V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

mina alles tegin õlivahetuse sellega muidugi kaasnes ka karteri põhja eemaldus kust leidus 3 poltti. need said ka siis keerme liimiga tagasi keeratud. Igatahes see 300.- 400.- kroonine tihend pole mingi summa võrreldes moto remondiga.
me Rain530 ja Aare530 oleme arutanud seda teemat suht palju ja tulemus on selline et kõigil kellel need poldid seal vannis ulpinud on läbissõit umb 180 000 - 250 000 km.
Nii et V8 mehed kartust äratav on see õlivõtturi teema
veekaheksa kirjutas:Hermeetikust olen kuulnud suht õudsaid jutte. Nimelt just nendest ribadest, mis kokkupigistamisel tekivad. Pidid päris kenasti õlipumba õlivõttureid jne ummistama. Kes soovib, see proovib.
nuu jah eks ta nii ole liigkasutamisel võib ta tekitada küll ummistusi
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Jessas, ma siin mõtlesin seda teemat lugedes, et mis mootori kood on minu autol :roll:
Äkki aitate, kui on tegemist 1997a 4.4l 210kW mootoriga.KAs on M-62?
Nii nagu mina olen aru saanud, siis see probleem esineb nendel vanematel 3.0 ja 4.0 mootoritel, või on seda ette tulnud ka 4.4l mootoritel?

Ettetänades...
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Madis.
Klubiliige - admin
Postitusi: 4591
Liitunud: 08.09.2005 23:35 57

Postitus Postitas Madis. »

Holari kirjutas:Jessas, ma siin mõtlesin seda teemat lugedes, et mis mootori kood on minu autol :roll:
Äkki aitate, kui on tegemist 1997a 4.4l 210kW mootoriga.KAs on M-62?
Nii nagu mina olen aru saanud, siis see probleem esineb nendel vanematel 3.0 ja 4.0 mootoritel, või on seda ette tulnud ka 4.4l mootoritel?

Ettetänades...
eero X5'l logisesid õlipumba poldid ka minu mäletamist mööda
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Holari, see peaks olema vist enamuse V8 mootorite tüüpviga, kuid ka V12 motode puhul olen sellest kuulnud :roll: Ja sul peaks olema jah M62B44 ;)
Kasutaja avatar
Holari
Huviline
Postitusi: 1011
Liitunud: 23.04.2004 23:24 43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Holari »

Ookeii, aitähh, kuna õlivahetuseni on jäänud 5000 km, ja numbrilaua järgi sõidetud 190000, siis järgmine kord pean kindlasti sinna sisse laskma vaadata.
Polegi BMWd, on oopis Mitsubishi
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11703
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

Ega see nii täpselt kilometraaži järgi jooksegi, kuid lihtsalt, oma südamerahu huvides oleks see soovitatav esimesel võimalusel ära teha :)
Viimati muutis AARE540, 27.03.2007 09:42 18, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
veekaheksa
Huviline
Postitusi: 406
Liitunud: 22.04.2006 00:24 35
Peamine sõiduk: Audi A4 3.0 TDIQ
Telefon: 5295728
Asukoht: P-Jaagupi EST/Scand
Kontakt:

Postitus Postitas veekaheksa »

See peaks kleepsuna olema üleval. Et keegi ei unustaks...
All good things come to those who wait.
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

AARE530 kirjutas:Ega see nii tüpselt kilometraaži järgi jooksegi, kuid lihtsalt, oma südamerahu huvides oleks see soovitatav esimesel võimalusel ära teha :)
ega jah, see südamerahu on jah rahakotile palju kasulikum.eks ma hakkan selle pumba ülevaatamisega tegelema iga õlivahetus ilmselt. sest pole plaanis erilist mootori vahetust ;)
raimo_r
Huviline
Postitusi: 2108
Liitunud: 05.04.2005 16:05 41
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas raimo_r »

iga õlivahetus kontrollida on vast tiba overkill aga kui see isetegijale midagi ei maksa siis miks ka mitte
E30 325iX '86 (müüdud) || E53 X5 4.6is '02 (müüdud) ||
E30 M3 '88 || E39 530d M-Technik || E60 550iA '06 ||
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

Pikema poldi puhul tasub alati kasutada "keskkõva" keermeliimi,sest ketti peab saama ka hiljem reguleerida.
Elu on näidanud,et seal ei pea ei keskmine,ega ka ülikõva liim(õnneks),sest pindu pole võimalik ideaalselt puhtaks saada(ülalt tuleb õli peale pidevalt.Mu hallil olid küljest nii üks polt,kui üks mutter.Kogu koostu ülejäänud poldid-mutrid olid samuti täiesti lõdvalt kinni(vist 12 tk. oli neid kokku).Pikk polt oli ka keti-hammakate vahelt läbi käinud ja kasutuskõlbmatuks muutunud.Õnneks viimased silmnähtavalt viga polnud saanud.
Õlipumba keti pingutamine oleks ka ALATI,kui karterisse asja,vaja ära teha.
Liiglõdva kett teeb palju pahandust-hävitab hammasrattad,leevendid,hävineb ise.
Kasutaja avatar
Trionic
Huviline
Postitusi: 1106
Liitunud: 18.11.2005 20:30 31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Trionic »

neeger99 kirjutas:On võimalik, et need poldid 25 tuhande peale lahti tulevad? Tühikäigul vahel õlituli väheke vilgub! Asi sai alguse peale õlivahetust.
On küll,kui kett lõdvaks jäi ja poldid-mutrid korralikult kinni ei saanud.
Viimati muutis Trionic, 16.06.2008 07:39 32, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Martin_S
Huviline
Postitusi: 1421
Liitunud: 17.11.2004 14:15 06
Asukoht: Kakumäe

