1. leht 1-st

K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 20.02.2014 16:03 22
Postitas Tadzikk
Mure bmw e36 m52b20 mootoriga. Kui kiirendada 4-5 käiguga vaikse hoopealt siis teeb auto jõnksu.
vaadates diagnostikaga mootori väärtusi hakkas silma silindrite parameetrite erinevus. Ehk keegi oskab antud pildi põhjal miskit öelda
Pilt

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 03:39 19
Postitas arnis
Antud pildil on asjaga kõik okei.
Viga otsida teistmoodi.

Vaata neidsamu numbreid madalate pööretega ja kiirendades.
Ära kapotti aknasse löö.

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 09:34 09
Postitas PeeterA
3. ja 4. silinder käivad teistest kehvemini.

Kas lambda-regulatsioon toimib? Õhulekkeid mootoril pole? Võib proovida küünalde-süütepoolide ümberviskamist. Seejärel näeb, kas viga liigub korralikult käivale silindrile. Kui see ei aita, siis võib proovida pihustite ümberviskamist.

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 09:47 21
Postitas ooDDoo
Kui süütepool jätab vahele peaks vastav viga salvestuma. kui lambda paneks segast oleks 6-es silinder ka mööda. mingeid veakoode polnud ees?

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 10:00 02
Postitas PeeterA
Elu ei ole paraku nii lihtne. Alati ei salvestu mingeid veakoode, et saaks otsejoonelt juppe vahetada.

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 10:12 40
Postitas ooDDoo
Mul on küll enamasti iga turtsatuse kohta jäänud ikka kas misfire või nukka või vända anduri viga

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 12:31 12
Postitas PeeterA
Mingid veakoodid kindlasti tekivad kehvasti käivate silindrite korral. M52 mootori korral näiteks ei pruugi lambdaregulatsioon(closed loop) toimida, kui mootor väga kehvasti(misfire) käib. Sellisel juhul on vastava panga(1 või 2) lambdaregulatsiooni veakood kah mälus.

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 16:28 32
Postitas Tadzikk
Algselt oli peale õhukulumõõtjat olev lõdvik katki,kui selle liimisin uuesti kokku ja mähkisin ventilatsooni teibiga kinn,kuna uut lõdvikut ei olnud käepärast. See tegevus aga ei muutnud midagi. Kui vaadata digital ja analog väärtusi siis sealt on näha et töösooja mootoriga on mõlema lamda näidud identsed ( pulseerivad vahemikus 0,66-4,71). Mingeid asjakohaseid veakoode pole näinud.ühe korra olid knock sensor ja muffler flap. Mõlesin isegi ,et peaks algatuseks proovima küünlaid vahetada ,kuna masin juba 2003aastast ühe omaniku käes olnud ja selle ajajooksul pole neid vahetatud. Samuti on tunda bensiini lõhna õlis isegi peale õlivahetust.

Re: K:diagnostika selgitus.

Postitatud: 21.02.2014 16:44 32
Postitas ooDDoo
millest siin üldse enam rääkida kui küünlad 11 a vahetamatta.