1. leht 1-st

küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 29.05.2014 02:11 28
Postitas AlexJou
tervist,
vabandan kui see teema juba olemas... kuid ise ei leidnud :roll:
kysimus siis selline mis siis kui laduda vanosega mootorile:
M54B30 vänt
M54B30 kepsud
M54B30 kolvid
Siiani pole midagi selget saanud, kui igas postituses räägivad erinevat juttu.... ei tahaks juppe tyhja ka koguda...
ja kas kaanele peaks siis nt S52b32 vedrud ja klapid panema?
plaanis teha selline low budget daily driver.

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 29.05.2014 10:10 50
Postitas lynx
Kasuta pigem M52B28 kolbe -- saad etema surveastme
Kust sa need S52 klapid ja vedrud saad? 2,5 liitsistel ja suurematel M50/M52 kaantes on samamõõdulised klapid sees!
Muus osas on kirjeldatud kontseptsioon tehtav!

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 19.09.2014 05:30 13
Postitas E32
Sama küsimus :)

Mis sellega veel kaasneb.. mida lihvida mis juppe veel vaja ? Kui keegi VIITSIB võiks peale m57b30 vända, kepsude ja nagu aru saan siis 2.8 kolbide

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 19.09.2014 08:38 18
Postitas lynx
E32 kirjutas:Sama küsimus :)

Mis sellega veel kaasneb.. mida lihvida mis juppe veel vaja ? Kui keegi VIITSIB võiks peale m57b30 vända, kepsude ja nagu aru saan siis 2.8 kolbide
Loe mitu korda tahad, kuid ikka ei suuda küsimust väljalugeda
Loe tahad korda mitu, kuid suuda küsimust ei ikka väljalugeda

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 19.09.2014 11:06 20
Postitas E32
lynx kirjutas:
E32 kirjutas:Sama küsimus :)

Mis sellega veel kaasneb.. mida lihvida mis juppe veel vaja ? Kui keegi VIITSIB võiks peale m57b30 vända, kepsude ja nagu aru saan siis 2.8 kolbide
Loe mitu korda tahad, kuid ikka ei suuda küsimust väljalugeda
Loe tahad korda mitu, kuid suuda küsimust ei ikka väljalugeda
mis valesti see uuesti :)

Kas on mõistlikum ehitada seda strokerit m50b25 vanos v non vanos mootorile?
Kui mul on näiteks olemas m54b30 vänt ja kepsud ja 2.8 kolvid ? mis detaile veel vaja läheb, et seda kompotti tööle saada..

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 19.09.2014 11:13 13
Postitas Madis.
Normaalset aju, kas siis üle kirjutatud M50B25 aju või mõnda proge aju.

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 19.09.2014 11:36 56
Postitas zaddam
Olen lugenud, et osad inimesed kes on kasutanud m57d30 vänta, teevad väntvõllil miskit ümber, kuid mida?
Kas eest väntvõlli kaelal kiilusoone pikemaks, et saaks kasutada m50 trigger/rihmaratast?
Kuid ka siis ei sobi rihmaratas kohe 1:1le külge, vaja veel valmistada mingi vahetükk?

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 20.09.2014 10:41 51
Postitas lynx
E32 kirjutas:
lynx kirjutas:
E32 kirjutas:Sama küsimus :)

Mis sellega veel kaasneb.. mida lihvida mis juppe veel vaja ? Kui keegi VIITSIB võiks peale m57b30 vända, kepsude ja nagu aru saan siis 2.8 kolbide
Loe mitu korda tahad, kuid ikka ei suuda küsimust väljalugeda
Loe tahad korda mitu, kuid suuda küsimust ei ikka väljalugeda
mis valesti see uuesti :)

Kas on mõistlikum ehitada seda strokerit m50b25 vanos v non vanos mootorile?
Kui mul on näiteks olemas m54b30 vänt ja kepsud ja 2.8 kolvid ? mis detaile veel vaja läheb, et seda kompotti tööle saada..
Kui on töötava vanosega mootor, siis on see ikka parem
Arvatavasti on vaja M52B28 kolbe natuke töödelda, aga saab ka nende nimetatud detailidega selle mootori käima ..kõik sõltub võimalustest ja nägemustest, sest saab ju palju veel teha, näiteks:
Suuremad M60B40 sisselaskeklapid (35mm)
Torukollektor
Sisselase näiteks S50 ITB
Kolvid S50evo omad (Kubatuur tõuseb 3.0st 3.2ni)
Nukkvõllid mõlemad M50B25 nonvanos sisselaske nukad
Kerge ja ühemassiline hooratas
..ja see on selline suht säästu-tuuning

Ning siis on veel ka väga suured võimalused, mis aju seda asja juhtima panna, kuid kui juba säästlikult teha, siis piisab ka originaal M50 ajusse mingi isase chipi lisamisest ..ma arvan
Korralikult ja asjatundlikult ehitad, siis saad ka korraliku/tugeva mootori

Re: küsimus strokeri kohta. m50b25

Postitatud: 21.09.2014 10:41 29
Postitas lynx
..ja tegelikult olekski kõige mõttekam see mootor teha S50evo kolbide ja M52B28 vändaga
Kolb on 86,4mm ja vänt on 84mm
Alati tuleks mootor ehitada selline, et kolvi läbimõõt on suurem kui vändakäigupikkus - see ongi strokerite probleem, et vändakäik aetakse kunstlikult liiga pikaks, sest plokk ei võimalda enam suuremaid kolbe, siis ainus tee suurema mahuni ongi vändavahetus - see moodus ajab mootori harmoonia (või kuidasiganes seda nimetatakse) sassi
S50B30 mootor on juba selline piiripealne suhteliselt (vänt 85,8mm ja kolb 86mm) ning evo ehk 3,2 liitrisega läks tehas lihtsamat teed ning võttis kasutusele suurema vända ja oligi natuke võimsam.

Kasutades M52B28 vänta saab kubatuuriks S50 kolbidega nõks üle kolme liitri ja vänt on ka tunduvalt odavam kui M54B30 oma ning neid on rohkem liikvel ..seega veel säästlikum tuuning :roll:

Oleks aega, siis teeks ise :)