Mootori remondiga seotud

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

Terv
AUTO VAJA MÜÜGIKS TEHA :lol: (KLIENDI SOOV)

Pole küll BMW mootor kuid põhimõte sama!

Nimelt tõi tuttav (klient siis) remonti oma SAAB 2.3T AERO 184KW 2003a manu remonti
Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.
Ennem suitses kohutavalt sinist, õlivarras oli valge ja külmalt käivitades mootor plagises , soojalt käis vaikselt.

Tegin ära need kui märkasin midagi huvitavat (Kepsu saale juurest lilla ka väntvõll 1 ja 4 silinder) , pakkusin omanikule variandi äki ikka kontrolliks saaled ka üle öeldi et pole vaja.

Panin kokku töötas ilusti ja vaikselt ega suitsend.
Järgmine hommik panin käima oli jälle se terav plagin sees , läksin garaazi et majandan seni kui mootor soe ja veendun et kõik ok kliendile üle andmiseks , jõudsin tagasi oli mootor välja surnud, panin käima oli hirmus kolin mootoris (selge saale läks).

Võtsin laiali vaatepilt polnud ilus , KÕIK kepsu saaled olid väntvõlli küljes ja kergelt nihkes (vaseni kulund) 2 silindri ikka väga küpse omadega.
Raami saaled Samuti vaseni , 5est 2 olid omal kohal ja 1hel oli kerged tükid ka väljas.

Väntvõlli pind 2silindri juures on näha sooni sees jms ülejäänd nagu silmaga okei.

Kas piisaks saalte,raamisaalte vahetusega? :D

Pilt
Pilt
Rainer.K
Huviline
Postitusi: 124
Liitunud: 09.12.2015 10:43 10

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas Rainer.K »

Saabi 2,3 on väga raske juhus.
Oli selline juhus et jooksis kinni sõites, saalesid ringi ei tõmmanud ja vända pinnad sain ka siledaks ja puhtaks aga kepsud olid sinised.
Sai otsitud teist mootorit aga leida ei õnnestunud sest kõigil olid kepsud sinised ja saaled lõpuni kulunud.
Sai ta siis uute saaledega kokku, sõitis kuu aega ja siis tuli keps välja vaatama mis värk on ning siis läks auto lammutamisele sest mootorit ei õnnestunud hankida
Kasutaja avatar
Mart_L
Huviline
Postitusi: 1742
Liitunud: 06.06.2006 19:39 39
Asukoht: Keila/Riisipere

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas Mart_L »

Isegi kui sa selle esialgu toimima saad ja kohe peale maha müümist laiali lendab, siis oled sa päris kindel, et see "Õnn sinu õuele" tagasi ei tule ja su "tuttav" sinu peale näpuga ei näita. Kui seda teemat veel kuskil arve või paberi peal ka ei kajastata, siis oledki lõpuks sina see, kes selle jama eest vastutab, sealhulgas ka materiaalselt. Nii et kõnnid õhukesel jääl :idea:
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

Omanik kõiges teadlik, selgitasin ära ka, et kas mootor on suure läbisõiduga või halva hooldusega, kuna raamisaaled ka vaseni ära .


1 kindel asi miks ta veel kokku jooksis on see, et omanik ütles lase õli välja (värske) ja vala sisse tagasi :lol: .

Nüüd ongi, et kas saale tellida standard mõõt, teha pind puhtaks ja määrdega kokku siis maha müüa koheselt kuna remondi arve läheks kallimaks kui auto ise väärt on :lol: .
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

Rainer.K kirjutas:Saabi 2,3 on väga raske juhus.
Oli selline juhus et jooksis kinni sõites, saalesid ringi ei tõmmanud ja vända pinnad sain ka siledaks ja puhtaks aga kepsud olid sinised.
Sai otsitud teist mootorit aga leida ei õnnestunud sest kõigil olid kepsud sinised ja saaled lõpuni kulunud.
Sai ta siis uute saaledega kokku, sõitis kuu aega ja siis tuli keps välja vaatama mis värk on ning siis läks auto lammutamisele sest mootorit ei õnnestunud hankida
jah olen teadlik et se on üsna õnnetu mootor ( tigedalt liigub :D ) . Samamoodi on sellel kepsuomad lillad , lahtivõttes olid kõik saaled ümber väntvõlli .
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

