1. leht 1-st

E30nel mootor pees

Postitatud: 08.10.2003 20:18 51
Postitas udu_
Et siis lugu järgmine...mootor(2.3 R6 '83) läheb plaksust käima aga 2-3pütti ei tööta...
et siis mida üldse ette võtta asjaga....mõõtsin survet ka
silindrites....esimeses kolmes oli 6.5...tehasest tuli minu mälu mööda
9.5:1....neljandas oli 8 ja üle jäänutes ka...et siis auto mis töötas muidu
norm....läks põhimõtteliselt üleöö niihõredaks et enan segu ei plahvata?
Võimalik aga nojah...
kerget sinist tuleb sumpsist ka....eriti kui gaasi anda...arvatavasti see segu mis silindrites põlemata jääb....mis samm aga
järgmiseks teha...seda ei tea?
Küünlaid tahmab ka täiega
Pees ühesõnaga....mõtsin küll näd vahetusel plokikaane igaksjuhuks maha
võtta ja klapid ülevaadata äkki on miski piix klapi vahele jäänd ja sealt
tuleb hõrendus...ja samas tahaks ka kolvid üle vaadata ja rõngad...kuidas
nendega on äkki mõni rõngas kinni jäänd võimidagi....

kui kellelgi ettepanekuid/arvamusi siis andke julgelt teada

priit

Postitatud: 08.10.2003 21:00 15
Postitas siim
njaah siin aitab ainult mootori vahetus.
MUl olemas mitu 2.3 mootorit nii et võta ühendust kui huvitab:)

Postitatud: 08.10.2003 23:08 13
Postitas Mati_H
sinine mis torust tuleb pole teps mitte põlemata kütus (paljud audid küll sõidavad sellega :D)

Postitatud: 19.02.2004 20:43 52
Postitas Tehnik
Klapid ei pea,klapisäääretihendid ja rõngad õhtal.Ühesõnaga mootori kapital tuleb sul ette võtta...... :|

Postitatud: 19.02.2004 21:06 38
Postitas truumu
Kontrolli õlitaset, äkki bens karteris.
Kui on tase üle normi, vaata bensu rõhuregulaatori(tagasivoolu klapi) vaakumvoolikut, kas sealt otse kollektorisse ei lähe

kõik korras õnneks

Postitatud: 22.02.2004 12:12 05
Postitas udu_
niiet auto juba ammust korras, viga oli siis kahes asjas, õhulugeja ja pritsungi temp andur olid pees, niiet kui kellelgi sarnased sümptomid siis teate kust viga otsida...


priit