Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Nimeltr mul m10 mootoriga 318. Ning nüüd sõites tundsin õli kärsa haisu. Jäin seisma, tegin kapotti lahti ja tuli päris hea kogus suitsu (õli suits). Vaatasin, et mootor jagaja juurest õline, sel mingi andur. Et kumb siis kas rõhuandur või temp. andur? Ja kas see normaalne, et selline asi juhtus? Äkki midagi hullemat lahti? Ja kas äkki andis sealt mingi tihend või midagi saba?
Tõenäoliseld on viga õlirõhuanduris (asub jagaja kõrval plokikaanes) või selle all olevas vasktihend seibis.
Kuigi jagaja jala ümber on ka kummitihend kui see on läbi, võib ka hakata õli tulema.
kõrs kirjutas:Tõenäoliseld on viga õlirõhuanduris (asub jagaja kõrval plokikaanes) või selle all olevas vasktihend seibis.
Kuigi jagaja jala ümber on ka kummitihend kui see on läbi, võib ka hakata õli tulema.
Selge! Viga siis pigem rõhuanduris, sest jagaja jala ümber õli ei ole.