6. leht 6-st

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 02.11.2015 19:55 46
Postitas _siim_
Silver88 kirjutas:Turborõhu alustuseks üle vaatama. Äkki spikeb korraks sinna 1.8bari peale nt. Originaalandur üle 1.45bari ülerõhku ei loe.

Vale väide :roll:

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 02.11.2015 22:51 15
Postitas Jaanus_V
Natuke teemast küll kõrvale aga tahaks lihtsalt uurida midagi. Kas E60ne peal 3.0 euro 4 diislist on võimalik mõistlikult 220 KW välja pigistada? Keskmise remapiga peaks vist kuskil +30 KW saama 160ne lisaks aga see 220 tundud kuidagi liiga jõhker. Või on sel mootoril veel ressurssi ka 220ne KWga igapäevaselt aastaid kulgeda. Igaksjuhuks veel lisan, et tegemist manuaaliga.

Parimat!

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 02.11.2015 22:59 22
Postitas Ma®tin
160kW puhul pigem mitte originaal pihustite ja turboga.
See 220 käib rohkem 170/173 mootorite kohta originaal rauaga.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 02.11.2015 23:20 49
Postitas Jaanus_V
Tegu kindlasti 160KW mootoriga. Muu raua kohta ei tea aga väidetavalt ca 220 KW ja 700NM väänet. Järelikult siis kangemad pihustid/turbo ja suht vänge chip?

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 03.11.2015 08:28 26
Postitas Jaanus_V
See ei ole plaan, see on tehtud asi. Mitte minu poolt. Lihtsalt 1 selline auto on pakkuda ja huvitabki, et kas sellest midagi järgi ka on, kui seal nii vänge chip peal on? Et kas sel mootoril on nii palju ressurssi, et selle 220kwga veel mootor mõistlikult kuluks? Aga ilmselt sa ütledki, et ei ole?

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 03.11.2015 08:36 09
Postitas Ma®tin
No, uuri täpsem specs siis, mis ja kus autoga tehtud on.
700Nm tundub ebavajalikult palju. Ilmselt on see piik kuskile üsna madalale aetud ja kasu sellest suurt pole, lõhub ainult jõuülekannet.
Mis hooratta-siduriga see 700 pidama on saadud, oleks üsna huvitav teada.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 06.11.2015 14:51 25
Postitas _siim_
e46 manuaal 150kw originaal(omab sama tehnikat mis e60),täiesti stock auto,ainult remap praktiliselt ei suitse täiskiirendusel.
Kui ajada rohkem suitsema siis saab 220 kätte ka,vääne on piiratud manuaalkasti pärast,siduri hoidmiseks.

selle 3.0 diisli võib 300kw ka keerata ja kestab,pole mõtet kuulata naised saunas jutte,lihtsalt normaalne cooler ja turbo peab olema.

Pilt
Pilt

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 06.11.2015 22:01 53
Postitas Chris_P
ECU mapping : " onclick="window.open(this.href);return false;
Diesel: " onclick="window.open(this.href);return false;
panin mõtlema, et kas tõesti usutakse ja lastakse nii kergelt kohalikel "softi proffidel" oma masinaid nussida :D. Või ala "tuuningboxid" .
Pilt
/DRIVE/ENGINEERED

NB! pole suunatud kellegi ründamiseks. Just , that he made some good points..

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 06.11.2015 22:53 21
Postitas Henri.
Chris_P kirjutas:Just , that he made some good points..
Otsetõlge "Lihtsalt, et..." jah? 'That' ees ei käi sisuliselt kunagi koma. Kui väga vaja võõrkeeli kasutada, siis vähemalt korrektselt, palun.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 06.11.2015 23:15 10
Postitas Chris_P
alrighty then :D

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 07.11.2015 09:51 32
Postitas _siim_
Chris_P kirjutas: panin mõtlema, et kas tõesti usutakse ja lastakse nii kergelt kohalikel "softi proffidel" oma masinaid nussida :D. Või ala "tuuningboxid" .
Selveri kassamüüale tundub see teema kosmosest,need kes teevad neile ei,need kes ainult kopeerida suudavad teiste tööd liigituvad nende müüatega samma patta ,probleeme on kindlasti eri tegijatel palju,eks tulemused räägivad enda eest,diisli tuunimine on natuke nagu kunst ka,kuna sinu kehvad oskused on kõigile näha jõulondi näol.

