1. leht 1-st

Egr

Postitatud: 25.08.2012 16:21 30
Postitas axzik
Selline küsimus mis asi on EGR ja miks niiöelda "pimedaks seda tehakse", mis mõju sellel autole on, head/vead?

Re: Egr

Postitatud: 25.08.2012 17:02 13
Postitas Heavy
Suunab heitgaasid, mis on soojad, teisele ringile põlema.
Pimedaks tehakse selleks, et mootor saaks alati puhast ning jahedat õhku(mahub rohkem).
Tihtipeale linnas madalatel pööretel sõites, tahmab EGR klapp ära ning siis ei käi enam õhk läbi. Tekivad igasugused veakoodid, mootori avariirežiim, auto ei liigu enam nii hästi.

Tehtud selleks, et gaasid paremini ära põleks ning saastaksid vähem keskkonda.

Re: Egr

Postitatud: 25.08.2012 17:41 16
Postitas MargusA
Ma alati loen et keegi on võtnud pöördklapid välja,egr kinni,katid minema ja teab mis veel...mis siis sellega on?kas ei testitud neid mootoreid piisavalt et selliseid asju pole vaja,mis probleme tekitavad.

Re: Egr

Postitatud: 25.08.2012 17:53 56
Postitas Heavy
Need on sinna pandud keskkonnakaitse, roheliste tugeval survel. EGRi ja katalüsaatorite rikked on veidi valede sõiduvõtete tagajärg diislitel. St lühikesed otsad, madalatel pööretel põristamine. Nüüd on tulnud veel DPF filtrid, mis autoomanikele suureks peavaluks ning kaotavad rahakoti vahelt raha ära.

Re: Egr

Postitatud: 25.08.2012 21:57 02
Postitas LTD
Kuidas 2004 a. e46l EGRi pimedaks teha? On see üldse võimalik?

Re: Egr

Postitatud: 26.08.2012 15:37 22
Postitas axzik
Saab keegi seletada milline see egr voolik välja näeb ning kus asub?

Re: Egr

Postitatud: 26.08.2012 16:16 43
Postitas Heavy
Ainult vaakumvoolikust ei pruugi piisata. Klapp võib olla kinni kiilinud ning ei sulgu/avane täies ulatuses.

Re: Egr

Postitatud: 27.08.2012 07:33 44
Postitas Allar88
Kas keegi on ka EGR-i jahutuslahendused ja muud jupid välja kiskunud? Milliseid juppe olete kasutanud?

Re: Egr

Postitatud: 11.09.2012 20:58 35
Postitas wilde
InterFace kirjutas: 530d automaat: katid (4tk!)
Millisel 530d need 4 kati on huvitav???

Re: Egr

Postitatud: 11.09.2012 21:51 13
Postitas testivoitja
Osadel 135kw versioonidel kindlasti.
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... _silencer/

Re: Egr

Postitatud: 20.10.2012 23:11 15
Postitas BMW Rh+
Panin enda M57 135kw EGR-i kinni, veidi on erksam, aga soojaks ei taha enam nii kiiresti minna. Hetkel kulub umbes 15km et soojaks mootor saaks. Peab varsti vist vooliku tagasi panema kui veel külmemaks läheb. :roll:
Selline küsimus, kas pikem soojenemine mõjutab ka kütusekulu?

Re: Egr

Postitatud: 21.10.2012 09:08 53
Postitas PeeterA
Ikka mõjutab.
Õhulugejaga isenditel on mõttetu EGR-iga sorkida. Las parem töötab ja rahu majas. Ise vähemalt ei tuvastanud küll paremat minekut TDS-l peale vaakumi eemaldamist EGR klapilt, nagu mõned siin väidavad.

Re: Egr

Postitatud: 21.10.2012 10:17 53
Postitas BMW Rh+
Tänud PeeterA, uurisin veel väljamaa foorumeid ja täna läheb voolik tagasi. :) 2nädalat tagasi pesin sisselaske täiesti puhtaks ja selliseks tahma/õliseguseks jamaks ei tohiks enam paarisaja tuhande km jooksul minna, niiet las tahmab natuke. :lol:

Re: Egr

Postitatud: 21.10.2012 11:59 40
Postitas Tauri_J
BMW Rh+ kirjutas:Panin enda M57 135kw EGR-i kinni, veidi on erksam, aga soojaks ei taha enam nii kiiresti minna. Hetkel kulub umbes 15km et soojaks mootor saaks. Peab varsti vist vooliku tagasi panema kui veel külmemaks läheb. :roll:
Selline küsimus, kas pikem soojenemine mõjutab ka kütusekulu?
loomulikult, ennem eelmist talve vahetasin egr termostaadi ära ja kütusekulu vähenes 0,5-1 liiter/100km kohta.

Suvel eriti see ei tohiks mõjutada, aga talvel ei püsind auto maanteel töösoegi kuna egr termostaat jamas. Ja seega sõitsin külma mootoriga mis suurendas kütusekulu ja rikkus ka ilmselt mootorit.

Re: Egr

Postitatud: 21.10.2012 20:20 44
Postitas BMW Rh+
Termostaatidega sain eelmine aasta õnneks korda, aga peale tänast vooliku reinstalli masin jälle soe. :D Tänase päeva õppetund, et M57 mootoril Egr-i ei tasu näppida. :lol:

Re: Egr

Postitatud: 22.10.2012 00:17 30
Postitas Riivo
PeeterA kirjutas:Ise vähemalt ei tuvastanud küll paremat minekut TDS-l peale vaakumi eemaldamist EGR klapilt, nagu mõned siin väidavad.
ennekõike muudab see mootori tühikäiku paremaks kuna igast paska ei tule uuesti sisselaskesse...teisalt õhulugejata tds-il hoiab turbo töös paarituhande pöörde juurest , hea nt maanteel koheselt möödasõite teha...avatud egr-i puhul boost oli olematu sealmaal...

Re: Egr

Postitatud: 22.10.2012 18:46 24
Postitas uims
InterFace kirjutas:Et eelmine post liiga pikaks ei veni. Täna siis panin EGRile volla tagasi. Suurt vahet tegelt pole veel kuna +7c juures jõudis 88c'ni 13km'ga linnasõidul.
Kas see 13 km nagu liiga kaua ei ole? Ma teie egri jutu peale just täna hommikul vaatasin, et mootor oli 4 km järel soe. Seda siis egri kasutades ja maantee peal.

Re: Egr

Postitatud: 22.10.2012 19:28 34
Postitas Riivo
maanteel on nagunii teine asi..linnas läheb kauem soojaks