2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Lucifer
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.11.2012 01:29 06

2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Lucifer »

Tere. Selline kysimus et kui egr klapp eemaldada ja avad sulgeda kas siis on vajalik mingi ajuoperatsioon ka? Saab auto aru et egr eemaldatud ja sulgeb selle peale kraanid ? Tegemist 95 aasta autoga.
Kysin sellepärast et egr sai välistatud, turbo porditud, pumbal ka tihendikomplekt uus, syytenurk paigas, surved m66detud. Käivitub hästi ja samuti tyhikäigul läheb pöördesse hästi. Tahma viskab minimaalselt aga s6ites nagu erilist reipust ei ole ja ka kyttekulu on sinna 9-10 kanti, yksk6ik kuidas vajutada...
On kellelgi n6uandeid?
Terv.
Donald
Huviline
Postitusi: 1337
Liitunud: 13.10.2010 15:36 24

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Donald »

Mingi pumba/pihustite pull on siis vist. Ajule ei pea küll midagi ütlema, kui EGR kinni on.
kloox
Huviline
Postitusi: 1202
Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
Peamine sõiduk: g31M-pakett
Asukoht: Valga

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas kloox »

Vaakumvoolikud õieti paigaldatud?Pumba kaan arvatavasti vales asendis,koputa salongi poole vähe,vast saab parem ;)
530d
Lucifer
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.11.2012 01:29 06

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Lucifer »

Tänud vastajatele! Kaant on koputatud juba igas suunas :D . Muutub peamiselt tyhikäigu pöörded ja käivitus. Mingis asendis kus mootor veidi j6udsam, on soojast peast käivitus ikka väga pikk...
Ilmselt tuleb hakata juba uut pumpa vaatama. Läibis6itu saab ka ligi 300k.
Äkki peaks ridapumba peale m6tlema ? Suuremate elementidega ? Dieselmeken 7mm ?
Vaakumvoolikud peaks olema 6igesti.
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas arnis »

Eiei, ainult originaalpump. Kui tahad võimsamat autot, osta parem mootoriga pill, 3-liitrine diiselmootor on järgmine samm, hüpe on meeletu.
Kindel, et nurk on stabiilselt hea? Kett ei või segast peksta? Kui üks pihusti oleks näiteks kinni või puuduks
kompressioon, siis kaob kohe massiliselt jõudu.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Lucifer
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.11.2012 01:29 06

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Lucifer »

arnis kirjutas:Eiei, ainult originaalpump. Kui tahad võimsamat autot, osta parem mootoriga pill, 3-liitrine diiselmootor on järgmine samm, hüpe on meeletu.
Kindel, et nurk on stabiilselt hea? Kett ei või segast peksta? Kui üks pihusti oleks näiteks kinni või puuduks
kompressioon, siis kaob kohe massiliselt jõudu.

Mootoriga pill on hea m6te t6esti. Tahaks küll suuremat mootorit aga see saaks juba olema X5ga. Sellest autost lihtsalt kahju loobuda. Turuväärtust sel enam ei ole aga s6ita on väga lahe. Väike, kerge ja ikka suht kiire ka. Peamine on see et kuna alles bonnist pärit siis täielikult rooste poolt puutumata kere. Sai veel teised veljed alla pusitud millega auto kurvides väga stabiilne. Peab vist ikka talvel mootori maha v6tma ja uue ketivärgi ja pumba ,pihustid muretsema. 300k km on oma töö teinud, eks kiirteel pähe saab ka korralikult. automaatkast toimib hästi aga mootor küll leemetab..Tahaks lihtsalt seda masinat veidi nobedamaks saada.
Pilt
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas arnis »

Heh, kui võtad X5-e ja 3 liitrise, siis arvesta, et nobedamaks sa küll väga ei saa.
See laev ikka kaalub ja kurvides ei saa olla nii lõbus kui mõni sedaan.
Ülalpidamiskulud lähevad ka suuremaks, alustame juba rehvidega.
Kütusekulu läheb isegi ülesse, mitte alla, kuid jah, mitte 9 pealt ülesse,
9 liitrit on praegu veidi mööda.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Riivo »

sul plastiksisselaskega ja õhulugejaga diisel?
´17 4Drive
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Danil523 »

See 2,5tds A ongi selline pigem rahulik- sujuv liikur. Küttet see armastab ligi võtta- nagu kõik automaadid. Võtmesõnaks siin automaat! Manuaal on tavaliselt vähem tahmav ja ökonoomsem- tavaliikluses.
Lucifer
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.11.2012 01:29 06

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Lucifer »

Riivo kirjutas:sul plastiksisselaskega ja õhulugejaga diisel?
Alumiinium sisselase on.
Danil523 kirjutas:See 2,5tds A ongi selline pigem rahulik- sujuv liikur. Küttet see armastab ligi võtta- nagu kõik automaadid. Võtmesõnaks siin automaat! Manuaal on tavaliselt vähem tahmav ja ökonoomsem- tavaliikluses.

