll selline kogemus..
325e 2,7l
Vasta