Garrett gt 2256v M57 Wastegate Preload

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Alari.
Huviline
Postitusi: 3007
Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
Telefon: 5181397
Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
Kontakt:

Garrett gt 2256v M57 Wastegate Preload

Postitus Postitas Alari. »

Tere

Tuttaval lauapeal laiali üks M57 D30 mootori turbo.
Külge läks uus sisu ja wastegate aga milline oleks tehases etteandud preload?
Kas siin videos olev õpetus kehtib ka selle turbo puhul?
https://www.youtube.com/watch?v=p12g1PpIcjE" onclick="window.open(this.href);return false;
Lauapeal tunduvalt lihtsam sättida,kui kapotiall ukerdada.
Ehk targematel oleks infot jagada?

Ettetänades Alari.
Kasutaja avatar
martinlink
Huviline
Postitusi: 713
Liitunud: 08.09.2014 09:42 09
Peamine sõiduk: E60 535d 210kW
Asukoht: Tallinn

Re: Garrett gt 2256v M57 Wastegate Preload

Postitus Postitas martinlink »

Antud juhul on tegu VNT turboga ehk vaakumpaak ei liiguta mitte wastegate, vaid geomeetria labasid. Aga see selleks :)

Tehaseseadesse panemiseks on vaja vaakumpumpa, millel näidik olemas. Pumpama hakates peab hoob liikuma hakkama 130mbar alarõhul, vastu stopperkruvi peaks puutuma 600mbar juures. Seda mõistagi siis, kui stopperkruvi õigesti seadistatud on...

Tähele tuleb panna, et modifikatsioonid nagu kattide tühjendamine, EGR sulgemine, chip jne. muudavad heitgaaside liikumist läbi turbo ning ajavad seadistuse paigast. St. tehaseseade ei pruugi sellisel juhul enam ideaal olla - aitab logimine ja juba auto peal edasine seadistamine. Hea käsitöö chip muudab vardale minevat vaakumit ise, kuid neid eriti ei pakuta meil :roll:
Vasta