K: Palun õpetusi kereremondil

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
staar77
Huviline
Postitusi: 1
Liitunud: 23.04.2006 15:18 13
Asukoht: Tallinn

K: Palun õpetusi kereremondil

Postitus Postitas staar77 »

Oskab keegi äkki õpetusi jagada, kuidas toimida roostega. Kõigepealt tuleks ilmselt traatharjaga ja liivapaberiga lihvida rooste maha, aga mis siis järgmine etapp peaks olema, enne värvini jõudmist?
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Re: K: Palun õpetusi kereremondil

Postitus Postitas siim_s »

staar77 kirjutas:Oskab keegi äkki õpetusi jagada, kuidas toimida roostega. Kõigepealt tuleks ilmselt traatharjaga ja liivapaberiga lihvida rooste maha, aga mis siis järgmine etapp peaks olema, enne värvini jõudmist?
Mina teen nii:
1) Relaka(või trelli) otsa traatrull, sellega pind haljaks.
2) Määrida peale buvonooli
3) Lasta pind kuivada ja katta siis alus värviga
4) Katta pind soovitud värviga

Küljekarpe töötlesin sarnaselt ainult punkt 4. asendus mastiksiga ja alusvärviks oli tsinkvärv, mis hoiab roostet hästi eemale.

Parimat
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

ma soovitan relakaga puhastada, siis väikse liivapritsiga puhastada ja seejärel happekrundiga ja krundiga värvida siis saab hea. traatharjaga ei saa pooridest seda prahti kätte
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW-M-Power
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.07.2006 14:08 51
Asukoht: Tallinn

keretööd

Postitus Postitas BMW-M-Power »

ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
Kasutaja avatar
siim_s
Huviline
Postitusi: 523
Liitunud: 13.07.2005 12:37 30
Asukoht: Tallinn, Männiku

Re: keretööd

Postitus Postitas siim_s »

BMW-M-Power kirjutas:ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
...kui aga väikenegi kriim roostet metallile peale jääb, hakkab see kohe värvi all kobrutama. "Rooste surm" ei teeks küll siinkohal (peale lihvimist ) halba. Tema eesmärk on ju väiksem rooste kahjutuks teha, milleni lihvides ei jõua. Kereplekkidel aga pole seda paksust enam nii palju, et pool milli metalli pealt maha koorida jõudmaks kõikide poorideni.

Minu point oli siis see, et paljast lihvimisest ning pahteldamisest ei pruugi kasu olla.
E39 525 iA Sedaan
http://www.templiryytel.eu
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: keretööd

Postitus Postitas valuvelg »

BMW-M-Power kirjutas:ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras
pahtlit ei panda palja pleki peale ennem käib värv alla... :roll:
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Marko28
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 04.05.2006 22:51 12
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

värvid

Postitus Postitas Marko28 »

Ega ikka korralikku asja ei saa kui ei ole korralikku krunti. Kas keegi räägib kust saada krunti ja värve
Lennart Meri: Olukord on ****, kuid see on meie tuleviku väetis
Kasutaja avatar
valuvelg
Huviline
Postitusi: 427
Liitunud: 17.05.2005 23:25 07
Peamine sõiduk: E23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas valuvelg »

VÄRVIFOORUM müüb häid värve...
http://www.bmwclassic.ee/" onclick="window.open(this.href);return false; 745ia turbo-81 ja 83.. R23 ja R12
http://unic-moto.ee/" onclick="window.open(this.href);return false;
BMW-M-Power
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.07.2006 14:08 51
Asukoht: Tallinn

keretööd

Postitus Postitas BMW-M-Power »

relakaga lased nii palju et rooste maha tuleb..
Ja mis vahet on sellel kas paned värvi alla või peale kui värvi paned...ega ta siis midagi ei tee
Power für BMW
Kasutaja avatar
Vector
Huviline
Postitusi: 115
Liitunud: 06.11.2005 18:21 27
Asukoht: Antsla/Tartu

Re: keretööd

Postitus Postitas Vector »

BMW-M-Power kirjutas:ma ise teeks nii et ennem relaka ja liivapaberiga rooste maha .Siis tavaline pahtel peale.Oodata kuni ära kuivab siis lihvida nii nagu vaja ja kui jääb valesti saab siis ju alati pahtlit juurde panna ja jälle lihvida.Peale seda peale lasta prits pahtlit mis katab kõik kriimud.Sellel ka lasta siis kuivada ja siis kahe tuhandese liivapaberiga üle lasta...Aga seda peab märjalt tegema...et kastad vette ja lihvid kuni jääb väga hea.Siis värv ja korras

heh naljamees...esiteks haljale metallile ikka kohe pahtlit peale ei saa panna, teiseks pritsi küll nüüd kahetuhandese paberiga ei lihvita ja kolmandaks ka pritspahtli peale ei saa värvida, kuna see käitub nagu tavaline pahtel ning tõmbab värvi sisse, millega kaasneb toonivahe.
BMW E34 525 TDS Touring
BMW-M-Power
Huviline
Postitusi: 8
Liitunud: 18.07.2006 14:08 51
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas BMW-M-Power »

vector mida kuradit sa ajad... puhta mööda omadega
Power für BMW
Suur
Huviline
Postitusi: 253
Liitunud: 25.06.2005 21:04 37

Postitus Postitas Suur »

http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=2268
Sellel lehel on vähemalt amatöörist remondimehe jaoks infot küll.
BMW 735i E32 1991+BMW 318iS E36 1992+ Suzuki GSX-R 600 K3
Kasutaja avatar
Cardo
Huviline
Postitusi: 4221
Liitunud: 27.12.2002 00:08 12
Asukoht: Jüri

Re: keretööd

Postitus Postitas Cardo »

BMW-M-Power kirjutas:relakaga lased nii palju et rooste maha tuleb..
Ja mis vahet on sellel kas paned värvi alla või peale kui värvi paned...ega ta siis midagi ei tee
Teed nii nagu külasepad ikka teevad, edu !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
enthusiast
Huviline
Postitusi: 118
Liitunud: 28.01.2006 12:04 20

Postitus Postitas enthusiast »

Teed nii nagu külasepad ikka teevad, edu !
Siin natu lugemist(alates 8. postitusest sellel lehel) nendele, kes asjast ei jaga mütsi ega ööd...usaldage ikka "soliidseid" remondikodasid ja nende piimajugasid ning pudrumägesid :lol:

http://www.e21.ee/forum/viewtopic.php?t ... c&start=80
vull
Huviline
Postitusi: 2660
Liitunud: 08.07.2006 05:31 32

Postitus Postitas vull »

Vasta