Selge. Eks s6idab siis praegu veel niikaua kui see pada kannatab ja siis vaatab edasi. Kuigi kui sai suvel veneetsia tripp sellega tehtud siis kytuse keskmine tuli ikka 6,3-6,4.
Lucifer
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.11.2012 01:29 06

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Lucifer »

Kuno_T kirjutas:Mida tähendab turbo portimine? Kui suurendasid turbo takistust väljalaskel ehk enda arvates tõstsid turbo rõhku, siis peegel vastab, kes auto p..e keeras. ja milleks EGR-i eemaldada, kas selleks, et tühikäigul rohkem vibraks või soojeneks aeglasemalt? Kõik jutt ikka selleks, kui auto juures midagi muudad, siis ole ka valmis üllatusteks.

Kui soojalt käivitub ilusti, on kütusepump korras, ridapumba arvamus on ääretult diletantlik, see näitab, et sa ise ka ei tea, mida selle auto juures summid.

Tahma ei tohi üldse väljutada, ka mitte "minimaalselt".


Resultaat näitab seda, et oled ta mootri lihtsalt p..e keeranud. Lahendus kirjelduse järgi oleks (kui sa veel muud p..e pole jõudnud keerata) see nn porditud turbo hästi kaugele panna. Nii, et ise ka enam üles ei leiaks.
Sa oled ikka eriti tark w? Mis m6ttes takistuse suurendamine turbo väljalaskel suurendab r6hku ? Kuumakoja/kompressori väljund on suurendatud ja poleeritud et voolavust suurendada! Samuti on nii compressori ja kui ka turbo wheeli "kergemaks/6hemaks" tehtud mis annab OLULISELT juurde pöörlemissagedust turbov6llile, samuti balanseeritud. Seda ei teinud ise. Muidugi on v6imalus billetiga asendada aga see juba hoopis suurem ettev6tmine.
Ridapumba kohta kysisin sellepärast et sellega rohkem kokkupuudet olnud ja ka turul saadavus parem. Dieselmekeni 7.5 mm, 180cc saab kuni 600hp ja 900nm @ 3.2 bari. Piiraja 6000rpm. Mitte et nii palju vaja oleks aga sellega v6imalused paremad. Helistasin mekeni ja olemasoleva pumba saaks veidi paremaks aga summa oleks ca 1.3 k euri. See "everymod" on ka suht m6ttetu...
Samas kohalikul turul http://www.blocket.se" onclick="window.open(this.href);return false; leiab juba tehtud ridapumpasid rohkem kui poole odavamalt.
Egr on kinni et vurr juba varem vedama hakkaks. Soojaks läheb auto suurepäraselt ja tyhikäigul töötab yhtlaselt.
Lootsin siit saada infot et äkki keegi on midagi proovinud, peale selle nn. chippimise.


Oma peeglike ja haiglased kalduvused igasugu asju p..se keerata hoia enda jaoks ,kui midagi tarka öelda ei ole siis ära solgi teemat, eksole.

Liigne kytusekulu sai igatahes korda. Vasakul paagianduril oli m6ra vooliku kinnituse juures ja kytus siis jooksis lihtsalt maha.
Lucifer
Huviline
Postitusi: 20
Liitunud: 14.11.2012 01:29 06

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Lucifer »

Muidugi on muutuva geomeetriaga turbo tänanae päev aga selle kasutamine n6uab palju suuremat investeeringut. Kui kollet vahetama hakkaks siis kasutaks juba Billeti kompressorit.
Hetkel olev turbo ei ole mingi imeasi vaid lihtsalt veidi moditud. Sama v6tet on proovitud ka cossworthi ja urquattrote juures. Boostist ainult ei ole kasu kui kytust pole mida p6letada.
Kysimus on selles et kuidas SEDA pumpa siis paremaks saada? See takistiga/reostaadiga petmine on rumalus.
Kompuuter näitab aiateibaid kuna ei ole täpselt paigas ja k6rva järgi seda ei saagi. Korra kui see auto eestis oli siis helistasin ikka päris palju kohti läbi et pump kompuutri järgi paika seadistada ja reaalselt oli ainult tartus v6imalus seda teha ja siis ka mitu päeva ootejärjekord.
Praktikas 400+ j6udu olen lahustip6letajatest saanud.
Kasutaja avatar
Randofer
Huviline
Postitusi: 1191
Liitunud: 21.07.2009 09:41 38
Asukoht: Tartu/Põltsamaa

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Randofer »

Kui konkreetne auto on hingelähedane, siis oleks ju huvitava projekti mõttes lahe visata m57 vahele. Selle 1.3k pumba raha eest peaks saama tehtud küll. :)
When it doesn´t blow it sucks
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Danil523 »

Keegi kasutaja pakkus siis ca 150e eest 3.0 mootorit. Sinna lisada kindlasti m. kast ja kui ise teed on summa naeruväärne. Lisaks hiljem keegi võtab selle isegi sult üle hea hinnaga!

