Kütusekulust lõplikult

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3169
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas sigaelmar » 24.10.2018 07:40 15

Muidu lisan Toomiku jutule, et mu E61 525d 18 tollised suverattad võtsid ka üle poole liitri rohkem kütust kui 16 tollised talverattad.
Kasutaja avatar
martin333
Huviline
Postitusi: 37
Liitunud: 29.07.2016 11:19 32
Peamine sõiduk: E46

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas martin333 » 24.10.2018 17:53 24

6Tenz kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga :) alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada :D Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.
Sain täna lõpuks auto esimest korda tõstukile. Niipalju sain targemaks et esimesed pidurid mõlemad veits peal. Käega hoo sisse tõmban siis ratas teeb ca 1 tiiru kuidagi ära.
Auto ratas ei teegi sellist vabajooksu nagu jalgratta ratas ju?
Päev on lühike, kuid ööbik.
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3169
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas sigaelmar » 24.10.2018 19:47 20

Üldiselt jah, kui pidurid on peal, siis ei veere ratas sentimeetritki omal jõul käega ringi ajades.
Kasutaja avatar
6Tenz
Huviline
Postitusi: 340
Liitunud: 22.02.2017 19:26 48
Peamine sõiduk: e46 320d
Asukoht: Pärnumaa

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas 6Tenz » 25.10.2018 20:59 25

martin333 kirjutas:
6Tenz kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga :) alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada :D Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.
Sain täna lõpuks auto esimest korda tõstukile. Niipalju sain targemaks et esimesed pidurid mõlemad veits peal. Käega hoo sisse tõmban siis ratas teeb ca 1 tiiru kuidagi ära.
Auto ratas ei teegi sellist vabajooksu nagu jalgratta ratas ju?
Seda kindlasti, aga ilustasin veidi üle ka, ei liigu ta veerand ringi ka omal jõul.
Sceleton
Huviline
Postitusi: 352
Liitunud: 12.03.2009 15:32 24
Peamine sõiduk: BMW E39 525dA
Asukoht: Tartu

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas Sceleton » 01.05.2019 11:31 29

Kellel kuidas kütusekulu 2,5 diisliga 120kw ?
Endal kompu järgi linn 13,2 ja maantee 6

Linnakulu kuidagi palju vist!? Aga ei oska ka miskit teha, et väiksemaks saada...
Muidugi kaks pihustit tühikäigul natuke paigast ära numbriliselt, aga ei tahaks uskuda, et sellest...
capmoq
Huviline
Postitusi: 18
Liitunud: 18.12.2018 17:36 36
Peamine sõiduk: BMW F11 535D '15

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitus Postitas capmoq » 07.10.2019 17:44 07

Sceleton kirjutas:
01.05.2019 11:31 29
Kellel kuidas kütusekulu 2,5 diisliga 120kw ?
Endal kompu järgi linn 13,2 ja maantee 6

Linnakulu kuidagi palju vist!? Aga ei oska ka miskit teha, et väiksemaks saada...
Muidugi kaks pihustit tühikäigul natuke paigast ära numbriliselt, aga ei tahaks uskuda, et sellest...
E61 525D 120kW automaat maanteel 6-7 (punnitades saab 6,0 kätte Tallinn-Tartu) ja linnas korralik 10-13 (olenevalt otsast).
F11 535D 230kW automaat maanteel 4,8-6,5 (6,5 on täislast Tallinn-Tartu) ja linnas 7-11 (keskmine 9,3).

Kui sõita kesklinnast Laagrisse tööle, siis E ja F vahe on väga tuntav. Vahepeal sai E-le tehtud käigukasti dünaamiline õlivahetus ja 1l/100km peale tuli väiksem kulu maanteel (linnas isegi 2). Gaasiga muidu tagasi ei hoia.
Vasta