1. leht 1-st

DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 20:34 50
Postitas hardi.ryga
Tere!

Ei leidnud foorumist asjalikku vastust. Kas keegi on puutunud kokku diisli kübemefilti läbi pesemisega? Kas gaasipitsiga/leegikaga on proovitud tühjaks põletada?

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 21:11 52
Postitas ttsys
Kui pesuainega töödelda autolt filtrit eemaldamata siis puudub ju vajadus täiendavalt leeki järgi lasta. Suvaline näide ehk ei ole mõeldud reklaamina.
" onclick="window.open(this.href);return false;

Kõige pealt mingi survepesu ja siis propaaniga juramine nüüd kindlasti efektiivsem ei ole.
" onclick="window.open(this.href);return false;

Kodus praeahjus kuivatamine veel muidugi eriline huumor. ;)
" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 22:15 42
Postitas Volum
Würth DPF puhastusainet (~25€) oled proovinud?

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 22:46 27
Postitas hardi.ryga
Kas need erinevad dpf pesuained aitavad ka põletusprotsessi paremini käivitada või tõhustavad põletamist? Probleem selles, et põlemine ei taha käivituda.

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 22:53 49
Postitas ttsys
Jah kindlasti aitavad. Pärast pesu lükkab heitgaaside surve tonditükid filtrist välja ja vastusurve kukub. Siis saab reeglina sundregeneratsiooni käivitada.

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 22:57 26
Postitas Volum
Põlemine ei käivitu sellepärast, kuna auto tunneb endiselt ära, et vastusurve on suur ja lööb taaskord veakoodi ette ja katkestab regenereerimise. Noname diagnostikaga on võimatu sundpõletust teha.

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 23:13 33
Postitas ttsys
Jepp, lisaks ISTA/D-le Autocom, Launch, Autel, Autoboss jnejne kõik abiks. Paljud viimati loetletud suudavad ka kohapeal ilma autoga ringi sõitmata ilusti regeneratsiooni teha, mida väga tihti BMW ISTA/D ei võimalda.

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 14.12.2016 23:55 16
Postitas Raemees
Volum kirjutas:Würth DPF puhastusainet (~25€) oled proovinud?

Kas seda mõtled?

Pilt

EDIT: Kes seda keemiat omale tahab, siis pakkumised meili!

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 15.12.2016 21:17 19
Postitas Volum
Jah. Toimib väga hästi.

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 22.12.2016 00:44 34
Postitas igor115
hardi.ryga kirjutas:Kas need erinevad dpf pesuained aitavad ka põletusprotsessi paremini käivitada või tõhustavad põletamist? Probleem selles, et põlemine ei taha käivituda.
Kas termostaadid korras? Kui temp on alla 70-75 põletama ei hakka.Endal E61 530d 2005a. Peale auto ostu sain sõita 3 päeva ja oligi DPF umbes. Olid kõik 3 termostaati läbi. Temperatuur ei tõusnud,põletama ei hakanud.Vahetasin termostaadid valja. DPF-i võtsin maha. Ostsin 12 liitrit eestimaist torusiili.Lõikasin suurema kanistri pikkupidi pooleks,kallasin DPF-i täis ja ülejäänud kanistrisse.Leotasin 12 tundi.Peale seda kuskil tund aega loputasin aiavoolikust suht külma veega.(survepesuriga ei julgenud).Pealae seda suruõhuga puhusin läbi.Kuumapuhuriga kuivatasin ära.Kustutasin vead ära ja läksin proovima.Nii kui temp tõusis,hakkas põletama,ei pidanudki arvutiga sundima.
Peale pesu sõitnud maha ligi 26 tuhat.Probleeme ei ole,põletab ilusti.
Gaasipitsiga vist ei tasu proovida.Kuna filtris on mingi osa keraamikast ja kui see kuumusest laguneb siis võib ta minema visata.
Unustasin mainida, et pesta tuleb tagumisest otsast(sumpsi poolt,seda selleks, et tahma mitte edasi lükata,kuna tagumine pool alati puhtam).

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 23.12.2016 15:28 09
Postitas publichtml
Isiklik kogemus mingi MOTIP-i pesuainega ning sellest polnud mingit kasut. Aitas ikka DPFi põletamine.
Veidikese häkkimisega saab sundida ka DIS-iga põletama. Vastusurve voolikule jupike vahele, millesse siis teha väiksed augukesed. St DISist jälgid vastusurvet ning teed ajutiselt vahele pandud voolikusse nii palju auke, et vastusurve lubaks regenereeimise käivitamist.

Re: DPF filtri läbipesu

Postitatud: 23.12.2016 17:47 56
Postitas teet82
Ei tea kas BMW-l on ka siis mingi vasturõhu piirang, et enam ei lasegi põletada. Mõnel teisel margil on, just ohutuse pärast, et põlema ei läheka auto või filter kokku ei sulaks. Sõidu ajal tuleb veakoodi pidevalt kustutada, et põletus toimiks.