N47 jne diisel, HOIATUS!

Üldised arutelud ning näpunäited
martinmss
Huviline
Postitusi: 27
Liitunud: 25.02.2014 19:03 59
Peamine sõiduk: BMW E53

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas martinmss »

Mul näiteks tuli viimane n47D20A plokimõraga, 3 silindri hülss on alla vajunud ja laseb surve veesärki.
kett sai vahetatud ca 30k tagasi samamoodi oli häiriv lagin sees.
Kasutaja avatar
mafeikin17
Huviline
Postitusi: 344
Liitunud: 25.09.2010 19:00 49
Peamine sõiduk: bmw 530 G31
Asukoht: tallinn

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas mafeikin17 »

Kas 2014 aasta 2.0 diislitel on samuti see keti anomaalia ?
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Volum »

On.
Buumer Auto / 53302262
Sultan Mad
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 27.05.2018 23:12 09
Peamine sõiduk: E90 325D '07

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas Sultan Mad »

Kuskilt lugesin välja (võib olla mitte usaldusväärne allikas aga ise usun), et peale esialgset projekteerimist ja disaini läheb kogu kompott veel targemate kätte kelle ülesanne on teatud süsteemidele teha nn. reverse engineering, et süsteem ei oleks liiga töökindel ega hooldusvaba.

Paistab, et N47-ga mindi veidi liiale selle tagurpidi arendusega.

Lembitu allveelaeva käisin ammu uudistamas ning üks mehaanik mainis, et nii töökindlaid diisel mootoreid tänapäeval autodele ei tohi teha, muidu autotootjad läheksid pankrotti.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: N47 jne diisel, HOIATUS!

Postitus Postitas ttsys »

Lühidalt: ei ole vaja asju välja mõelda! Proovige oma elus kasvõi üks kord kohtuda mõne BMW kalibreeritud arendusinseneriga ja küsige otse, kust inseneeriat puudutavat infot ammutada mitte lugeda "kuskilt" ja "midagi"(!?) N47 juhtum on piinlik juhtum, aga selline käsitlus nagu siin äsja presenteeriti on pehmelt öeldes umbluu. "N47-gate" on müügi- ja järelmüügi strateegia muutuse ajastuse negatiivne kehastus. Kõik. Tervikus eksiti lihtsa inseneeria reegli vastu: "2 nuppu" korraga ei keerata.
Vasta