37. leht 40-st

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 12:28 22
Postitas ttsys
Jah. Otsi "viga" mootorist. Mitte midagi ei ole seal kalibreerida. Mootori juures ei ole kõik 100% tehase stock või seal on kulum.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 12:34 39
Postitas martinlink
Kõik pihustid, andurid, kuluosad on vähemalt ühe korra üle käidud (st. vahetatud või remonditud). Masin on küll chipitud, kuid erinevus oli olemas juba enne seda. Kusjuures huvitaval kombel oli täpselt sama erinevus ka ilma turbota sõites (alguses oli eelmise omaniku poolt vaakum maha ühendatud).
Kulu on täiesti normaalne, ainult see OBC näit koos läbisõidu jäägiga panevad võssa...

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 12:37 14
Postitas ttsys
Jaja. Tee auto stockiks ja kõik läheb õigeks või leiab kohe ka vea põhjustaja. EGR mitte unustada!

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 12:43 27
Postitas martinlink
Ennem vahetan masinat, kui roheliseks lähen :mrgreen:

Aga üks lühike vahe oli masin täiesti stockis ka, sealhulgas tarkvara, EGR füüsiliselt jne. ja ainult Tartus 2 kuud sõites tuli keskmiseks 5,2 l/100km :lol: Reaalsuses kulus 8 kanti.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 12:53 23
Postitas ttsys
Siis oli vaja selles stock olekus viga leida. Selles mööda olekus kõik raskendatud.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 16:47 29
Postitas Pedak
Saab iseenesest kalibreerida seda OBC-d. Lasin endal teha, nüüd on kütusekulude erinevus 0.1-0.2l Max. Varasemalt oli vähemalt liiter.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 17:03 32
Postitas ttsys
See ei ole kalibreerimine vaid osaliste lähteandmete manipuleerimine.
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... 528OBC.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 17:05 59
Postitas martinlink
E46 faceliftidel seda "manipulatsiooni" ei ole, on vaid läbi DIS tehtav kordaja muutmine vahemikus 0,9 - 1,1. See on mul tehtud ja lükatud maksimumi, enne oli möödalask veel suurem...

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 17:11 14
Postitas ttsys
Sama asi, sama manipulatsioon. Kalibreerimisega kui sellisega ei ole midagi pistmist.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 30.11.2017 22:12 56
Postitas Riivo
Inimestel on eesmärgiks kajastada reaalset tulemit mitte mingit huinamuina nihkes numbrit mis ei vasta tõele...kui on kulunud ja tarbib rohkem siis pannakse asi nii et näitabki palju kulu on...asja vitamiin selles ongi

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 17:22 55
Postitas BmwE61EST
Mul e46 323i 125kw automaat. Viimasel ajal tundub, et kütusekulu olels nagu tavalisest kõrgem. Täna maanteel sõites panin 90km/h püsika peale ja imelik oli see, et see kütusekulu seier, mis tahhoka juures on, näitas 14l/100 ühtlase kiirusega sõites. Pärast mõnda aega sõitmist langes enamvähem 10l/100 peale. Rooli peal püsika "-" märgiga võtsin paar km/h vähemaks, siis sain nagu enamvähem 7-8l/100 juures hoida. Ma ei tea, millest selline asi. Varasemalt on vabalt maanteel kohe peale püsika peale panekut kütusekulu seier olnud 8l/100 peal. Pöördeid tahtis ka täna millegipärast natuke kõrgemal hoida ühtlaselt sõites. Viimasel ajal olen ära vahetanud karterituulutuse ja õhulugeja. Kas võib kuidagi mõjutada?

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 17:28 57
Postitas unis
Turbiin ei lukustu? Mul lukustub nõks üle 100kmh alles 330da

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 17:40 07
Postitas BmwE61EST
unis kirjutas:Turbiin ei lukustu? Mul lukustub nõks üle 100kmh alles 330da