Postitus Postitas Martin_S »

neeger99 kirjutas:On võimalik, et need poldid 25 tuhande peale lahti tulevad? Tühikäigul vahel õlituli väheke vilgub! Asi sai alguse peale õlivahetust.
Kõik on võimalik. Keegi ei saa siia kirjutada et kindlalt pole need poldi vms. Aga kontrollida tuleks nad kindlasti üle!
Kasutaja avatar
jarmo
Huviline
Postitusi: 977
Liitunud: 09.12.2006 20:29 13
Asukoht: Haapsalu/Puise

Postitus Postitas jarmo »

Peab endal ka järgmise õlivahetuse ajal need poldid ülevaatama.
namistai
Huviline
Postitusi: 230
Liitunud: 12.01.2005 17:34 48
Asukoht: Viimsi

Postitus Postitas namistai »

Sai siis ka läbi tehtud see protseduur. Kõik poldid-mutrid olid ilusti kinni ja ei midagi üleliigset karteripõhjas. Ketti pingus sai ka normatiivi piiridesse viidud. Tihend oli metall aga panin siiski uue (Teeme varuosad, Reintz'i toodang 240.-).
Ahjaa, M62 ja 240tkm.
E70 N52B30
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Postitus Postitas sigaelmar »

Sai omale soetatud X5 2001 4,4i ja suht esimese asjana tegin õlivahetuse ära sest muidugi tahtsin õlipumba polte kontrollida. Aga mulle ei avanenud karteripõhja äravõtmisel sugugi selline vaatepilt nagu ma nägin oma 1994 730iL seest :? Kas sellel X5 on asi paremaks tehtud või mina igatahes ei leidnud sealt ühtegi sellist polti, mida võiks õlipumba poldiks nimetada. Kett samuti ei paistnud kusagilt, teisel oli see minumeelest mingi plastikkatte taga kus poldidki lahti olid.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
veix2
Huviline
Postitusi: 314
Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
Asukoht: Kunda-Tln

Re: V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Postitus Postitas veix2 »

Ei tea kas m67 4.0d vaevab ka see poltide lahti kerimine?
E38 740d 2000a.
Davep
Huviline
Postitusi: 154
Liitunud: 19.09.2012 20:27 07
Peamine sõiduk: s350cdi w221
Asukoht: Tartu

Re: V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Postitus Postitas Davep »

sigaelmar kirjutas:Sai omale soetatud X5 2001 4,4i ja suht esimese asjana tegin õlivahetuse ära sest muidugi tahtsin õlipumba polte kontrollida. Aga mulle ei avanenud karteripõhja äravõtmisel sugugi selline vaatepilt nagu ma nägin oma 1994 730iL seest :? Kas sellel X5 on asi paremaks tehtud või mina igatahes ei leidnud sealt ühtegi sellist polti, mida võiks õlipumba poldiks nimetada. Kett samuti ei paistnud kusagilt, teisel oli see minumeelest mingi plastikkatte taga kus poldidki lahti olid.

Sellel iksviiel vahetati mootor eelmise aasta märtsis, vahetusse läks ka õlipump.
Poldid peaksid ilusti kinni olema .
2000a 730d,2001a 745i,2001 x5 4.4 ,2005a 525d ,2003a 745Li, 2005a 730d ,F01 730d ,F01 730d .
Photo123
Huviline
Postitusi: 53
Liitunud: 05.11.2003 19:49 13
Peamine sõiduk: BMW E65 @200kW
Asukoht: Siin seal igal pool

Re: V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Postitus Postitas Photo123 »

Seletage nüüd lollile uuesti :)

Autoks E65 735 2003a.ls 235t
Mis moel see lahtine polt peaks avalduma? Küsin kuna õlivahetus kohe tulemas. :)
Kasutaja avatar
jass161
Huviline
Postitusi: 825
Liitunud: 29.09.2013 16:17 41
Peamine sõiduk: E91
Asukoht: Viljandimaa

Re: V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Postitus Postitas jass161 »

Photo123 kirjutas:Seletage nüüd lollile uuesti :)

Autoks E65 735 2003a.ls 235t
Mis moel see lahtine polt peaks avalduma? Küsin kuna õlivahetus kohe tulemas. :)
Kui pump ära eraldub, siis jookseb mootor kotti ju :)
sigaelmar
Huviline
Postitusi: 3716
Liitunud: 02.07.2006 16:24 43

Re: V8 mootorite (M60/62) õlipumba kinnituspoltidest

Postitus Postitas sigaelmar »

Photo123 kirjutas:Seletage nüüd lollile uuesti :)

Autoks E65 735 2003a.ls 235t
Mis moel see lahtine polt peaks avalduma? Küsin kuna õlivahetus kohe tulemas. :)
Minumeelest ei ole E65 M62 mootorit nagunii.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Vasta