1. leht 1-st

M57, tühikäigul 3000rpmi juures jõnks

Postitatud: 05.02.2016 20:20 22
Postitas Raas
E39 530d 142kw automaat, 180kw soft.

Nimelt probleem selles, et töösooja mootoriga on 3000rpmi juures jõnks, kui tühikäigul gaas põhja vajutada. Mitte vibratsioon, vaid üks jõnks, mis on autos vägagi tuntav. Veidi pikema meelitamisega seda ei toimu, pmst ainult järsu pöörete tõstmisega (=täisgaasiga). Muidugi samas kohas ja iga kord, kui üle 3000 lasta.

Vigadest tean öelda, et pihustid vajavad tähelepanu. Rohkem pähe ei tule.

Ehk viitsib keegi kohvipaksu pealt ennustada või mõne idee välja käia, milles võiks asi olla.

Re: M57, tühikäigul 3000rpmi juures jõnks

Postitatud: 07.02.2016 18:24 01
Postitas Kriisa H
Teema puhastatud ebasobiliku kõnepruugi pärast. Püüame jääda viisakateks ja enda tundeid väljendada tagasihoidlikumalt.

Re: M57, tühikäigul 3000rpmi juures jõnks

Postitatud: 08.02.2016 11:24 40
Postitas Raas
Olen kursis, et siin foorumis taunitakse igasugust originaalsusest kõrvalekaldumist juhul kui tegemist pole just M-iga või S-mootoriga. Aga nagu keegi juba mainis, selline tuunimine toob teile leiva lauale.

180kw soft on juba pikemat aega ja sellega pole enne probleeme olnud.
Sõidu aeg pole normaalsest mootoritööst kõrvalekaldeid tähele pannud. Ainult tühikäigul.

Paar päeva tagasi pigistasin silmad kinni ja vajutasin tühikäigul gaasi põhja (mootori jahutusvedeliku temp. 55-60 kraadi). Tulemus jahmatas ära. Kuskil 2500-3000 pealt hakkasid esimesed turtsatused ja umbes 3500 pealt hakkas juba korralikult.... vahele jätma(?), igatahes ei töötanud korralikult. Lasin gaasi lahti ning mootor jäi tühikäigule paariks sekundiks lonkama. Kõik silindrid ei töötanud korralikult. Pärast seda proovisin korra uuesti (kui mootor hakkas korralikult tööle) ning siis juba töötas mootor peaaegu nii nagu esimeses postis kirjeldatud (jõnks 3000 peal, lonkama põhimõtteliselt ei jäänud).

Re: M57, tühikäigul 3000rpmi juures jõnks

Postitatud: 18.02.2016 18:42 22
Postitas Heix
Raas kirjutas:Olen kursis, et siin foorumis taunitakse igasugust originaalsusest kõrvalekaldumist juhul kui tegemist pole just M-iga või S-mootoriga. Aga nagu keegi juba mainis, selline tuunimine toob teile leiva lauale.

180kw soft on juba pikemat aega ja sellega pole enne probleeme olnud.
Sõidu aeg pole normaalsest mootoritööst kõrvalekaldeid tähele pannud. Ainult tühikäigul.

Paar päeva tagasi pigistasin silmad kinni ja vajutasin tühikäigul gaasi põhja (mootori jahutusvedeliku temp. 55-60 kraadi). Tulemus jahmatas ära. Kuskil 2500-3000 pealt hakkasid esimesed turtsatused ja umbes 3500 pealt hakkas juba korralikult.... vahele jätma(?), igatahes ei töötanud korralikult. Lasin gaasi lahti ning mootor jäi tühikäigule paariks sekundiks lonkama. Kõik silindrid ei töötanud korralikult. Pärast seda proovisin korra uuesti (kui mootor hakkas korralikult tööle) ning siis juba töötas mootor peaaegu nii nagu esimeses postis kirjeldatud (jõnks 3000 peal, lonkama põhimõtteliselt ei jäänud).


Õlikulu pole?
Tõenäoliselt jälle pihustite teema,toore diisli hais/korralik tahm taga siis soovitaks remonti mitte pikale lasta.