35. leht 40-st

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 07.05.2016 10:10 16
Postitas arnis
E39 520d manuaal touring. Hankook K425 16" suvekatega sain nüüd tehaseandmed täpselt kätte:
90ga sõites mööda Eestimaad täpselt 5,0l/100km maanteel
110 alas (Narva mnt) täpselt 5,7l/100km
Pardakompuuter näitab täpselt nagu rusikas augus, 1001km läbimiseks läks 51 liitrit (99% maantee).

Erinevate rehvidega tulevad ikka üsna erinevad tulemused, liiter erinevust täiesti normaalne.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 22.05.2016 12:20 07
Postitas botzor
E34 TDST manuaal.
ees 225/40 18, conti sport contact 4, taga "FULLRUN" mingid juustud 235/40 18"
Kliimaga 7
ilma 6
püsikaga 91km/h gps järgi Enamus maanteed.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 12.08.2016 15:05 30
Postitas Bõmmivend
BMW 320d 120kw manuaal e91 2007
Tartust Tallinnasse sõites saab lamellrehvide ja 18 tolliste velgedega 4.3
Linnas kuskil 7,5, kui meelitada, saab ka 6.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 12.08.2016 19:13 48
Postitas kurikristjan
1986 325e manuaal, 2,7l eta
Maanteel alla 100 km/h - 6,9 l/100km; kui enamik linnasõit ja lühemad otsad, siis keskmine 9.1 l/100km.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 12.08.2016 19:19 14
Postitas martinlink
Panen ka oma uued tulemused siia:
Peale igasugust timmimist on minu 320d 110kW manuaalil maanteel kulu 5.1l/100km (keskmine kiirus 55km/h). Linnas praeguste ilmadega 7.5l/100km (keskmine kiirus 24km/h). Seda siis konditsioneeri ja 17" lamellidega.
Turbo pole endiselt veel 100% ehk loota võib veel veidike paranemist :)

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 16.08.2016 22:09 29
Postitas Dannuuu
e36 325i kupee 1992 maanteel 9l/100km , keskmine 11.5 . differ kokku keevitatud.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 22.08.2016 09:51 20
Postitas Bõmmivend
Sain oma E91 320d 120kw manuaaliga uue rekordi. VÕRUST- TARTUSSE keskmine 4.1 l/100

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.08.2016 09:05 29
Postitas janarp
Bõmmivend kirjutas:Sain oma E91 320d 120kw manuaaliga uue rekordi. VÕRUST- TARTUSSE keskmine 4.1 l/100
kuidas mõõtsid?

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.08.2016 20:17 36
Postitas janek p
Aga vastupidi? Olen kuulnud veoauto juhtide käest et Võrus Tartusse minnes pidi auto palju paremini liikuma,kas see ka tõele vastab ei oska öelda.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.08.2016 20:46 18
Postitas Tauri_J
tartu asub võrust madalamal :mrgreen:

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 24.08.2016 16:32 35
Postitas arnis
2010 BMW F10 RWD, 530d, 180kW 8k automaat, rehvid külmalt 2,6-2,7 (B-kütteklass).

Reis Harjumaa-Amsterdam maksimaalsel sõidukiirusel (normist +15-20km/h, v.a. Eesti):
4473km, 50 mootoritundi, 300,3 liitrit kütust, keskmine kiirus 91,7 km/h.
Jahutusvedeliku temperatuur 91-93 kraadi, motoõli 99-101 kraadi, õues 15-25*C
Eestis küttekulu 4,5-4,7l/100km.
Lätis/Leedus 5-5,5l/100km.
Poola/Saksa kiirteedel: 6,5-10l/100km. 10l/100km oli keskmine kulu kiirustel 200-220km/h,
mida sai nii mõnigi tund järjest nautida.
Tippkiirusel 250km/h kahjuks küttekulu ülesmärkimine jäi tegemata, kuna "polnud aega tegeleda".
Antud auto saavutab EU piiraja, siiski 200-230km/h on märksa parem nii sõidule kui mootorile,
mis hoiab pöördeid mõnusalt 2500-3000rpm vahel, mille tulemusena on küttekulu absurdselt hea.
Arvestuste järgi 6,7l/100km oli kogu reisi keskmine.


