Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas _siim_ » 02.11.2015 20:55 46

Silver88 kirjutas:Turborõhu alustuseks üle vaatama. Äkki spikeb korraks sinna 1.8bari peale nt. Originaalandur üle 1.45bari ülerõhku ei loe.

Vale väide :roll:
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
v6ss
Huviline
Postitusi: 847
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas v6ss » 02.11.2015 23:51 15

Natuke teemast küll kõrvale aga tahaks lihtsalt uurida midagi. Kas E60ne peal 3.0 euro 4 diislist on võimalik mõistlikult 220 KW välja pigistada? Keskmise remapiga peaks vist kuskil +30 KW saama 160ne lisaks aga see 220 tundud kuidagi liiga jõhker. Või on sel mootoril veel ressurssi ka 220ne KWga igapäevaselt aastaid kulgeda. Igaksjuhuks veel lisan, et tegemist manuaaliga.

Parimat!
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2082
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Ma®tin » 02.11.2015 23:59 22

160kW puhul pigem mitte originaal pihustite ja turboga.
See 220 käib rohkem 170/173 mootorite kohta originaal rauaga.
Kasutaja avatar
v6ss
Huviline
Postitusi: 847
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas v6ss » 03.11.2015 00:20 49

Tegu kindlasti 160KW mootoriga. Muu raua kohta ei tea aga väidetavalt ca 220 KW ja 700NM väänet. Järelikult siis kangemad pihustid/turbo ja suht vänge chip?
Kasutaja avatar
v6ss
Huviline
Postitusi: 847
Liitunud: 17.08.2010 12:05 03
Peamine sõiduk: BMW F11 530d xDrive

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas v6ss » 03.11.2015 09:28 26

See ei ole plaan, see on tehtud asi. Mitte minu poolt. Lihtsalt 1 selline auto on pakkuda ja huvitabki, et kas sellest midagi järgi ka on, kui seal nii vänge chip peal on? Et kas sel mootoril on nii palju ressurssi, et selle 220kwga veel mootor mõistlikult kuluks? Aga ilmselt sa ütledki, et ei ole?
Ma®tin
Huviline
Postitusi: 2082
Liitunud: 05.11.2009 13:50 40

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Ma®tin » 03.11.2015 09:36 09

No, uuri täpsem specs siis, mis ja kus autoga tehtud on.
700Nm tundub ebavajalikult palju. Ilmselt on see piik kuskile üsna madalale aetud ja kasu sellest suurt pole, lõhub ainult jõuülekannet.
Mis hooratta-siduriga see 700 pidama on saadud, oleks üsna huvitav teada.
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas _siim_ » 06.11.2015 15:51 25

e46 manuaal 150kw originaal(omab sama tehnikat mis e60),täiesti stock auto,ainult remap praktiliselt ei suitse täiskiirendusel.
Kui ajada rohkem suitsema siis saab 220 kätte ka,vääne on piiratud manuaalkasti pärast,siduri hoidmiseks.

selle 3.0 diisli võib 300kw ka keerata ja kestab,pole mõtet kuulata naised saunas jutte,lihtsalt normaalne cooler ja turbo peab olema.

Pilt
Pilt
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2078
Liitunud: 14.11.2010 12:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Chris_P » 06.11.2015 23:01 53

ECU mapping : " onclick="window.open(this.href);return false;
Diesel: " onclick="window.open(this.href);return false;
panin mõtlema, et kas tõesti usutakse ja lastakse nii kergelt kohalikel "softi proffidel" oma masinaid nussida :D. Või ala "tuuningboxid" .
Pilt
/DRIVE/ENGINEERED

NB! pole suunatud kellegi ründamiseks. Just , that he made some good points..
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
Henri.
Klubiliige - admin
Postitusi: 11825
Liitunud: 03.03.2008 19:24 02
Peamine sõiduk: 328 kuut
Asukoht: Tln/kesklinn
Kontakt:

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Henri. » 06.11.2015 23:53 21

Chris_P kirjutas:Just , that he made some good points..
Otsetõlge "Lihtsalt, et..." jah? 'That' ees ei käi sisuliselt kunagi koma. Kui väga vaja võõrkeeli kasutada, siis vähemalt korrektselt, palun.
Kasutaja avatar
Chris_P
Huviline
Postitusi: 2078
Liitunud: 14.11.2010 12:56 20
Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
Asukoht: Estland, Tallinn

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Chris_P » 07.11.2015 00:15 10

alrighty then :D
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas _siim_ » 07.11.2015 10:51 32

Chris_P kirjutas: panin mõtlema, et kas tõesti usutakse ja lastakse nii kergelt kohalikel "softi proffidel" oma masinaid nussida :D. Või ala "tuuningboxid" .
Selveri kassamüüale tundub see teema kosmosest,need kes teevad neile ei,need kes ainult kopeerida suudavad teiste tööd liigituvad nende müüatega samma patta ,probleeme on kindlasti eri tegijatel palju,eks tulemused räägivad enda eest,diisli tuunimine on natuke nagu kunst ka,kuna sinu kehvad oskused on kõigile näha jõulondi näol.

