Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Üldised arutelud ning näpunäited
truumu

Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitus Postitas truumu » 12.08.2006 19:44 46

Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:

1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf

2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek


Või kasutada diagnostikute abi


Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Viimati muutis truumu, 03.05.2008 22:36 37, muudetud 5 korda kokku.
truumu

Re: ....

Postitus Postitas truumu » 16.08.2006 06:39 01

Esimene link on PDF vormis, võtab kauem aega ja eeldab Acrobat Readeri olemasolu
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5046
Liitunud: 02.01.2004 22:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar » 16.08.2006 18:43 03

Äkki paneks mõneks ajaks kleepsuna asja siia.
Pildivärk nüüd uues kohas http://www.picasaweb.google.com/viltsvilts" onclick="window.open(this.href);return false;
VW Passat B6 Highline 2008a.
randos
Klubiliige
Postitusi: 1588
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos » 22.09.2006 09:06 27

Kompuutri keele muutmise lingi võiks ka siia üles visata.
Neid mureteemasid ei jõua enam lugedagi, vastamisest siis rääkimata :D
Kasutaja avatar
foxracer00
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
Asukoht: Türi
Kontakt:

Postitus Postitas foxracer00 » 18.10.2006 21:16 07

milline pistik e34-jal on? ja kas sellel kehtib ka see 15seki värk?
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
truumu

Postitus Postitas truumu » 18.10.2006 21:41 32

foxracer00 kirjutas:milline pistik e34-jal on? ja kas sellel kehtib ka see 15seki värk?
:lol:
Kapotti ei viitsi lahti teha?
Kehtib KÕIKIDELE bemmidele, millistel on sellised pistikud
Kasutaja avatar
foxracer00
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
Asukoht: Türi
Kontakt:

Postitus Postitas foxracer00 » 18.10.2006 21:55 52

Selge ma sattusin segadusse nende linkide peal seal oli e39 jms aga mitte E34-ja
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees » 19.10.2006 23:56 19

Lugesin selle kurikuulsa inspectioni kohta ja kas ma olen õieti aru saanud ? Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära, mingit õli kvaliteeti see ei näita. Nagu juba keegi kuskil mainis, oleks õigem õli kvaliteeti määrata kulunud kütusehulga mitte kilomeetrite järgi..ei tea miks nii siis ei tehta.

Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda ?

Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?

Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.

Vähemalt minu auto puhul peaks olema nii...
BMW 325i E30 1986 M20
truumu

Postitus Postitas truumu » 21.10.2006 07:32 26

Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda
Umbes nii
Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Inspection II hõlmab palju toiminguid, mis konkreetselt on vaja teha, saad teada vast auto manualist
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 21.10.2006 14:39 37

tsiklimees kirjutas:Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Eksid. Akude teema oli (laias laastus) viimati päevakorras E30 ajal. Nõus, esimesed E34 Low-kombid kasutasid ka veel akusid.
Kui Sul on E36, siis pole akudele vaja mõelda.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3225
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain » 21.10.2006 16:59 23

Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda :D Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2093
Liitunud: 17.03.2005 10:14 35

Postitus Postitas H_Margus » 21.10.2006 20:27 57

Ain kirjutas:Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda :D Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
Palju sa peale "nullimist" sõitnud oled ?
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3225
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain » 22.10.2006 01:48 41

Margus525i kirjutas:
Ain kirjutas:Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda :D Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
Palju sa peale "nullimist" sõitnud oled ?
Nüüd hakkan uuesti õli vahetama :roll: 10 000 täis tiksunud.
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees » 22.10.2006 20:46 58

truumu kirjutas:
Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit http://www.baydiagnostic.com/inspection.htm


Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.

Midagi leidsin nüüd siit: http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline
Postitusi: 10130
Liitunud: 31.01.2004 22:43 11
Peamine sõiduk: Saab 9-5 Aero, BMW 540i '94, Scania R500 '18
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 » 22.10.2006 21:29 54

tsiklimees kirjutas:
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...
PS! Ära tsiteeri eelnevat postitust!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 22.10.2006 22:54 21

AARE530 kirjutas:
tsiklimees kirjutas: Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...
Ja õli kvaliteeti ei määra ta üldse! E65 on esimene, millel tegelikult õli omadusi mõõdetakse. Teised lihtsalt hindavad juba varem mainitud kriteeriumite alusel kui ruttu ette antud hooldusvälp ära tarvitatakse.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
priitb
Huviline
Postitusi: 328
Liitunud: 25.11.2005 00:13 46
Peamine sõiduk: e91 320D
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb » 30.10.2006 20:56 27

Mul on Ainiga sama mure. Esimene tuli kustus 7000 juures. (520 92)
BMW e91 320d atm 2006a
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1226
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik » 11.12.2006 00:56 18

Ju on teil täiuslik sõidustiil, peab teie juurde koolitusele tulema. :lol:
Enda masin kustutab viimase rohelise kui on ~11 000km sõidetud.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino » 14.12.2006 17:14 56

tsiklimees kirjutas:
truumu kirjutas:
Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit http://www.baydiagnostic.com/inspection.htm


Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.