Kuu enne seda oli teine pikem tripp, ühte otsa ilma kiirteedeta 2365km, keskmine
kiirus 73km/h ja kulu tuli 5,6l/100km, kuu aega peenestamist, meeletud möödasõidud, pukseerimine,
tiksutamine, möödasõit möödasõidu otsa (sh meeletu kondikulu, õues 35*C), keskmine tõusis 10 kanti.
Kogu tripi keskmine (kokku 8450km) langes tagasi 6,8l/100km (sh 500km kiirusel 150-180km/h).

Teoreetiliselt täpselt sama mootoriga tagaveoline kolmekas 8k automaadiga saavutaks paremaid
tulemusi, kuid vahe on koma taga peidus. Konditsioneerita sõit langetab küttekulu maanteel
kuni* pool liitrit (kiirteedel veerand liitrit, kuna konditsioneerikulu on tundides mitte teepikkuses).

*(Kui õuevarjus on 35*C kandis, siis pigem kuni liiter)

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 25.08.2016 20:11 51
Postitas Roland325
Hea võrrelda praegu. Tartu-Amsterdam ja tagasi läks 3.0l bensiin Jaguar S-type-ga ca 390l kütust. Tagasi ka väga ei hoitud.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 17.09.2016 13:59 37
Postitas paradiisivares
[quote="arnis"]2010 BMW F10 RWD, 530d, 180kW 8k automaat, rehvid külmalt 2,6-2,7 (B-kütteklass).

Millisel teel saksas on võimalik mitu tundi järjest sõita kiirusel 200?

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 17.09.2016 19:27 38
Postitas arnis
Piirkiiruseta kiirteel.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 17.09.2016 22:13 19
Postitas Eva
Ehk siis rikkusid räigelt seadust ja kiitled sellega...uuuuu moded, kus teie silmakesed siis seekord ka on?
Poolas ja Saksas ei ole selliseid lõike, kus on lubatud pidev kiiruseületamine, sest mahasõidud jne on piirangutega. Ja roppumoodi vedas, et politseile vahele ei jäänud, millest on loomulikult kahju. Kes vähegi sealmail käinud, teavad. Ilmselt elad sina alles eelmises sajandis.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 17.09.2016 22:34 26
Postitas arnis
Pidevalt ületasin piirkiiruseta teelõikudel kiirust...

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 18.09.2016 01:06 37
Postitas paradiisivares
OT´ks kisub ära, aga Poolas on kiirteel lubatud 140 km/h. Kui tõesti said 400km nii sõita, ilma, et mõni hall Sonata v. valge Superb poleks discot teinud, siis sul lihtsalt joppas roppu moodi. Saksas soovitav kiirus kiirteel 130....otsest piirangut ei ole kui märk teisiti ei näita. Paraku on tõesti enamike maha ja pealesõitude piirkonnas kiirus piiratud 120. Teemasse ka... E38 750 keskmist näitab 11.4. Sellest 90% maanteesõitu. Külma mootoriga 2km tanklasse ja tagasi näitas 23.7.... maanteel püsikaga 100 km/h 9-10.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 18.09.2016 09:18 41
Postitas Eva
möla ja eneseõigustamine. Millistel lõikudel Poolas ja Saksas on LUBATUD sõita 400km ilma ühegi piiranguta üle 200km/h?
Poolas on 140km/h ja kõik. Kus need 200km/h lõigud sul on?
Saksas on 130 soovituslik suurim kiirus ja sealjuures sõites kiiremini sellest pead sa arvestama teguritega nagu ilmastik ja nähtavus jne. Ja arvestab ka politzei kui öösel paugutad 200km/h mil nähtavus on sellise kiiruse juures väike (teades kiirteede igapäevast, ka öist, liikluskoormust), siis sul tõesti vedas, et vahele ei jäänud.
Seega kogu su kiitlemine on siiski kokkuvõttes räige seaduserikkumine ja arusaamatu kas mõni siin foorumis on väherännanud või alaharitud või mõnele lubatud avalikult selliste asjadega kiidelda.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 18.09.2016 18:19 47
Postitas Roland325
Ei taha midagi õigustada aga ise liiklesime nii poolas kui saksas kiirteedel pidevalt 150-160 kiirusega ja koguaeg olime kellelgi jalus, nii päeval kui öösel. Sellise kiirusega möödusime harva mõnest autost, välja arvatud veokad ja bussid. Kohalik rahvas lasebki seal tihti 180-200 tuuri ja mõned veel rohkemgi.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 19.09.2016 01:32 47
Postitas arnis
Ei taha midagi õigustada aga ise liiklesime nii poolas kui saksas kiirteedel pidevalt 150-160 kiirusega ja koguaeg olime kellelgi jalus, nii päeval kui öösel.
Nii ongi. Siin Eestis on mingi allergia suurte kiiruste peale.

