Nüüd siis pajatan väheke oma läbielamistest siduriketta ja survelaagri vahetamisel.
Summuti ja kardaani äravõtmine sujus küllaltki ladusalt kui välja arvata neid summuti roostes poldid, mis natuke peavalu valmistasid. Kõige suurem probleem on käigukasti üleval olevad kinnituspoldid - jube jama on neid lahti saada. Selleks keevitasin ca. poole meetrise padrunvõtme pikenduse (ilma selleta oleks võimatu lahti neid saada). Alustasin 12 päeval ning lõpetasin 10 õhtul (üksi tegin). Teistkorda muidugi teeksin vahetuse poole kiiremini.
Vahetasin ka käigukasti õli ära-vanat õli tuli välja ainult 300 ml
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
, norm on 1,1L. Loodan et nii vähese õliga sõitmine midagi tuksi pole keeranud.
Nüüd sõita hoopis parem - sidur ei kaku ning survelaager ei kragise. Peale vahetust siirdusin raadi kiirendusele, kus ka paar kiiremat tiiru oma uue siduriga tehtud sai.
mõned pildid ka:
http://argo.msn.ee/sidur