Mart_L kirjutas:Isegi kui sa selle esialgu toimima saad ja kohe peale maha müümist laiali lendab, siis oled sa päris kindel, et see "Õnn sinu õuele" tagasi ei tule ja su "tuttav" sinu peale näpuga ei näita. Kui seda teemat veel kuskil arve või paberi peal ka ei kajastata, siis oledki lõpuks sina see, kes selle jama eest vastutab, sealhulgas ka materiaalselt. Nii et kõnnid õhukesel jääl :idea:
Omanik teadlik õnneks kõiges ja sellest ka se müük kuna remondi kulud läheks kallimaks kui auto väärt on.
Trege
Huviline
Postitusi: 52
Liitunud: 16.12.2015 22:50 22
Peamine sõiduk: Audi A6 C7
Asukoht: Tallinn

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas Trege »

Omades ise teise autona Saab 9-3 2.0 turbokat on ikka väga jube seda lugeda. :|
See auto tuleks lihtsalt maha kanda või siis müüagi piixus mootoriga maha. Eriti rõve on, kui peaks ise sellise otsa sattuma :(

Saabiga on see, et tuleb silm hästi peal hoida ja siis kestab ka. Mul siia maani kestnud. phuii phuii phuii. Liigub nagu loom :)
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

Trege kirjutas:Omades ise teise autona Saab 9-3 2.0 turbokat on ikka väga jube seda lugeda. :|
See auto tuleks lihtsalt maha kanda või siis müüagi piixus mootoriga maha. Eriti rõve on, kui peaks ise sellise otsa sattuma :(

Saabiga on see, et tuleb silm hästi peal hoida ja siis kestab ka. Mul siia maani kestnud. phuii phuii phuii. Liigub nagu loom :)
jaa edasi liigub tõesti tigedalt , pöördesse Samuti
karterituulutus korras hoida, õiget õli õigel ajal jms siis kestab ja aga nii lollikindel ta pole nagu m50 mis sõidab traktori õlide asjadega vaat et igavesti .
Kasutaja avatar
Jaks
Klubiliige EKBK
Postitusi: 449
Liitunud: 12.11.2004 12:31 38
Asukoht: L-Virumaa

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas Jaks »

Olles ka Saab autosi omanud ja hetkel ka üks peres siis olen veidi ka nende hingeeluga kursis.
Teadmaks, et Saab näeb aerol ette 200 000km läbisõidu juures mootori remondi. Ja tegelikult on isegi nii, et olemas on vahetus fond, et töötav mootor sinna ja remonditud tagasi. Mõned on ka proovinud ise ehitada, aga tahalises mõttes ei pidanud eriti tasuma.
Selline lugu Aerodega ;)
E63 ja F25
Varuosadeks E24 628 ja E23
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

Jaks kirjutas:Olles ka Saab autosi omanud ja hetkel ka üks peres siis olen veidi ka nende hingeeluga kursis.
Teadmaks, et Saab näeb aerol ette 200 000km läbisõidu juures mootori remondi. Ja tegelikult on isegi nii, et olemas on vahetus fond, et töötav mootor sinna ja remonditud tagasi. Mõned on ka proovinud ise ehitada, aga tahalises mõttes ei pidanud eriti tasuma.
Selline lugu Aerodega ;)
Oi jah et asi nii hull kohe.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas teet82 »

50atmracing kirjutas:Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.

Minu meelest see jutt viitab sellele, et juba eelnevalt oli olemas probleem õlirõhuga. Paljudel uuematel autodel on õlivõtturi sõel umbes kas õlis olevast niiskusest või muust sodist. Ise pole oma silmaga näinud, aga olen kuulnud näiteks VAG FSI mootorite kohta, et ikka konkreetne jää on olnud karteris külmade ilmadega ja õlirõhku pole.

Minu teada eraisikult ostes pole midagi mögiseda pärast, ise oled loll kui ostad :D
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Kasutaja avatar
50atmracing
Huviline
Postitusi: 790
Liitunud: 03.10.2013 14:30 06
Peamine sõiduk: E60 3.0D
Asukoht: Järvamaa
Kontakt:

Re: Mootori remondiga seotud

Postitus Postitas 50atmracing »

teet82 kirjutas:
50atmracing kirjutas:Vajas karteri tuulutuse ringi tegemist, vaakum voolikute vahetust ja karteripõhja puhastust.

Minu meelest see jutt viitab sellele, et juba eelnevalt oli olemas probleem õlirõhuga. Paljudel uuematel autodel on õlivõtturi sõel umbes kas õlis olevast niiskusest või muust sodist. Ise pole oma silmaga näinud, aga olen kuulnud näiteks VAG FSI mootorite kohta, et ikka konkreetne jää on olnud karteris külmade ilmadega ja õlirõhku pole.

Minu teada eraisikult ostes pole midagi mögiseda pärast, ise oled loll kui ostad :D
Sellel oli konkreetselt õlivarras paksult valge , karteri tuulutus oli seda ollust täis, õliaurud niiskus jms.

Jah kasutatud auto ostupuhul on nii ei tea kaua käib.
Vasta