3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Nisbel
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 06.05.2010 15:23 54
Asukoht: Tallinn

3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas Nisbel »

Tervist, miinuskraadide saabumisega käivitus auto kahtlaselt pikalt(3sek) ja turtsus õrnalt kuni soojemaks läks. Diagnostikaseade näitas sellist viga:
*code 253400: Swirl-flap actuator, position controls: swirl flaps closed too far/positive control deviation*
Mootoriks N57D30 180kw 2009
Teades nende klappide olemasolust tingitud ohtudest mootoris, tekkis esimese hooga plaan need eemaldada.
Natuke googeldades leidsin infot, et antud mootoril neid klappe sisselaskekollektoris polegi või on süsteem ümber tehtud.
Siit ka küsimus, kas sellel mootoril on need klapid? kas viga võib kaduda kui klapid pimedaks teha? kas seal on vaja ka pärast midagi programmeerida? kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Igasugune info antud teemal on oodatud.

Parimat
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas raunoh »

Kuno_T kirjutas:Klapid on tehases pandud http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_3652" onclick="window.open(this.href);return false;.
Googeldades sa ei saa teada, kas on ümber tehtud, vaid auto juures.
Käivitamist see viga ei tohiks mõjutada.
3 sek sellise külmaga (ligi -20 C) ei ole pikk käivitus. Nendel autodel antakse luba käivitada kohe, kuid eelsüüteküünalde ülessoojenemine võtab juba viidatud aja sellise külmaga.
530 LCI pole ju n57 ?
Kasutaja avatar
Nisbel
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 06.05.2010 15:23 54
Asukoht: Tallinn

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas Nisbel »

Tegemist F seeriaga
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas teet82 »

Nisbel kirjutas: kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Loogiliselt peaks seal olema elektrimootor koos asendianduriga ja see andur hakkabki häiret andma kui klapid ei liigu õiges ulatuses lahti-kinni. BMW koha pealt ei oska öelda, aga VAG-il teeb see süsteem iga kord süüte sisse keeramisel enesetesti, ehk liigutab klappe piirasendite vahel. Ühe võimalusena on räägitud lihtsalt "piirajate" ette tegemisest, et see mootori hoob (VAG-il on seal pikk hoob) ei liiguks üle lubatud piiride.
Kindlasti saab süsteemi ka välja programmeerida, tavaliselt küsitakse umbes 300EUR selle eest. Palju tuleks maksta uue kollektori eest, seda ei oska peast öelda.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
raunoh
Huviline
Postitusi: 1084
Liitunud: 24.11.2009 08:04 44
Peamine sõiduk: Passat CC 4MOTION 13`
Asukoht: Pärnu

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas raunoh »

teet82 kirjutas:
Nisbel kirjutas: kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Loogiliselt peaks seal olema elektrimootor koos asendianduriga ja see andur hakkabki häiret andma kui klapid ei liigu õiges ulatuses lahti-kinni. BMW koha pealt ei oska öelda, aga VAG-il teeb see süsteem iga kord süüte sisse keeramisel enesetesti, ehk liigutab klappe piirasendite vahel. Ühe võimalusena on räägitud lihtsalt "piirajate" ette tegemisest, et see mootori hoob (VAG-il on seal pikk hoob) ei liiguks üle lubatud piiride.
Kindlasti saab süsteemi ka välja programmeerida, tavaliselt küsitakse umbes 300EUR selle eest. Palju tuleks maksta uue kollektori eest, seda ei oska peast öelda.
Päris uut ei pea ostma(930€), minu käest saaks vähekasutatud.
Kasutaja avatar
Nisbel
Huviline
Postitusi: 222
Liitunud: 06.05.2010 15:23 54
Asukoht: Tallinn

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas Nisbel »

Tänud vastuste eest!
Huvitav mis seda turtsumist siis tekitab, klapid pole täiesti kinni/lahti?
Robska
Huviline
Postitusi: 789
Liitunud: 16.12.2007 18:22 16

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitus Postitas Robska »

Pole päris sama viga aga võibolla tasub üle vaadata? http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1005657" onclick="window.open(this.href);return false; all pool on n57 sisselaskest, AGR ja EGR klapist ka pilte milliseks need lähevad.

http://www.motor-talk.de/forum/unrunder ... 27744.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ise saksakeelt ei jaga aga google translatega midagi hämaralt sain aru,et ka kehv käivitus külma mootoriga?

Saan õigesit aru,et antud mootoril ongi vaid AGR? klapp ja mitte EGR? kõik räägivad erinevat. 2te klappi seal ju pole.
Vasta