1. leht 1-st

K: Rihmaratas

Postitatud: 23.09.2013 10:23 20
Postitas Lauri.r
Küsimus siis selline, et mis firma rihmaratas oleks vastupidavam ja mida tasuks peale panna, valikus oleks corteco 335 euri, swag 207 euri ja contitech 257 euri...
ratas ise originaal maksab 440 euri ja kood on 11238511371
kui keegi teab midagi tarka rääkida ja omab mingeid kogemusi antud firmadega siis tänud ette;)

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 23.09.2013 10:57 54
Postitas Rain.
Enamus siit foorumist on pannud Corteco rihmaratta kuna tulemused on näidanud, et see on kõige vastupidavam ja ei hakka enam vibreerima. Ise lähen ka mingi aeg ilmselt Corteco teed.

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 23.09.2013 12:52 27
Postitas Lauri.r
tänud vastuse eest, eks ma siis peaks ka seda cortecot vaatama...
hetkel ongi ratas sellsies seisus, et laperdab mingi 3mm nähtavalt ja ei tea millal laiali lendab...
pole seda veel lähemalt uurinud.

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 27.09.2013 07:28 16
Postitas kloox
Vahet pole,mis rihmaratta paned,kui sul on genekal vabajooksu sidur.

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 27.09.2013 09:22 51
Postitas sigaelmar
kloox kirjutas:Vahet pole,mis rihmaratta paned,kui sul on genekal vabajooksu sidur.
On ikka vahet kui kehvasti tehtud rihmaratas juba uuena viskab.

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 27.09.2013 12:00 06
Postitas kloox
Aga kui genekas ilma vabajooksusidurita ,siis hakkab kapoti alt imelikke helisid kostma :D Selle viskamise ja rihma laperdamise kompenseeribki vabajooksusidur genekal.

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 27.09.2013 13:59 34
Postitas Tauri_J
Kas e46-l on vabajooksusiduriga geneka rihmarullik?

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 01.10.2013 21:26 40
Postitas Ma®tin
Mina näiteks hetkel ei saa aru, mismoodi siduriga genekarullik kompenseerib selle, kui ebakvaliteetne rihmaratas viskab ja tekitab sellega (eriti madalatel pööretel ning käivitades ja välja suretades) vibratsiooni?

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 02.10.2013 12:53 17
Postitas eero
Need rihmarattad ise ei viska kuhugi ükski. See ratas peab leevendama oma kahe metallist poole vahel oleva paksu kummiga mootori enda tekitatavat (väntvõlli) vibratsiooni.

Ratta südamik kinnitub jäigalt väntvõlli otsa. Välimine osa, mis rihma veab on kummi kaudu südamikuga ühendatud. Kumm töötab vibra leevendina.

Odavad rattad on liiga jäigad ja ei leevenda piisavalt või mõne puhul üldse. Mõni ägedam ratas on ühes tükis metallist ja väljapoole on ainult nö. moe pärast kummirõngas soonde lükatud, et originaaliga sarnasem välja näeks. Mõnel on ikka kahest poolest üritatud teha, aga kummi on liiga vähe. Jne.

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 08.10.2013 23:24 32
Postitas bmwpowah
kloox kirjutas:Aga kui genekas ilma vabajooksusidurita ,siis hakkab kapoti alt imelikke helisid kostma :D Selle viskamise ja rihma laperdamise kompenseeribki vabajooksusidur genekal.
Ilmselt sellist häält:
" onclick="window.open(this.href);return false;

FEBI Bilstein rihmaratta kohta ei oska keegi midagi öelda?

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 13.10.2013 12:55 35
Postitas Lauri.r
kas keegi osakab kommenteerida ka midagi, kes on pannud selle corteco peale, kaua vastu pidanud ja kas toimib nagu originaal, tänud.
esinudusest väideti, et peale originaali pole midagi mõtet otsida...

Re: K: Rihmaratas

Postitatud: 13.10.2013 15:06 57
Postitas arnis
Ütleme, et Corteco on originaal. Esinduselt nüüd küll ei ole mõtet selliseid asju küsida.
Nad vastavad vastavalt instruktsioonile, süvenemata reaalsusesse. Vahepeal jutt klapib,
vahepeal mitte.