Tervist.
On siin küll sarnane teema aga otsustasin ikka uue teha, kui mode tahab poolitada, siis ok
Kas keegi targem inimene oskab öelda, mis juhtub, kui M30 mootori kett läheb 1/2/3 hammast valesti.
Pigem huvitab mind, kas klapid lähevad vastu kolbe, ja millised SL/VL, mitmes silinder.
Ettetänades
Kristjan
M30 kett/klapid!
M30 kett/klapid!
Viimati muutis Crac, 13.01.2004 12:06 50, muudetud 1 kord kokku.
Kui kett niipalju üle jookseb, et klapp vastu kolbi käib, siis lööb kolb kõik sisselaske klapid järjest kõveraks. Seda ei saa öelda, milline klapp paugu sai, oleneb mis asendis üle tõmbas. Kas tirin jäigi sisse või oli ainult hetkeks? kui jäi siis on kõige loogilisem, et keti pingutustald puru. Siis peksab küll hambaid üle. Muidu raske uskuda. Niisama ilmaasjata ikka ei tõmba isegi kulunud keti puhul. Endal oli sama jama, tõmbas pingutustalla puru, lõi hambad üle ja kõik sisselaske klapid kõverad. Et teada saada, kas silindri mittetöötamine on keti ületõmbamisega seoses, võta ükshaaval küünlajuhtmeid maha(käiva mootoriga), saad teada milline silinder ei tööta. Siis keera kõik küünlad maha ja mõõda silindrites surve ära. Autodata järgi peaks surve olema 10-12 atti. Kui kõik silindrid on enam-vähem ühe survega, siis pole klapid viga saand. Kui ei siis see millel survet teistest tunduvalt vähem on probleemne
Ei tahaks uskuda, et ainult ühe klapi ära lõi. Kuid ex igasugu asju juhtub siin maamunal. Isegi kui jätsid mootori kohe seisma, tegi mootor vähemalt 20-50 pööret, nii et kui on hambad üle tõmmanud, siis hakka uusi klappe otsima. Kui see sind lohutab, siis minul eriti ei ole sellesse asja usku, klapid ei tohiks ära olla