Midagi leidsin nüüd siit: http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm

See viimane link on minu kätetöö

:D
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 18.02.2007 00:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 » 24.02.2007 16:30 28

niih tegin ära need värgid, nüüd on sedasi et kõik rohelised põlevad reas kas peabki nii olema? ja siis see kellamärk kadus ka ära.
tegin korra 5 sek siis 30 sek ja siis 2x15 sek. kas on mingi eriline vahe ka mis peab sel 2x15 sek olema?
ja siis veel sjuke asi et kui ma nuppu alla hoian, keeran võtit ka ühe asendi, siis ta jooksutab mul karja numbreid ära aga need ei muutunud mis need numbrid üldse on?
1. 359 000 midaig näias läbisõitu.
2.0000 või oli 5 nulli ei mäleta
3. 4500midagi
4.10458 või nii
5. 50
6.09
ja 7ndana lööb seierid põhja ja laseb tagasi ja kõik.
kas oskaks keegi mind natuke valgustada?
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 18.02.2007 00:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 » 24.02.2007 16:52 02

aa ja mis vahe on oilservice kirjal ja neil värvilistel kriipsukestek. mõlemad näitavad ju õli? Miks neid eraldi nullima peab või saab nullida eraldi miks neid üldse kaks on?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 25.02.2007 13:38 47

Oilservice tuled ongi need rohelised. Inspection süttib lisaks iga teise õlivahetuse korral andmaks märku, et nüüd tuleb teha TH2, mis on mahukam, kui lihtne õlivahetus. Kell loeb 2 aasta täistiksumist ja märgib pidurivedeliku vahetamise vajadust.
PS Auto kasutusjuhendis on see kõik Sulle ilusti kirja pandud.
PPS See, et seda raamatut Sinu autos ei olnud, pole vabandus. Vaata foorumis ringi.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 18.02.2007 00:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 » 05.03.2007 16:26 44

aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on? need mul nulli ei läinud.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 01:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans » 05.03.2007 16:38 24

al101 kirjutas:aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on? need mul nulli ei läinud.
Sa oled ka hea mees :|

Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 18.02.2007 00:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 » 05.03.2007 17:35 02

no sry, aga ma ei leia neid kuskilt, ei oska otsida ka, siin otsing ka ni nõme minig 30 sekki peab vahet olema ja trüki ei tea kuidas seda siia.
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 18.02.2007 00:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 » 05.03.2007 17:35 27

ma ju eitea et nende nimi varjatud menüüd on.mul pole erilist kompuutrit E34-l
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K » 05.03.2007 22:31 48

Hans kirjutas:Sa oled ka hea mees :|

Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
Misajast E34 -al varjatud menüü on?
Kasutaja avatar
Kalev_K
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.12.2006 23:08 27
Asukoht: järvamaa

küsimus?

Postitus Postitas Kalev_K » 16.03.2007 18:51 00

Mul 98/11 aasta 520i E39. Kas sellel käib see nullimine samamoodi et peab selle nr.7 klemmi 15sekiks massi panema ja siis õli välba tuled hakkavad jälle otsast peale jooksma (põlema)?? Siin on nagu aint vanematest mudelitest juttu. Mul pole täpselt siue pistik ka nagu seal piltidel, pistikust lugesin kokku 20 klemmi auku aga kasutusel on aint 10 klemmi???
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
Kasutaja avatar
Envy25
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 25.02.2007 00:20 43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Envy25 » 22.03.2007 15:42 36

Küsimus : Mul e36l läks see kollane tulba tuli eile põlema. Õlimõõtevardalt vaatasin et õli on piisavalt ja see on väga puhas. Parem aga vahetan siiski õli ära ikkagi. Mingit "massi laskmist" ma oma autole küll teha ei julge eriti. Ehk oskab keegi öelda kui palju maksab diagnostiku juurde minnes selle "OILSERVICE" kirja nullimine ja kaua selleks aega kulub ? Veel üks küsimus: Mis õli oleks sobilik ja kui palju seda minu auto mootorile kulub...kus seda teda saaks? Manuaali autol ei ole. :?:
pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang » 22.03.2007 15:47 20

kui 8li on puhas ja tase normis siis milleks seda vahetada? :? oilservice ei näita 8li kvaliteeti vaid vahetusvälpa
Vasta