1. leht 2-st

Küsimus V8 mootori vahetmise kohta

Postitatud: 29.09.2005 11:35 19
Postitas MarkoA
Nimelt tekkis mõte oma 3,0 v8 asendada 4,4 v8 vastu,sellest ka küsimus kas tasub teha selline vahetus või mitte.Plaanis müüa enda mootor koos kasti ja ajudega ning asemele võtta täiskomplektne 4,4.Ning huvitab kas oleks turgu 3,0 mootorile.
Jagage oma arvamusi.

Postitatud: 29.09.2005 12:47 01
Postitas e36forever
Kas võimust jäi väheks? :lol:

Ma arvan, et kui su 7-ne just väga eriline ei ole, siis on kergem see lihtsalt suurema mootoriga auto vastu välja vahetada.

Ja ma kardan, et tekib ka probleeme 3 liitrise v8 müügiga.
Üle 35k tõenäoliselt selle eest ei maksta.

Aga muidu huvitav idee :arrow:

Postitatud: 29.09.2005 12:56 13
Postitas MarkoA
Ei raatsi nagu müüa oma autot maha,arvatavasti panen parem uue mootori.

Postitatud: 29.09.2005 13:01 15
Postitas xjan

Postitatud: 29.09.2005 13:04 01
Postitas e36forever
Siis on teine lugu jah, aga kui suur on 4.4 ja 3.0 kaaluvahe?
Kas sildasid pole vaja juba vahetada?

Postitatud: 29.09.2005 17:13 41
Postitas priitv8
e36forever kirjutas:Siis on teine lugu jah, aga kui suur on 4.4 ja 3.0 kaaluvahe?
Pea 2 kilo!

Kood: Vali kõik

M60B30 (308S1)    140.00kg
M62B44 (448S1)    141.37kg

Postitatud: 29.09.2005 17:58 10
Postitas e36forever
siis pole vaja vast veel veermiku kallale minna :lol:

Postitatud: 30.09.2005 10:19 17
Postitas eero
:D
Aga pidurites on küll vahe.

Postitatud: 30.09.2005 10:23 04
Postitas Raivo
Küsiks ka siin, et kustkohast pärinevad sellised väikesed numbrid?
http://www.bmwworld.com/engines/m60.htm

Postitatud: 30.09.2005 11:00 31
Postitas eero
Minu andmeil on numbrid (kaalud) samad. ETKst saab ka selle info.
Nikasili kohta seal kahjuks pole, aga sinu (ja ka minu) alusil mootor on 154kg näiteks.

Ehk siis :) OT, aga ime siis, et meestel su kasti alt võttes jalad nõrgaks läksid kui kahekesi pea sama rasket asja kui M60 mootor sülle võtsid :lol:

Postitatud: 30.09.2005 11:14 09
Postitas Raivo
See on siis kaal ilma lisa-agregaatiteta? Nagu näiteks starter, hooratas jne ?

Kus see 60kg erinevus siis tuleb?

Postitatud: 30.09.2005 15:04 20
Postitas priitv8
eero kirjutas:Nikasili kohta seal kahjuks pole, aga sinu (ja ka minu) alusil mootor on 154kg näiteks.
Oled selles kindel? Miks?

Postitatud: 30.09.2005 20:51 45
Postitas eero
priitv8 kirjutas:
eero kirjutas:Nikasili kohta seal kahjuks pole, aga sinu (ja ka minu) alusil mootor on 154kg näiteks.
Oled selles kindel? Miks?
Mis? Milles?
Nikasilist pole mingit juttu seal. Seda ei toodeta ka ju enam (?)

Postitatud: 30.09.2005 21:10 00
Postitas MarkoA
Nii et saan teie jutust aru ,et ma võin hakata tervet kupatust otsima hakata.Muidugi ilgelt hea oleks kui saaks mingi tagant laksu saand auto pealt.

Postitatud: 01.10.2005 01:27 12
Postitas ErkiS
Nikasil M60 ja M52 probleem ainult.

Postitatud: 01.10.2005 16:18 05
Postitas priitv8
Nii eerol kui Raivol ongi M60 ja 92-94 toodetud. Ma olen päris kindel, et meil on kõigil nikasilid.

Postitatud: 01.10.2005 21:10 12
Postitas ErkiS
Sorry, arvasin et m62 kohta k2is jutt.
Nikasili kiht silindri seinas on 0.07mm, kaaluvahet alusiliga sealt vist erilist ei tule :)

Postitatud: 07.10.2005 09:48 48
Postitas GRA01
võin küll eksida, aga minu meelest peaks juhtmed, ajud, väljalase ja ilmselt ka kast 3,0 ja 4,4 -sel samad olema. väljalase sobib isegi m5 v8-le.
sauel oli vahepeal 4,4-seid vist 4 tk. Igor peaks täpsemalt teadma, mis kattub, mis mitte.