Sõites 200km/h on ikka veel möödasõitjaid, päris palju.
220km/h kandis juba üksikud.
150km/h sõites iga teine sõiduauto teeb möödasõitu.
160-170km/h alla neljandiku sõiduautodest.
sealjuures sõites kiiremini sellest pead sa arvestama teguritega nagu ilmastik ja nähtavus jne.
Ükskõik mis kiirusel sõites tuleb ikkagi arvestada ilmastiku ja nähtavusega.
kui öösel paugutad 200km/h mil nähtavus on sellise kiiruse juures väike
hapukapsas.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 19.09.2016 06:53 08
Postitas paradiisivares
.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 19.09.2016 18:50 09
Postitas arnis
... Kõik sõidavad kiirteedel soovitusliku sõidukiirusega...

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 19.09.2016 22:08 11
Postitas paradiisivares
.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 20.11.2016 10:24 40
Postitas karl1
Palju teie E38 kolmene diisel 142kw tarbib? Ja chip mõjutab kompuutri näitu ka ?

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 26.11.2016 20:53 42
Postitas bmwE38
karl1 kirjutas:Palju teie E38 kolmene diisel 142kw tarbib? Ja chip mõjutab kompuutri näitu ka ?
6,9-7,8 l/100 km peale keskmiselt, oleneb paljudest asjaoludest. Läbitud kilomeetritest suurema osa moodustab maanteesõit.

Pole kiibitatud, selle kohta ei oska midagi öelda. Olen kuulnud, et paljudel tekib pärast kiibituuningut suurem tung pedaali tallata, saavutades sellega varasemast suurema keskmise kütusekulu.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 28.11.2016 09:50 49
Postitas Riivo
külajutud :P...see on lühikest aega enamasti :) ...a võit on seal mingist liitri kandist kuni poolteist.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2016 22:51 23
Postitas BMWE34Mell
Palju siis ikkagi E38 3,0 142kw diisel automaat linnasõidul tarbib? Sooja ilmaga ja miinuskraadidega. Kuna originaal raadio asendatud aftermarketi omaga, ei saa kompu näitu vaadata ja ega see kompu näit ka vast 100% täpne pole.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 02.12.2016 07:22 39
Postitas ooDDoo
Ostsin eelmine aasta naabrimehelr 730 d e38 millel oli 7/100 ees ja mina sõitsin selle kuu ajaga kaheksa peale... kütsi võtab vähem kui sama mootoriga viiekas kuna vääne varem saadaval.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 02.12.2016 09:00 46
Postitas StenV70
320da 110kw 9l linnas.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 02.12.2016 09:27 46
Postitas karl1
9 kuni 12 linnas väga raske jalaga, tehase järgi 12.7 üldse.

Mismoodi seitsmesel varem jõud taga? Mingi ülekannete teema? Seda juttu varem ka muidu kuulnud jah, ja tundub paika pidavat.