38. leht 38-st

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 24.10.2018 07:40 15
Postitas sigaelmar
Muidu lisan Toomiku jutule, et mu E61 525d 18 tollised suverattad võtsid ka üle poole liitri rohkem kütust kui 16 tollised talverattad.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 24.10.2018 17:53 24
Postitas martin333
6Tenz kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga :) alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada :D Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.
Sain täna lõpuks auto esimest korda tõstukile. Niipalju sain targemaks et esimesed pidurid mõlemad veits peal. Käega hoo sisse tõmban siis ratas teeb ca 1 tiiru kuidagi ära.
Auto ratas ei teegi sellist vabajooksu nagu jalgratta ratas ju?

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 24.10.2018 19:47 20
Postitas sigaelmar
Üldiselt jah, kui pidurid on peal, siis ei veere ratas sentimeetritki omal jõul käega ringi ajades.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 25.10.2018 20:59 25
Postitas 6Tenz
martin333 kirjutas:
6Tenz kirjutas:
sigaelmar kirjutas:Siis peab 6tenz hakkama tegelema asjaga :) alustad elementaarsetest asjadest nagu õhufilter, õige mõõduga ja rõhuga rehvid ja pidurite kontroll. Kui sealt viga välja ei tule, siis pihustite ja andurite näidud. Kütuse kvaliteet mõjutab ka kulu. Ja tuletaks ka meelde, et tehase andmed ei ole arvestanud neid numbreid maanteel kõikidest mööda sõitmisega vaid ühtlase kiirusega 90-95km/h. Seda tõsi küll labori tingimustes.
Palju näeb küttekulu teemasid kus vennad räägivad suht suurtest numbritest ja siis lisavad lõppu, et ma suht raske jalaga ka. Nagu sellest teadmisest oleks kellelgi abi kui palju on võimalik mingi autoga kihutades küttekuluks saada :D Palju vajalikum info oleks minimaalne võimalik kulu mida on võimalik saavutada.
Sain täna lõpuks auto esimest korda tõstukile. Niipalju sain targemaks et esimesed pidurid mõlemad veits peal. Käega hoo sisse tõmban siis ratas teeb ca 1 tiiru kuidagi ära.
Auto ratas ei teegi sellist vabajooksu nagu jalgratta ratas ju?
Seda kindlasti, aga ilustasin veidi üle ka, ei liigu ta veerand ringi ka omal jõul.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 01.05.2019 11:31 29
Postitas Sceleton
Kellel kuidas kütusekulu 2,5 diisliga 120kw ?
Endal kompu järgi linn 13,2 ja maantee 6

Linnakulu kuidagi palju vist!? Aga ei oska ka miskit teha, et väiksemaks saada...
Muidugi kaks pihustit tühikäigul natuke paigast ära numbriliselt, aga ei tahaks uskuda, et sellest...

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 07.10.2019 17:44 07
Postitas capmoq
Sceleton kirjutas:
01.05.2019 11:31 29
Kellel kuidas kütusekulu 2,5 diisliga 120kw ?
Endal kompu järgi linn 13,2 ja maantee 6

Linnakulu kuidagi palju vist!? Aga ei oska ka miskit teha, et väiksemaks saada...
Muidugi kaks pihustit tühikäigul natuke paigast ära numbriliselt, aga ei tahaks uskuda, et sellest...
E61 525D 120kW automaat maanteel 6-7 (punnitades saab 6,0 kätte Tallinn-Tartu) ja linnas korralik 10-13 (olenevalt otsast).
F11 535D 230kW automaat maanteel 4,8-6,5 (6,5 on täislast Tallinn-Tartu) ja linnas 7-11 (keskmine 9,3).

Kui sõita kesklinnast Laagrisse tööle, siis E ja F vahe on väga tuntav. Vahepeal sai E-le tehtud käigukasti dünaamiline õlivahetus ja 1l/100km peale tuli väiksem kulu maanteel (linnas isegi 2). Gaasiga muidu tagasi ei hoia.

Re: Kütusekulust lõplikult

Postitatud: 05.11.2019 09:02 03
Postitas m2x
2002 E39 530d 142kw atm Touring. Panin tähele, et peale solgi kütustesse panemist keskmine kulu tõusis stabiilselt 0,5-0,8l/100. Varem õnnestus pikemal rahulikult maanteesõidul keskmine 6,6 ja alla saada, nüüd jääb 7 ümber. Linnast 5km väljas elades tulevad tavaliselt sellised 20km otsad, reaalne kulu on jäänud 9,2 +- 0,3. Võiks ehk siit-sealt pisut nudida kui kõik ideaalselt korda teha, aga üldiselt ei saa üldse nuriseda. Tonnise käruga otsad jäävad ka alla 10-10,5, sõltub palju läbi linna vaja sõita.
Puhast linna sõidan muidu väga vähe, muidu kompu järgi on näidanud 12-12,3.
Samas ökotamise tuju tuleb, siis sõidan palju manuaaali reziimis ka.