Ühesõnaga, kui lukustub, jääb püsika peale pannes ilusti ühtlaselt kiirust hoidma? Varasemalt muidu maanteel on ilusti toiminud. Ei tea, mis teema nüüd siis tekkinud on.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 17:54 37
Postitas unis
Kui lukus siis kiirendades pööret kõrgemaks ei venita vaid nagu manuaal. Vahet pole kas püsikaga või ilma.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 18:09 20
Postitas BmwE61EST
unis kirjutas:Kui lukus siis kiirendades pööret kõrgemaks ei venita vaid nagu manuaal. Vahet pole kas püsikaga või ilma.
Vabandan, et teemast mööda, aga mida teha, et korralikult lukustuks? On see tõsine probleem või on asi külmades ilmades? Enamasti liigin linnas. Maanteel sõidan harva. Varasemalt pole maanteel sellist probleemi esinenud, täna esimest korda alles selline jama.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 19:05 55
Postitas strohher
BmwE61EST kirjutas:
unis kirjutas:Kui lukus siis kiirendades pööret kõrgemaks ei venita vaid nagu manuaal. Vahet pole kas püsikaga või ilma.
Vabandan, et teemast mööda, aga mida teha, et korralikult lukustuks? On see tõsine probleem või on asi külmades ilmades? Enamasti liigin linnas. Maanteel sõidan harva. Varasemalt pole maanteel sellist probleemi esinenud, täna esimest korda alles selline jama.
külmaga paar minutit peale käivitamisest normaalne et ei lukustu.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 19:15 35
Postitas BmwE61EST
Aga ma olin selleks ajaks sõitnud juba mingi 10km või natuke isegi rohkem.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.12.2017 19:17 18
Postitas unis
Minul lukustab spido järgi ca 105kmh ka soojalt varem mitte.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.07.2018 14:30 23
Postitas AZdtaits
On keegi veel tundnud, et peale e95 tulekut on kütusekulu oluliselt suurenenud? Tegu siis m52tub28 mootoriga e36 peal, maanteel neelab järsult pea 14L/100km kohta , sai just kapremonditud ka, mis teeb asja eriti kummaliseks. Proovin lähipäevil 98 ga, vaatan kas tulemus paraneb.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.07.2018 15:12 08
Postitas ooDDoo
mina kahtlustaksin pigem valesti seadistatud vanost

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.07.2018 15:24 42
Postitas AZdtaits
ooDDoo kirjutas:mina kahtlustaksin pigem valesti seadistatud vanost
Kui siis ainult softi poole pealt midagi mööda. Eks kui Tallinna jõuab, lükkab arvuti taha uuesti.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.07.2018 16:21 22
Postitas ooDDoo
mis seal softis muutuda saab mootor kapremonditi mitte aju ju.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.07.2018 16:42 34
Postitas botzor
.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 11.10.2018 21:31 18
Postitas bmweF30
F30 320xd, 80%linn 20%maantee keskmine hetkel 6.6. Olen väga rahulik sõitja

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 20.10.2018 21:41 23
Postitas 6Tenz
E39 530d Touring 135kw ATM
Maanteel spidoka järgi 100(reaalne 97) sõites on kütusekulu ca 7.3 sajale. Kas veidi palju pole?

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.10.2018 12:13 11
Postitas sigaelmar
Oleneb mis ta tehaseandmetel võtab. Kui see jääb ka sinna 7 kanti, siis ei ole palju. Manuaali kohta oleks küll janune aga vana automaatkast polegi öko.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.10.2018 12:55 27
Postitas Sten.H
E39 530d Touring 135kw ATM - sellele masinale annab http://www.autoevolution.com" onclick="window.open(this.href);return false; leht 6,6l sajale maanteel.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.10.2018 15:00 02
Postitas sigaelmar
Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga :) alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada :D Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.10.2018 17:03 47
Postitas toomik
6Tenz kirjutas:E39 530d Touring 135kw ATM
Maanteel spidoka järgi 100(reaalne 97) sõites on kütusekulu ca 7.3 sajale. Kas veidi palju pole?
Automaadi kohta ei ole. Väga palju mõjutab, mis mõõdus rehv / velg ka all on.
Oma auto näitel 16" tehase mõõdu pealt 18" (235/265) peale minemine pani umbes 0.8l / 100km peale juurde.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 23.10.2018 18:41 54
Postitas 6Tenz
sigaelmar kirjutas:Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga :) alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada :D Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.
Sain täna lõpuks auto esimest korda tõstukile. Niipalju sain targemaks et esimesed pidurid mõlemad veits peal. Käega hoo sisse tõmban siis ratas teeb ca 1 tiiru kuidagi ära. Tellin mingiaeg supporti remont komplektid ja vahetan ära. Taga rattalaager undab. See juba olemas ja ootab kuni viitsimist on asi ette võtta. Usun et siit saab selle liitri või vähemalt pool alla küll.