Õhulugejaklapi asend tühikäigul

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
parmhot
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 22.01.2006 20:42 38

Õhulugejaklapi asend tühikäigul

Postitus Postitas parmhot »

Kas tühikäigul peab õhulugejaklapp olema suletud asendis ja õhk jookseb siis eraldi kanali kaudu, mille hulka reguleeritakse kuuskantvõtmega?
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

tühikäigul on natuke avatud ikka ja sisselaskesse pääseb õhk tühikäigumootori kaudu, sest segusiiber on suletud. seda kuuskanti niisama kruvida pole mõtet ja tühikäiku sealt regullida ei saa.
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Indrek I
Huviline
Postitusi: 508
Liitunud: 17.01.2003 12:34 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek I »

kuuskandiga keerad küttesegu ,seda pole mõtet keerata kui ei saa väljalaske gaase samal ajal uurida

klapp loogiliselt ei tohiks tühikäigul täitsa kinni olla

kui tahad tühikäiguga mässata siis gaasisiiber ja tühikäigumootor selleks


Jõudsid ette raimo :lol:
Kasutaja avatar
Madis
Huviline
Postitusi: 68
Liitunud: 30.09.2002 21:03 43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Madis »

Siinkohal tuleks täpsustada, et selle kuuskandi kaudu muudetakse tühikäigu õhu/kütuse segu, osalise -ja täisgaasi puhul jääb samaks, seega mingit "tjuuningut" selle abil teha ei saa!
Vasta