Avatud difri sisu vahetamine LSD vastu, pildid ja näpunäited

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
erik78
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 23.06.2006 10:37 30

Avatud difri sisu vahetamine LSD vastu, pildid ja näpunäited

Postitus Postitas erik78 »

Tegin sellise work shop`i lootuses et kellelgi on sellest e. abi.
Paljud ei tea diffritest eriti midagi, veelvähem nende vahetamistest, akki saab keegi sellest isetegemisel julgustust juurde.

http://nublu.lahe.net/gallery/tood_bmwga?page=1

Erik
Kasutaja avatar
aise
Huviline
Postitusi: 2296
Liitunud: 28.02.2006 11:15 25
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aise »

palju selline lõbu maksma läheb? ja saab teistel mudelitel ka teha?
erik78
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 23.06.2006 10:37 30

Postitus Postitas erik78 »

Mis asi maksab kui palju? Kas LSD? Selle ma ostsin pruugitult. ..Tegemine ei maksunud midagi v.a. õli, õlu ja keemia. Minu autoga on suht lihtne, sinna sobib e28, e34, e30 ja e36 compakti diffri koda (mitte korpus) ma ei tea mis sulle sobib, äkki mõni teab.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

aimar kirjutas:Tere . Tundub et oled kodus selle difri teemaga .
Saan ma õigesti aru, et kogu sisu jookseb kahe koonuslaagri peal, mis toetuvad siis nendele flantsidele.Mul nimelt mure see ,et parempoolne "veokõrv" vähe loksub üles-alla .Kas peaksin muretsema?Kas oskad arvata midagi?Kas see võib tekitada häält ja vibratsiooni vahemikus 30 -110 km/h.
Autoks 325-01
erik78 kirjutas: Veokõrva (tegelik vist veoflats vm.) loksu põhjustab kulunud nuut, selle vastu rohtu pole, niikaua kui õli ei leki pole prbleemi. Vähe usutav, et sellest tuleb vibratsioon. Vibra tuleb eelkõige ratastest ja tasakaalust väljas kardaanist. Aga kui rattad on balanseeritud siis pole muud kui tõstukil masin üles tõsta, mootoriga ratta ringi lasta ja siis peaks see vibreeriv koht ennast näole andma.
Väga hariv pildiseeria igaljuhul. Otsisin tükk aega netist skeemi difri ehitusest ,kuid ei suutnud leida. Nüüd sain korraliku ülevaate.
Autot on tõstetud ja kuulatud mitmeid kordi . Üks ütleb et differ läbi ,teine väidab et see hääl on normaalne satteliitide tegevus
erik78
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 23.06.2006 10:37 30

Postitus Postitas erik78 »

Täpsustus. Kui auto liigub sirgjooneliselt siis sateliidid ei pöörle vaid seisavad paigal e. veojõud kantakse otse teolt taldrikule. Kui toimub pööramine või rataste puksimine läbivad rattad erineva teepikkuse ja alles siis hakkavad sateliidid liikuma. Järelikult ei saa otsesõites sateliidid häält teha ja vibreerida. Aga kui sul on võimalik, kontrolli kui suur lõtk on (käbil) junn mille külge läheb kardaan, kui teo (käbi võll) laagrid on läbi siis võib küll vibra sisse tulla. Aga tõenäoliselt on viga ikka kardaanis või sellega seotud sõlmedes.
Rist, nuut ja veoleevendus muhv need on suurema tõenäosusega vibra allikad.
Aimar
Huviline
Postitusi: 1110
Liitunud: 04.08.2003 15:20 01
Asukoht: TLN

Postitus Postitas Aimar »

erik78 kirjutas:Täpsustus. Kui auto liigub sirgjooneliselt siis sateliidid ei pöörle vaid seisavad paigal .
Kuulasime difrit ükshaaval pooli ringi lastes . Minu loogika järgi siis sisu peaks toimetama. Kardaani kiskusin vahepeal juba alt ära ja seal kõik väga OK.Esimesel käbil ka lõtku polnud. Samas kui veokõrv nuudist ei loksu ja hoopis koonuslaagrist ,siis peaks loogiliselt ka teiselt poolt loksuma või kuidas? Loks suur ei ole ,aga käega tunnetab ilusti.
Kui aega saan siis tõmban selle veokõrva välja ja uurin lähemalt.
erik78
Huviline
Postitusi: 47
Liitunud: 23.06.2006 10:37 30

Postitus Postitas erik78 »

Keera siis ka juba korpusel kaas maha, sealt näed juba täpsemalt mis seisukorras on tigu ja taldrik ning mis lõtkuga on koda ja selle laagrid.
Vasta