1. leht 1-st

BMW E34 ülevärvimine.

Postitatud: 06.10.2013 16:18 55
Postitas RagnarM
huvitaks palju ja kus on kõige parem ja kvaliteetne töö , et hind oleks seda väärt tallinnas,
tahaks üle värvida lasta e34 , koos sellega , rooste kohtade eemaldamine, vajadusel vähene keevitus.

tean et ülemus lasi üle värvida hummer h1 mis on tunduvalt suurem ja detaile rohkem , ja lasi üle värvida tallinnas, aga ta ei mäleta kuskohas täpselt hind jäi sinna 1k-1,5k juurde euro kopikaid.

värviks oli muidugi matt must, mis ei taha erilisi ettevalmistusi kuid siiski, otsiks, äkki keegi teab kust hinnapakkumist küsida. :lol:

Re: BMW E34 ülevärvimine.

Postitatud: 07.10.2013 16:00 42
Postitas Trax69
RagnarM kirjutas:huvitaks palju ja kus on kõige parem ja kvaliteetne töö , et hind oleks seda väärt tallinnas,
tahaks üle värvida lasta e34 , koos sellega , rooste kohtade eemaldamine, vajadusel vähene keevitus.

tean et ülemus lasi üle värvida hummer h1 mis on tunduvalt suurem ja detaile rohkem , ja lasi üle värvida tallinnas, aga ta ei mäleta kuskohas täpselt hind jäi sinna 1k-1,5k juurde euro kopikaid.

värviks oli muidugi matt must, mis ei taha erilisi ettevalmistusi kuid siiski, otsiks, äkki keegi teab kust hinnapakkumist küsida. :lol:
Eeltööd,roosteeemaldus ja sellised asjad tōstavad tublisti hinda,aga kust on tulnud arusaam,et mattmust ei taha head eeltööd???

Re: BMW E34 ülevärvimine.

Postitatud: 09.11.2013 08:18 21
Postitas yllar21
1k € oli varem tüüphinnaks, ei tea mis viimased aastad teinud on. Mõned kohad hinnalt üles-allapoole.
Roosteeemaldus ja keevitus võib tunnihindega juurde teha, olenevalt töö mahust. Roosteeemaldus soovitaks võimalusel ikkagi ise teha, ei usu et enamik maalreid seda nii põhjalikult teeb (vastavalt hinnale muidugi).

Rooste eemaldus- pind kogu rooste piirdes +mõned cm haljaks, kanda roostemuundur peale. Pind puhastada, peale happekrunt, tavakrunt ja seejärel võib viia maalri juurde kes teeb ettevalmistused värvimiseks.
Roostemuundurina kasutanud Anti-Rust nimelist toodet.

Esitiivad võtaks küljest ja kontrolliks sisepinnad üle, karbid vaataks üle ja kui kõik rahuldav siis kannaks kõikvõimalike plekkide sisepindadele karbiõli/kerevaha. Korralikult tehes peaks aastaid mureta saama, muidu paari aasta pärast samast kohast värvi alt ussitab jälle.

Liivapritsi jms pritse kasutades tuleb pind neutraliseerida ja puhastada soolajääkidest kindlasti.

Roostemuundur üllatas siis kui käisin sellega ühe lausroostes aparatuuri. Relaka ja terashari ei puhastanud pinda nii hästi ja kandsin selle peale (poorid jäid punased). Järgmine päev peale külma veega kastmist tekkis rooste pinnale valge oksiidikiht ja see terasharjaga maha käiates tuli ette puhas haljas pind. Kollase värvi eosed jättis pildil puutumata. Pindmine rooste plekkidel muutus ise haljaks. Peale värvimist aparaat teist aastat väljas ja pole roostetäppigi.

Pilt

Re: BMW E34 ülevärvimine.

Postitatud: 11.11.2013 19:19 36
Postitas pancho villa
kui pind haljas, miks veel mingi roostemuunduriga jännata? ja ma ei saa aru sellest pildist, kas see on enne või pärast mingit aktsiooni?

Re: BMW E34 ülevärvimine.

Postitatud: 11.11.2013 20:23 22
Postitas MargusA
Sellega saab siis söita kui auto maalri juures on.Vöib-olla lihtsalt käsi vääratas ja ei saanud autot pildile.

Re: BMW E34 ülevärvimine.

Postitatud: 11.11.2013 21:54 04
Postitas yllar21
pancho villa kirjutas:kui pind haljas, miks veel mingi roostemuunduriga jännata? ja ma ei saa aru sellest pildist, kas see on enne või pärast mingit aktsiooni?
Kui pind ei ole sile (reljeefne või sisaldab nurki, valtsi, kuhu ei pääse ligi), siis roostemuundur ronib ka sinna vahele.

Vabandused kui see näitena toodud liikur autoks ei kvalifitseeru. Tore liikur sellegipoolest :mrgreen:
Täpsustuseks pildile- roostet selle pinnal ei ole, pind on krobeline ja see annab sellise efekti. Töödeldud nurklihvijaga (terashari/liivapaber), seejärel roostemuundiga. Kollane originaalvärv on pinna kumerustes, mis jäi sinna sisse. Roostemuundur kergendas olulisest rooste eemaldamist ja tegemist ei ole õhukese plekiga vaid rooste oli tunginud sügavale (viimased 20 aastat lageda taeva all + omakorda samapalju kuskil veel). Kui soovid võin näidata algmaterjali.

Roostemuundur võib olla abivahendiks, seda mitte, et teeb imesid ja roostese pinna ise kergusega haljaks lööb.
Ja et miks haljale pinnale seda kanda? Võib-olla ka minu poolt rohkem platseebo tunne, et äsja haljasks lastud plekk hakkab kohe reageerima õhuga ja niiskusega misjärel algab vaikne oksüdeerumine selle pinnal, eelnevalt talitledes saab väikese lisagarantii, et ehk sai parem. Teisalt kui seda ei kasuta, siis soovitavalt haljale pinnale peale puhastamist kanda kohe kruntvärv, et pidurdada oksüdeerumise protsessi. See, et täna lihvin, päev-kaks hiljem krundin, ei ole hea mõte...

Automoto vanatehnika foorumis oli lahedalt esitletud mitut värvitud plekitükki soollahuses, mis töödeldud eri viisidel k.a haljale pinnale roostemuunduriga vs mitte (kes soovib lähedamalt uurida, ehk leiab üles). Vahe oli sees ja kui juba teha omale värvimistöid, siis võiks seda teha nii hästi kui võimalik.
Tegelenud ise mitmeti vanatehnika taastamisega, seega see jutt ei ole niisama BS. :)