Bmw aju on loogiline,transiti ... ca 2005 aju pole loogiline,saksa autosi on tehtud juba pikka aega ja nende kohta on knowhow päris kõva kui oskad internetti kasutada.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
BMWkup
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02.02.2016 12:09 54
Peamine sõiduk: Bmw 320
Asukoht: Tallinn

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas BMWkup » 31.05.2016 09:56 58

Mingi aeg tagasi sai käidud vkm`is (peetris), täpsemalt oli probleem immoga. Eelnevalt muidugi küsisin, kas te immo teete ja kas saate hakkama. Vastati, et ikka saame jne. Auto oli üle kolme nädala nende käes ja lõpuks tulemust ikka ei olnud, mis jama muidugi. Peale selle, et auto oli peaaegu kuu aega seal, oli üks esitiib ka ära kriimustatud, nii et poleerimisega kriimud välja ei tulnud.
Isiklikult oli negatiivne kokkupuude ja nende suhtumine minu silmis jääb ka soovida.

Nädalas korra helistasin, et kursis olla, mida autoga tehakse. Vastati järgnevalt pidevalt: Ei ole jõudnud otseselt tegeleda, meil teised tööd hetkel jne. Aga raha olid küll kärmed võtma.

Ei hakka näpuga kellelegi näitama, kuid isiklikult sinna ei lähe enam. :|
Janek___T
Huviline
Postitusi: 61
Liitunud: 23.01.2014 15:47 38
Peamine sõiduk: BMW 535i

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Janek___T » 02.06.2016 14:25 13

Keegi peab ju nende pinke ja majasid kinni maksma.
Kasutaja avatar
BMWkup
Huviline
Postitusi: 21
Liitunud: 02.02.2016 12:09 54
Peamine sõiduk: Bmw 320
Asukoht: Tallinn

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas BMWkup » 04.06.2016 20:45 02

Janek___T kirjutas:Keegi peab ju nende pinke ja majasid kinni maksma.
Jaaa :)
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas _siim_ » 06.06.2016 13:21 49

Immo muredega suudan mina ka abiks olla osaliselt,päris kõike ei suuda teha.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
fedja
Huviline
Postitusi: 3321
Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
Peamine sõiduk: W221
Asukoht: räpina

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas fedja » 06.06.2016 21:10 30

Tundub,et leidsin sobiva teema kus oma mure kurta.

Lasin ka siis hiljuti uue softi oma 530d e39 peale lasta.
Kuna algselt oli must sein taga kiirendades,tegi lahjema softi,seega pole mingi viimase piiri asi.sellega sai see probleem suhtkoht lahendatud.nüüd hiljaaegu kui proovisin täisgaasil kiirendada,oli üllatus suur kui automaatkast ei tahtnud enam käiku vahetada,käis tuimalt 4500rpm peal ja mootor tegi sarnast häält nagu oleks piirajas(lasin ainult hetke nii käia).
Uuesti proovides vahel vahetas käigu ära,küll viivitades ja suure jõnksuga.
Kuidas diisli detoneerimist tuvastada?mul täisgaasil teeb suurtel pööretel korralikku laginat(kõrvalsõitva autojuhi tähelepanek)sisse otseselt ei kuule,aga samas on tunda nagu jõuetust kõrgetel põõretel.

Millest viga otsida?softivalmistaja jama?minu auto rauas viga?
Ühtki probleemidest enne uut softi polnud.
Tean et netiteel diagnoosimine on nagu ta on,aga ehk kellelgi mingeid mõtteid mida ette võtta või teha...
Kasutaja avatar
_siim_
Huviline
Postitusi: 268
Liitunud: 27.09.2007 16:05 42

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas _siim_ » 07.06.2016 05:47 44

Kui terav lagin ja jõuetus siis jookseb auto limp mode pritsekaardil,reeglina on selle põhjuseks vanaks ja põduraks jäänud etteandepump,kiirendades kukub rõhk liiga alla ja lykatakse varu kaardid käiku,restart autole ja on jälle hea kuni esimese tõsisema kiirenduseni.

Minestamise äärel olev pihusti mõjub suurel koormusel ka rõhku alandavalt ning viskab ka limp mode peale.

Testida,vaja graafiliselt jälgida rail press ja presupply täiskiirenduse ajal,kui yks kahest kukub liiga madalale w on spiked sees siis on auto limp modes.
Samas oleks hea vaadata ka ära graafiliselt boost pikemal kiirendusel ja Maf arvud.