Postitatud: 07.10.2005 09:56 39
Postitas priitv8
GRA01 kirjutas:võin küll eksida, aga minu meelest peaks juhtmed, ajud, väljalase ja ilmselt ka kast 3,0 ja 4,4 -sel samad olema.
Sa pead silmas M60B30 ja M62B44? Ei ole samad. M60 on DME3.3 ja M62 on DME5.2 - terve põlvkond vahet. M62-l nt. 4 lambdat ja elektriliselt juhitud termostaat. Uuematel ka VANOS. Kõik see nõuab ju teistsugust kaabeldust ja mootori juhplokki.
Lisaks on kõik M62-d ka EWS-i (tehase immo) külge laulatatud.

Postitatud: 07.10.2005 10:09 26
Postitas GRA01
eksisin, unise peaga ajasin M62B44 ja M60B40 segamini

Postitatud: 07.10.2005 10:11 17
Postitas priitv8
M60B30 ja B40 on jah kaabeldus ja aju samad, ainult DME soft on erinev.

Postitatud: 07.10.2005 11:41 49
Postitas MarkoA
Tahate öelda selle jutuga seda ,et kui mul oleks kast ,mootor ajud siis ma seda ikkagi tööle ei saaks.Et pean vahetama kõik elektri ka ära.

Postitatud: 08.10.2005 02:07 00
Postitas MarkoA
Mehed öelge palun midagi ilusat ka sest mul peaaegu mootor olemas,Väga kahju oleks sellest ära öelda.

Postitatud: 08.10.2005 11:48 12
Postitas Cardo
Marko, võta mootor ära, garaaz on ju ka saadaval :P , teretulemast õliste käte klubisse :P

Postitatud: 08.10.2005 12:16 05
Postitas Ain
Kui mootori vahetuseks läheb, siis võid Aivari juurde pöörduda enda probleemiga. Sinu mootori vahetus on tema käes käkitegu :D Vähemalt on ta Wirxi masina peal 2 korda kätt harjutanud :cool:

Postitatud: 08.10.2005 12:42 04
Postitas eero
MarkoA kirjutas:Mehed öelge palun midagi ilusat ka sest mul peaaegu mootor olemas,Väga kahju oleks sellest ära öelda.
Naine ütleb sul midagi ilusat :D

Aga kui hirmsasti tahtmist on...

EDIT: teadmata täpselt, mis kast su E38-l on, siis näiteks 3l konega E34-l ei ole 5HP30 kast vaid nõrgem ja teades kui hästi 4-liitrine viimast sõlme keerab, siis mis ta nõrgemga veel teeb...?

Jne.
eero@ei poolda ise auto tegemist :P

Postitatud: 08.10.2005 13:57 06
Postitas priitv8
Ja Su elu on kergem, kui Sa koos uue mootoriga ka kogu EWS padajanni kaasa saad (EWS aju, ringantenn lukusüdamiku ümbert, nende vahel on veel miski võimendi ja kuna EWS ajuga on paaritatud ka võtmed siis doonorauto võtmed ja kui juba võtmed, siis ka vist lukud. Lõpuks veel kogu EWS kaabeldus.)
Iseasi, kui Su autol juba praegu ka EWS peal, siis vist piisab ainult uuest DME-st ja temaga paari pandud EWS ajust. Seda, kas Sa uuele EWS-ile näiteks oma vanad võtmed suudad selgeks teha, ma peast ei julge lubada. Aga õige service-testriga peaks saama.

Postitatud: 08.10.2005 17:11 17
Postitas kiire-lauri
no ma ei tea ,mis su autos siis nii vägahead on,et sa sellest loobuda ei
taha.Veermiku remont uuel autol tuleks ikka odavam kui mootori vahetus aga kui raha on siis mix mitte.

Postitatud: 09.10.2005 12:44 44
Postitas MarkoA
Tean ,et autot oleks lihtsam vahetada,aga ma olen teda juba niipalju ümber ehitanud ,et ei raatsi maha müüa.Teiseks autol on mõnus värv mis mulle väga meeldib ning uut sellist oleks raske leida.
ühesõnaga kui asi on teostatav siis ma vahetan mootori ära koos kasti ja igasuguste vidinatega ,kui ei ole siis ei tee seda.

Postitatud: 09.10.2005 13:31 44
Postitas AARE540
Olen Markoga ka täiesti nõus, mulle ka tema auto meeldiks tema asemel, värv on tõesti kena ja eks ta on seal üht- teist teinud ka seal ;) ja Marko, usun, et asi on kindlasti teostatav, on ju suuremaidki projekte tehtud, nii siin kui ka mujal maailmas. Plokid on ju neil mootoritel minu teada samad, arvan, et ka kasti patjade kinnitused ja muud asjad peaks ka samad olema... :roll: Või ma eksin? :roll: