M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Tere!
Autoks on 2004a X5 3.0d mootoriga. Kui gaasi annan, kostub selline väga kole kõrin või lagin mootorist. Kas see võib olla kett või ketipinguti vms? Kui õrnalt ja vaikselt annan gaasi, siis nagu ei kostu mingit häält,aga just siis kui gaasi annan veits rohkem, on häält kuulda, eriti kui akent lahti hoian.

Pihustid said just autol korda tehtud, 3 olid korras ja 3 läbi, kõik sai ilusti korda ja uuesti stendid käidud. Niiet pihustid peaksid korras olema. Aga pihustitega on see, et stend näitab et on korras, aga niikui autole pihustid peale panna ja näiteks INPAga vaadata, on näidud mööda..millest see võib olla siis? Enne pihusti remonti auto käivitades suitses sinakas halli suitsu ja raputas, aga nüüd enam ei tee seda.

Tänud ette ära
E53 X5 M57N 2004
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas arnis »

Kas pihustid olid autole selgeks õpetatud? M57N puhul oli see vist vajalik, vanematel mitte.
Kui kaua tuksis pihustitega sai sõidetud. Kompressiooni mõõtmine on odav lähenemine.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Minu teada oli õpetatud jah. Mul hakkasid pihustid jamama kuskil märtsi kuus... Alles nüüd sain korda teha. Remondimehed kuulasid mootorit ja ütlesid, et mingi tiks tuleb teisest silindrist...minu mäletamist mööda oli nr.2 pihusti kõige halvemas seisukorras kah, aga pead ei anna, võibolla oli nr.4.

Peab ära mõõtma jah, mis siis võib olla, kui näiteks nr.2 komperessiooni pole?
E53 X5 M57N 2004
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas arnis »

Võimalik et tuksis pihusti aja jooksul rikub kolvi ära, paremal juhul klapid lekivad kuna
on saastunud tahma vms.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

arnis kirjutas:Võimalik et tuksis pihusti aja jooksul rikub kolvi ära, paremal juhul klapid lekivad kuna
on saastunud tahma vms.
Okei, aga mul lasid pihustid liiga vähe kütet peale...kas ei tahma mitte siis ega riku kolbi, kui pihustid annavad liiga palju peale või lekivad?

Täna olid sellised näidud: Pilt
E53 X5 M57N 2004
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas arnis »

Pildil on kenasti näha, et silinder 4 kas a) ei hoia rõhku üleval või b) pihusti
kuseb ja vajab rohkem kütet või c) pihusti on ummistunud (kobakäpa remont).

Igal juhul on probleem selge ja rohkem niisama pulli pärast pole mõtet ladrata.
"nalja pärast" võid pihustid kohtadega vahetada
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Aga kas mingi regulaator ei saa läbi olla, mis neid näite sassi ajab? Stend ju näitas, et pihustid on korras peale remonti. Enne remonti näitas stend midagi muud..

Ja mul on 131 pihustid kõik 6tk

Pilt

Mingis Vene foorumis vist sama teema, aga ei oska seda keelt..google translate on ka nagu ta on
http://forum.bmwland.ru/index.php?showtopic=92119
E53 X5 M57N 2004
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Kuno_T kirjutas:Siis on 4. kolb põlenud ja kogu lugu. Neid hädasid on massiliselt.
Tuvastamiseks kõige lihtsam, tõsta 4. mingi teise pihustiga ümber.
Selge. Aega saan teen ära.

Aga kui ongi kolb põlenud, siis mida soovitate edasi teha? Kõik 6tk uued kolvid? Siis ju kaan maha ja ilmselt ketivahetus kah?
E53 X5 M57N 2004
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Kuno_T kirjutas:Põlenud kolb tuleb asendada korrasolevaga. Ainult kaane mahavõtmisest selleks ei piisa.
Ketivahetus on veidi teine teema, enne tee midagi selgeks, nii võib targutada, et äkki kohe see pann romulasse viia.
Tean jah et ainult kaane mahavõtmisega ei piisa :D Ma olen M52 mootoreid kokku-lahti võtnud mitu korda.

Aga okei, tõstan pihusti ümber, kui midagi ei muutu, siis on jama, kui muutub, viskan selle vigase pihustiga kajakaid ja ostan uue pihusti.
E53 X5 M57N 2004
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Nonii. Tõstsin neljanda pihusti kolmandasse ja kolmanda neljandasse. Nüüd arvuti näitas, et kolmas silinder on vigane ja neljas on OK. Siis vist ikka pihusti? Mulle juba on pakutud tehase taastatut pihustit 250e/tk
E53 X5 M57N 2004
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

No ma ei saa sinust päris hästi aru nüüd...või siis seletasin ise valesti.

Seletan nüüd uuesti. Minu BMW X5 hakkas u.märtsi kuus käivitades tossama ja ei tahtnud väga foori tagant ära minna. Mõõtsin tagasovoolud ära, kõik olid möödas, lasin AINULT sees olevad tihendid ära vahetada. Panin uuesti peale ja ikka olid näidud möödas ja hommikuti tossas. (See oli mõttetu töö, tean seda, seda ütlesid ka pihustivennad siin Eestis.) Võtsin pihustid uuesti maha, viisin Eesti, lasin stendi panna, 3 olid pees ja 3 olid normaalsed.(Lasid liiga vähe läbi) Reguleeriti pihustid ära(otsi ei vahetatud). Pandi uuesti stendipinki, kõik oli OK. Panid autole külge, aga neljanda pihusti näidud on autopeal paigast ära. Sellegi poolest, kütusekulu on mul langenud silmnähtavalt, käivitades ei tossa. Nüüd siin Soomes vaatasin kah, et see sama veakood on ikka alles mis koguaeg on olnud ja et neljanda pihusti näidud on möödas(+3) jne. Tõstsin neljanda pihusti kolmandasse ja viga läks kolmandasse silindrisse.

Siin on ju ilmselgelt aru saada, et neljas pihusti, mis ma tõstsin kolmandasse ümber, on vigane..või ei? Ma võin ta kuuendasse ka tõsta aga ilmselt kolib viga kuuendasse silindrisse INPA järgi.

Ma arvan, et pihusti elektroonika on ise vigane, mehaaniliselt on kõik korras nagu ka stend näitas.

Ma siin rohkem jalgratast leiutama ei hakka, ostan uue(taastatud) pihusti ja vahetan vigase pihustiga ära. Kui näidud on normaalsed ja veateada kaob ära, siis ju on asi korras?
E53 X5 M57N 2004
Kasutaja avatar
arnis
Huviline
Postitusi: 7831
Liitunud: 11.01.2011 21:28 08
Peamine sõiduk: BMW i3
Asukoht: Keila

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas arnis »

Põhimõtteliselt küll, korras all võiks mõelda ikka "mõistlikult korras", ehk ei tossa,
võtab õiglaselt kütust, ei raputa jne. Pole mõtet remontida kasutatud mootorit
uueks, kuna seda ei ole põhimõtteliselt võimalik teha ilma uue mootori soetamiseta.

Muideks, oleneb tegijatest, selle ajaga kui pihusti stendilt autoni jõudis, võis see
juba tuksi minna (ülipisikene liivatera sisenes pihustisse näiteks).

Ära niisama raha kuluta "uue" pihusti peale. Osta vana ja lase samamoodi korda teha,
nagu sa teised korda tegid. Arvatavasti tuleb märksa odavam.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Sellised olid näidud peale pihustite remonti:
Pilt

ja enne remonti millalgi:
Pilt
E53 X5 M57N 2004
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Täna olid vahelduseks sellised näidud:
Pilt

Ma ei taha uskuda, et pihusti vennad mingit sousti kokku keerasid, nad on ju varem ka sellega tegelenud ja pihustid läksid ühe sõbra kaudu nende juurde kes neid teab hästi.

Kas mingi andur või mingi asi ei saa neid näite segamini ajada? Ja see lagin on ilmselt jah pihustite pärast, mitte keti nagu ma algul arvasin. Sest et mootoris on veakood sees:
Pilt

Kui Tallinnas oleks keegi kes selle korda teeks, ma võiks tema kätte auto tuua.
E53 X5 M57N 2004
Autojupid
Huviline
Postitusi: 997
Liitunud: 27.12.2010 03:22 31
Asukoht: Tartu/Helsinki

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Autojupid »

Just natukene aega tagasi käisin proovimas sõidu ajal INPAga, midagi erilist näitude suhtes ei muutunud, kõik vist tõusid natukene.

Soome foorumis oli ühel ka see sama lagin(hääl oleks nagu mehhaaniline) sellepärast ma arvasingi, et kett. See ostis ühe uue pihusti, jäi natukene hääl vaiksemaks, siis pani selle uue pihust mujale silindrisse, kadus üldse hääl ära ja näidud olid normis...

Mida ma nüüd tegema pean? Uued pihusti ostma 6tk või kuskile stendi need uuesti saatma? Pihustid ma saan ise ka maha ja peale võtta/panna jah.

Arvate, et siis mingi andur või mingi asi ei saa neid näite segamini ajada?
E53 X5 M57N 2004
Kasutaja avatar
Heix
Huviline
Postitusi: 1611
Liitunud: 15.10.2010 23:46 14
Peamine sõiduk: E38 3.0 D FL
Asukoht: Helsinki-Tallinn-Jõgeva

Re: M57N kõriseb/lagiseb gaasi andes ja paar muud veel

Postitus Postitas Heix »

Autojupid kirjutas:Just natukene aega tagasi käisin proovimas sõidu ajal INPAga, midagi erilist näitude suhtes ei muutunud, kõik vist tõusid natukene.

Soome foorumis oli ühel ka see sama lagin(hääl oleks nagu mehhaaniline) sellepärast ma arvasingi, et kett. See ostis ühe uue pihusti, jäi natukene hääl vaiksemaks, siis pani selle uue pihust mujale silindrisse, kadus üldse hääl ära ja näidud olid normis...

Mida ma nüüd tegema pean? Uued pihusti ostma 6tk või kuskile stendi need uuesti saatma? Pihustid ma saan ise ka maha ja peale võtta/panna jah.

Arvate, et siis mingi andur või mingi asi ei saa neid näite segamini ajada?

Mina olen oma küttesüsteemi muredega pöördunud karla auto poole,ostnud sealt uusi pihusteid,lasknud taastada.mida kõike kuulnud olen pole mul selle ettevõttega probleeme olnud.
Ja pole mõtet ennast petta,vähegi pidune pihusti tuleb remontida või vahetada.
Sinu juhtumi puhul viiksin kõik pihustid uuesti kontrolli,ausasse kohta.
Juba üks tuksis pihusti võib panna mootori niimoodi lagisema,et paha hakkab
Pihustite monteerimisel täida kindlasti nn puhtusstandardeid,st mitte mingit sodi ei tohi pihustitesse sattuda aga ilmselt sa seda juba tead.
Igatahes,parimat ja jõudu tööle...
E36 m50b20
Vasta