1. leht 1-st

Postitatud: 20.04.2006 09:51 20
Postitas Jan01
Väga head rehvid on need SportContact 2-d.

Postitatud: 20.04.2006 10:27 14
Postitas AARE540
Kui aus olla, siis ise miskipärast valiksin Conti'd, ma ei teagi, miks kuid mulle nagu tunduvad sümpaatsemad. Mitte et Pirellid kehvad oleks, kuid näiteks testides on Conti'd viimasel ajal pidevalt häid tulemusi saavutanud...

Postitatud: 20.04.2006 10:34 35
Postitas Tarmo
Peaksime ootama Serka525 vastust siia teemasse.
Tema peaks olema rehvide alal spetsialist.

Postitatud: 20.04.2006 10:41 15
Postitas Serka
contidel on ainult üks paha viga et kui rehvid hakkavad kulumispiirini jõudma siis kippub karkass kõveraks kiskuma.aga pirelli puhul seda ei ole.ma ei räägi seda sellepärast et ma müün pirelli rehve,vaid see on reaalsus.continentali probleemiga puutume iga päev kokku.muidu on ta tõesti hea rehv.

Postitatud: 20.04.2006 11:05 00
Postitas toom
Pirelli P6000-l oli selline jama mul, et kulumispiiri juures ei kannatanud nood enam kruusateed eriti sõita, kuna mõni teravam kivi läks läbi turvise. Karta on, et Conti hind oli krõbedam, kui Pirelli oma ja kui ei kasutata täit ressurssi rehvit ära ei leia mina mõtet osta kallim. Muidugi oleks võinud mainida, mis tüüpi Pirellid pidi alla seatama.

Postitatud: 20.04.2006 11:25 30
Postitas MarkoA
Kuna enda autol on ka pirelli rehvid ees ,siis panin tähele seda et pirellil on päris tugev rehvimüra.

Postitatud: 20.04.2006 16:38 38
Postitas Aaro
Mul ka siis küsimus rehvide kohta.

Milline on normaalne rehvirõhk E36 masinale rehvid mõõdus 225/45 17"? Ukseposti peal antud rehvirõhud ainult 15" rehvidele.

Postitatud: 20.04.2006 16:40 23
Postitas AARE540
Aaro , pulli pärast võid ju vaadata rehvi peale ka, olen vahel uurinud ja leidnud ka rehvi peal samu asju, seal on küll tavaliselt psi-des need andmed...

Postitatud: 20.04.2006 16:43 45
Postitas Aaro
Vaatasin, seal kirjas ainult max press ja see on 3,5. Nagu palju oleks see sisse puhuda :D . Küsimus tegelt tekkis selle pärast, et neil rehvidel ääred kulunud rohkem kui keskmine osa ehk siis madal rõhk asjal sees olnud. Nüüd huvitabki palju sellistel siis õige peaks olema.

Postitatud: 20.04.2006 16:54 00
Postitas meph
Mina olen kusagil 2.5 baari tavaliselt kasutanud.

Postitatud: 20.04.2006 16:58 22
Postitas Aaro
meph kirjutas:Mina olen kusagil 2.5 baari tavaliselt kasutanud.
Niiet siis põhimõtteliselt sama rõhk sisse mis 15 tollisele. Hetkel ma puhusin neile sisse ligikaudu 2,7. Peaks siis sobima, las kulutab natuke keskmist osa tagasi.

Postitatud: 20.04.2006 19:14 42
Postitas toom
Paistab jah, et rehvi-, veljemööt ei määra. http://www.drivegreen.com/PressureValue/BMW.shtml

Postitatud: 20.04.2006 20:07 13
Postitas Tanel_P
Mina olen alati jämedalt 2 lasknud. 14'' siis.

Postitatud: 22.04.2006 17:59 39
Postitas Riddick
ma olen tavaliselt 2,5 kanti lasknud tagumistel ja esimestel törtsu rohkem, endal siis 205/55/R16 rehvid.

Postitatud: 22.04.2006 20:02 25
Postitas Ilves
Riddick kirjutas:ma olen tavaliselt 2,5 kanti lasknud tagumistel ja esimestel törtsu rohkem, endal siis 205/55/R16 rehvid.
Miks? Kui üksi sõidad siis peaks enam-vähem 50/50 kaalujaotus olema? Esimesi mõttetult kõvaks ajades (irw) peab niiske ilmaga kehvemini ja on alajuhitavam. Kui endale meeldib, siis väga hea. Ise olen kasutanud rehvirõhu puhul ukseposti näitajaid 4 inimese kaalu alusel ja tagumistesse lasknud sama, mis ees kuna üldiselt taga raskust ei vea ehk 2.5 all around. Tundub mõistlik kompromiss pidamise ja raputamise vahel.

Postitatud: 23.04.2006 12:51 33
Postitas Riddick
no kui aus olla siis praegu on enam vähem sama rõhk terves ringis aga esimestel tavaliselt kuskil 2,6 või 2,7 kuna neil ju mootori osa ka kanda vaja...tagumisel otsal seda muret ei teki!

Postitatud: 23.04.2006 13:27 14
Postitas meph
Mul on kaalujaotus autol 50/50, seega ei näe küll vajadust ette rohkem rõhku lasta.