TDS kompuutrit saab väga edukalt muuta õige näiduga- vähemalt e39 peal oli spido sees kalibreerimise funktsioon- lisad seal suurusi- pärast näitab vastavalt. Peaks nädalaga selle täpsusega paika saama. Isegi kui hetkel näitab 4l sajale... Kuskile ei pea minema ja kedagi tüütama isegi. Vb on vahepeal midagi muutund muidugi :D

Nagu varem pakkusin- kui sul TDSA- seda ei saagi kiiremaks ja võimsamaks! Pole mõtet ka- kuna kast võtab sealt oma ampsu. Isegi e39 530d autom. kast on sama manuaaliga võrreldamatu. Üks on kulgemiseks mõeldud ning sujuvaks liikumiseks...

Kunagi sai oma TDS kasti lapitud- enne seda sai sellele egr kinni tõmmatud, pump peale keeratud ning turbohooldus- kollektorite puhastus tehtud, vb mindagi veel- igast ajude lühistusi ja muid andurite petmisi... Tuleb meelde et päris mitu kasti oli vaja võtta et kõik vajalikud tykid asendada. Asi oli ikka täiesti läbi...
Kasutaja avatar
Riivo
Huviline
Postitusi: 8162
Liitunud: 27.02.2003 10:13 41
Peamine sõiduk: Ateca 4Drive
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Riivo »

Randofer kirjutas:Kui konkreetne auto on hingelähedane, siis oleks ju huvitava projekti mõttes lahe visata m57 vahele. Selle 1.3k pumba raha eest peaks saama tehtud küll. :)
legaalselt sellist regada siis ei saa...iseenesest on sel mootoril võimekust piisavalt, Leho tds on sellele piisavaks näiteks kus 150+ kw oli aiste vahel( ja see 150+ oli ergas nagu bensukas mitte nagu diisel tavaliselt)...soovitan vaid manuaali peale ümber viia elu...soovitatakse 3.0 mootori istutamist, ette kujutamata mida see ehitamises tähendab ja 1,3K eest seda kindlasti ei tee
´17 4Drive
Larry530i
Huviline
Postitusi: 646
Liitunud: 08.02.2009 16:57 08

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Larry530i »

Kui ise teha siis teeb,aga kui kellegi juurde auto viia,et ära tehtaks,siis pigem sellise raha eest jah mitte. ;)
Kasutaja avatar
Danil523
Huviline
Postitusi: 1721
Liitunud: 30.12.2004 12:52 38
Asukoht: Saue

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas Danil523 »

Kui vaja natuke närvilisemalt liikuda ja kohalt minnes et kael liiguks taha-poole, mõni ratas käiks ka ringi: võta üks manuaal kast ja Jürisoo juures vaja ajut üle kirjutada! Kindlasti peab olema pum ok ja hooldused tehtud ning eelnevalt ka mootoril eluhing sees.

Üks kunagine e39 oli- manuaal tds. Sinna sai kõik need ülevalpool kirjutatud asjad jupphaaval elluviidud- tulemus oli suurepärane. Üksi e39 3.0d automaat pole silmapiirilt lipsanud mööda :D mõni infoallikas ja Jürisoo lubas miskit 130kw. Seda ta ka ilmselt oli :!:
St1mm
Huviline
Postitusi: 134
Liitunud: 04.06.2013 11:54 16
Peamine sõiduk: F11
Telefon: 56276012
Asukoht: Tartu

Re: 2.5TDS mootorilt egr-i eemaldamine

Postitus Postitas St1mm »

Kuno_T kirjutas:Mida tähendab turbo portimine? Kui suurendasid turbo takistust väljalaskel ehk enda arvates tõstsid turbo rõhku, siis peegel vastab, kes auto p..e keeras. ja milleks EGR-i eemaldada, kas selleks, et tühikäigul rohkem vibraks või soojeneks aeglasemalt? Kõik jutt ikka selleks, kui auto juures midagi muudad, siis ole ka valmis üllatusteks.

Kui soojalt käivitub ilusti, on kütusepump korras, ridapumba arvamus on ääretult diletantlik, see näitab, et sa ise ka ei tea, mida selle auto juures summid.

Tahma ei tohi üldse väljutada, ka mitte "minimaalselt".


Resultaat näitab seda, et oled ta mootri lihtsalt p..e keeranud. Lahendus kirjelduse järgi oleks (kui sa veel muud p..e pole jõudnud keerata) see nn porditud turbo hästi kaugele panna. Nii, et ise ka enam üles ei leiaks.
täiesti , õige mootor lihtsalt kohviks lastud ja muud ei midagi .
Vasta