Bmw aju on loogiline,transiti ... ca 2005 aju pole loogiline,saksa autosi on tehtud juba pikka aega ja nende kohta on knowhow päris kõva kui oskad internetti kasutada.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 31.05.2016 09:56 58
Postitas BMWkup
Mingi aeg tagasi sai käidud vkm`is (peetris), täpsemalt oli probleem immoga. Eelnevalt muidugi küsisin, kas te immo teete ja kas saate hakkama. Vastati, et ikka saame jne. Auto oli üle kolme nädala nende käes ja lõpuks tulemust ikka ei olnud, mis jama muidugi. Peale selle, et auto oli peaaegu kuu aega seal, oli üks esitiib ka ära kriimustatud, nii et poleerimisega kriimud välja ei tulnud.
Isiklikult oli negatiivne kokkupuude ja nende suhtumine minu silmis jääb ka soovida.

Nädalas korra helistasin, et kursis olla, mida autoga tehakse. Vastati järgnevalt pidevalt: Ei ole jõudnud otseselt tegeleda, meil teised tööd hetkel jne. Aga raha olid küll kärmed võtma.

Ei hakka näpuga kellelegi näitama, kuid isiklikult sinna ei lähe enam. :|

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 02.06.2016 14:25 13
Postitas Janek___T
Keegi peab ju nende pinke ja majasid kinni maksma.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 04.06.2016 20:45 02
Postitas BMWkup
Janek___T kirjutas:Keegi peab ju nende pinke ja majasid kinni maksma.
Jaaa :)

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 06.06.2016 13:21 49
Postitas _siim_
Immo muredega suudan mina ka abiks olla osaliselt,päris kõike ei suuda teha.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 06.06.2016 21:10 30
Postitas fedja
Tundub,et leidsin sobiva teema kus oma mure kurta.

Lasin ka siis hiljuti uue softi oma 530d e39 peale lasta.
Kuna algselt oli must sein taga kiirendades,tegi lahjema softi,seega pole mingi viimase piiri asi.sellega sai see probleem suhtkoht lahendatud.nüüd hiljaaegu kui proovisin täisgaasil kiirendada,oli üllatus suur kui automaatkast ei tahtnud enam käiku vahetada,käis tuimalt 4500rpm peal ja mootor tegi sarnast häält nagu oleks piirajas(lasin ainult hetke nii käia).
Uuesti proovides vahel vahetas käigu ära,küll viivitades ja suure jõnksuga.
Kuidas diisli detoneerimist tuvastada?mul täisgaasil teeb suurtel pööretel korralikku laginat(kõrvalsõitva autojuhi tähelepanek)sisse otseselt ei kuule,aga samas on tunda nagu jõuetust kõrgetel põõretel.

Millest viga otsida?softivalmistaja jama?minu auto rauas viga?
Ühtki probleemidest enne uut softi polnud.
Tean et netiteel diagnoosimine on nagu ta on,aga ehk kellelgi mingeid mõtteid mida ette võtta või teha...

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 07.06.2016 05:47 44
Postitas _siim_
Kui terav lagin ja jõuetus siis jookseb auto limp mode pritsekaardil,reeglina on selle põhjuseks vanaks ja põduraks jäänud etteandepump,kiirendades kukub rõhk liiga alla ja lykatakse varu kaardid käiku,restart autole ja on jälle hea kuni esimese tõsisema kiirenduseni.

Minestamise äärel olev pihusti mõjub suurel koormusel ka rõhku alandavalt ning viskab ka limp mode peale.

Testida,vaja graafiliselt jälgida rail press ja presupply täiskiirenduse ajal,kui yks kahest kukub liiga madalale w on spiked sees siis on auto limp modes.
Samas oleks hea vaadata ka ära graafiliselt boost pikemal kiirendusel ja Maf arvud.