Kui oled suutnud kõik need ilusasti ära logida ning saadud info oma kiibi valmistajale anda siis usun et lahendus pole ka väga kaugel.

Käigukastiteema pole eriti reaalne mootori softi poolepealt e39/46/38 M57-ga,softi on ainult sissse kirjutatud valik kas manuaal w automaat ning kaardid jõu maha keeramiseks käiguvahetusel,ehk siis ikkagi käigukasti aju on domineeriv pool,kast annab info et nüüd vahetame ja mootoriaju keerab kütuse kinni etteantud ajaks.
Samas kastiaju jälgib gaasipedaali asendit ja muid mootori parameetreid,vigane õhulugeja paneb kasti veidralt käituma vahel.

Tean et väga paljudel on probleem selle limp modega,mõnel juba väikse jõukasvuga tuleb esile,mul on lahendus selle jaoks välja töötatud ja vajadusel kasutan oma softides,vahel piisab kergest etteande rõhu langusest hetkeliselt kui gaas põhja vajutatakse ning viskab limp modesse,seda saab vältida.

On võimalik teha muid muudatusi ka,tühikäigupöörded jne jne,vajadusel saab muuta käivitumiseks vajalikku raili rõhku,default on 120bar,alla selle pihusteid ei avata,reaalse pihusti vea korral on hea kasutada defaultis näiteks 50bar kuna 1 pihusti rikke korral raili rõhk läheb ca 50-100bar kanti aga mitte piisavalt et käivitusluba saada,see siis lihtsalt käimasaamiseks, et oleks võimalik pihustid üle mõõta muud eesmärki/kasuteguri sellel ei näe.
C:\>Sent from my i386 using MS-DOS__
Kasutaja avatar
fedja
Huviline
Postitusi: 3321
Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
Peamine sõiduk: W221
Asukoht: räpina

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas fedja » 07.06.2016 13:25 39

sõidu ajal pole küll kontrollitud,kuid tühipöördel olid rõhud ja pihusti näidud igastahes paigas.
maf-i proovisin kunagi ossiga kontrollida,aga krt ei leidnud kuskilt mis need õiged näitajad tal olema peavad:D
pean otsima kellegi kellel oleks korralik diagnostikasüsteem ja sõidu ajal ka kontrollima rõhkusoi ja asju.
sest enne softitegemist ei vaadatud minu autol küll isegi veokoode ega midagi.
Sann
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 20.08.2009 17:11 17

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Sann » 19.04.2017 07:20 58

Keegi msa 15.7 ajul (98 v70 tdi) immode deaktiveerimist teeb? Endal aju katki ning oleks vaja uus sebida, kas siis sama bosch numbriga või sobib ka erinev? Kui keegi sellest täpsemalt jagab, siis võib teada anda. Endal puudub eepromi lugejal selline socket, et immo kiipe lugeda.
mikuuu
Huviline
Postitusi: 766
Liitunud: 18.03.2007 22:16 12
Peamine sõiduk: BMW 530d '03
Asukoht: Tartumaa

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas mikuuu » 19.04.2017 09:23 40

fedja kirjutas:Tundub,et leidsin sobiva teema kus oma mure kurta.

Nüüd hiljaaegu kui proovisin täisgaasil kiirendada,oli üllatus suur kui automaatkast ei tahtnud enam käiku vahetada,käis tuimalt 4500rpm peal ja mootor tegi sarnast häält nagu oleks piirajas(lasin ainult hetke nii käia).
Minul tegi sama asja kui põhjaalune pump hakkas väsima.

Kãisin ka veakoode lugemas. Oligi viga sees.

E: minu teemas rohkem juttu.
viewtopic.php?p=15093373#p15093373" onclick="window.open(this.href);return false;
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Kasutaja avatar
Silver88
Huviline
Postitusi: 1490
Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
Telefon: 56642342
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Silver88 » 19.04.2017 10:31 15

Fedja viga võib olla ka selles GM kastis yldse. Käis ka mul läbi üks auto kus peale nädalast peenestamist kaenam käiku ei osanud vahetada. Aitas õlivahetus :D
Hendrik38
Huviline
Postitusi: 94
Liitunud: 23.09.2016 13:58 29

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Hendrik38 » 16.09.2019 14:50 51

Selline küsimus: kas ülevaatuspunkt saab tuvastada chip tuuningu?
Mart_L
Huviline
Postitusi: 1466
Liitunud: 06.06.2006 19:39 39
Asukoht: Keila/Riisipere

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitus Postitas Mart_L » 16.09.2019 18:47 17

Hendrik38 kirjutas:
16.09.2019 14:50 51
Selline küsimus: kas ülevaatuspunkt saab tuvastada chip tuuningu?
Eestis kindlasti mitte.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) / E53 x5 02a. (Titansilber)
Vasta