1. leht 1-st

3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 06.01.2016 19:13 38
Postitas Nisbel
Tervist, miinuskraadide saabumisega käivitus auto kahtlaselt pikalt(3sek) ja turtsus õrnalt kuni soojemaks läks. Diagnostikaseade näitas sellist viga:
*code 253400: Swirl-flap actuator, position controls: swirl flaps closed too far/positive control deviation*
Mootoriks N57D30 180kw 2009
Teades nende klappide olemasolust tingitud ohtudest mootoris, tekkis esimese hooga plaan need eemaldada.
Natuke googeldades leidsin infot, et antud mootoril neid klappe sisselaskekollektoris polegi või on süsteem ümber tehtud.
Siit ka küsimus, kas sellel mootoril on need klapid? kas viga võib kaduda kui klapid pimedaks teha? kas seal on vaja ka pärast midagi programmeerida? kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Igasugune info antud teemal on oodatud.

Parimat

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 06.01.2016 22:32 38
Postitas raunoh
Kuno_T kirjutas:Klapid on tehases pandud http://www.realoem.com/bmw/en/showparts ... Id=11_3652" onclick="window.open(this.href);return false;.
Googeldades sa ei saa teada, kas on ümber tehtud, vaid auto juures.
Käivitamist see viga ei tohiks mõjutada.
3 sek sellise külmaga (ligi -20 C) ei ole pikk käivitus. Nendel autodel antakse luba käivitada kohe, kuid eelsüüteküünalde ülessoojenemine võtab juba viidatud aja sellise külmaga.
530 LCI pole ju n57 ?

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 07.01.2016 10:16 46
Postitas Nisbel
Tegemist F seeriaga

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 07.01.2016 17:43 27
Postitas teet82
Nisbel kirjutas: kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Loogiliselt peaks seal olema elektrimootor koos asendianduriga ja see andur hakkabki häiret andma kui klapid ei liigu õiges ulatuses lahti-kinni. BMW koha pealt ei oska öelda, aga VAG-il teeb see süsteem iga kord süüte sisse keeramisel enesetesti, ehk liigutab klappe piirasendite vahel. Ühe võimalusena on räägitud lihtsalt "piirajate" ette tegemisest, et see mootori hoob (VAG-il on seal pikk hoob) ei liiguks üle lubatud piiride.
Kindlasti saab süsteemi ka välja programmeerida, tavaliselt küsitakse umbes 300EUR selle eest. Palju tuleks maksta uue kollektori eest, seda ei oska peast öelda.

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 07.01.2016 20:07 32
Postitas raunoh
teet82 kirjutas:
Nisbel kirjutas: kas piisaks nende klappide juhtseadmega midagi ette võtta?
Loogiliselt peaks seal olema elektrimootor koos asendianduriga ja see andur hakkabki häiret andma kui klapid ei liigu õiges ulatuses lahti-kinni. BMW koha pealt ei oska öelda, aga VAG-il teeb see süsteem iga kord süüte sisse keeramisel enesetesti, ehk liigutab klappe piirasendite vahel. Ühe võimalusena on räägitud lihtsalt "piirajate" ette tegemisest, et see mootori hoob (VAG-il on seal pikk hoob) ei liiguks üle lubatud piiride.
Kindlasti saab süsteemi ka välja programmeerida, tavaliselt küsitakse umbes 300EUR selle eest. Palju tuleks maksta uue kollektori eest, seda ei oska peast öelda.
Päris uut ei pea ostma(930€), minu käest saaks vähekasutatud.

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 08.01.2016 15:34 59
Postitas Nisbel
Tänud vastuste eest!
Huvitav mis seda turtsumist siis tekitab, klapid pole täiesti kinni/lahti?

Re: 3.0d 180kw pöördklapid (swirl flaps)

Postitatud: 10.02.2016 10:04 09
Postitas Robska
Pole päris sama viga aga võibolla tasub üle vaadata? http://f30.bimmerpost.com/forums/showth ... ?t=1005657" onclick="window.open(this.href);return false; all pool on n57 sisselaskest, AGR ja EGR klapist ka pilte milliseks need lähevad.

http://www.motor-talk.de/forum/unrunder ... 27744.html" onclick="window.open(this.href);return false; Ise saksakeelt ei jaga aga google translatega midagi hämaralt sain aru,et ka kehv käivitus külma mootoriga?

Saan õigesit aru,et antud mootoril ongi vaid AGR? klapp ja mitte EGR? kõik räägivad erinevat. 2te klappi seal ju pole.