Kui oled suutnud kõik need ilusasti ära logida ning saadud info oma kiibi valmistajale anda siis usun et lahendus pole ka väga kaugel.

Käigukastiteema pole eriti reaalne mootori softi poolepealt e39/46/38 M57-ga,softi on ainult sissse kirjutatud valik kas manuaal w automaat ning kaardid jõu maha keeramiseks käiguvahetusel,ehk siis ikkagi käigukasti aju on domineeriv pool,kast annab info et nüüd vahetame ja mootoriaju keerab kütuse kinni etteantud ajaks.
Samas kastiaju jälgib gaasipedaali asendit ja muid mootori parameetreid,vigane õhulugeja paneb kasti veidralt käituma vahel.

Tean et väga paljudel on probleem selle limp modega,mõnel juba väikse jõukasvuga tuleb esile,mul on lahendus selle jaoks välja töötatud ja vajadusel kasutan oma softides,vahel piisab kergest etteande rõhu langusest hetkeliselt kui gaas põhja vajutatakse ning viskab limp modesse,seda saab vältida.

On võimalik teha muid muudatusi ka,tühikäigupöörded jne jne,vajadusel saab muuta käivitumiseks vajalikku raili rõhku,default on 120bar,alla selle pihusteid ei avata,reaalse pihusti vea korral on hea kasutada defaultis näiteks 50bar kuna 1 pihusti rikke korral raili rõhk läheb ca 50-100bar kanti aga mitte piisavalt et käivitusluba saada,see siis lihtsalt käimasaamiseks, et oleks võimalik pihustid üle mõõta muud eesmärki/kasuteguri sellel ei näe.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 07.06.2016 13:25 39
Postitas fedja
sõidu ajal pole küll kontrollitud,kuid tühipöördel olid rõhud ja pihusti näidud igastahes paigas.
maf-i proovisin kunagi ossiga kontrollida,aga krt ei leidnud kuskilt mis need õiged näitajad tal olema peavad:D
pean otsima kellegi kellel oleks korralik diagnostikasüsteem ja sõidu ajal ka kontrollima rõhkusoi ja asju.
sest enne softitegemist ei vaadatud minu autol küll isegi veokoode ega midagi.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 19.04.2017 07:20 58
Postitas Sann
Keegi msa 15.7 ajul (98 v70 tdi) immode deaktiveerimist teeb? Endal aju katki ning oleks vaja uus sebida, kas siis sama bosch numbriga või sobib ka erinev? Kui keegi sellest täpsemalt jagab, siis võib teada anda. Endal puudub eepromi lugejal selline socket, et immo kiipe lugeda.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 19.04.2017 09:23 40
Postitas mikuuu
fedja kirjutas:Tundub,et leidsin sobiva teema kus oma mure kurta.

Nüüd hiljaaegu kui proovisin täisgaasil kiirendada,oli üllatus suur kui automaatkast ei tahtnud enam käiku vahetada,käis tuimalt 4500rpm peal ja mootor tegi sarnast häält nagu oleks piirajas(lasin ainult hetke nii käia).
Minul tegi sama asja kui põhjaalune pump hakkas väsima.

Kãisin ka veakoode lugemas. Oligi viga sees.

E: minu teemas rohkem juttu.
viewtopic.php?p=15093373#p15093373" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 19.04.2017 10:31 15
Postitas Silver88
Fedja viga võib olla ka selles GM kastis yldse. Käis ka mul läbi üks auto kus peale nädalast peenestamist kaenam käiku ei osanud vahetada. Aitas õlivahetus :D

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 16.09.2019 14:50 51
Postitas Hendrik38
Selline küsimus: kas ülevaatuspunkt saab tuvastada chip tuuningu?

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 16.09.2019 18:47 17
Postitas Mart_L
Hendrik38 kirjutas: 16.09.2019 14:50 51 Selline küsimus: kas ülevaatuspunkt saab tuvastada chip tuuningu?
Eestis kindlasti mitte.

Re: Chiptuning Eestis. Teenusepakkujad, mured & soovitused

Postitatud: 04.07.2020 12:06 53
Postitas kruvi
Tervist

Millised on viimase aja kogemused ? Keda soovitaksite?