Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Üldised arutelud ning näpunäited
truumu

Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitus Postitas truumu »

Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:

1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf

2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek


Või kasutada diagnostikute abi


Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Viimati muutis truumu, 03.05.2008 22:36 37, muudetud 5 korda kokku.
truumu

Re: ....

Postitus Postitas truumu »

Esimene link on PDF vormis, võtab kauem aega ja eeldab Acrobat Readeri olemasolu
Kasutaja avatar
Viljar
Huviline
Postitusi: 5047
Liitunud: 02.01.2004 21:25 37
Asukoht: Tallinn-Harjumaa

Postitus Postitas Viljar »

Äkki paneks mõneks ajaks kleepsuna asja siia.
Mercedes EQS 450+ 2022
randos
Klubiliige
Postitusi: 1627
Liitunud: 29.09.2004 17:40 32
Asukoht: Järvamaa

Postitus Postitas randos »

Kompuutri keele muutmise lingi võiks ka siia üles visata.
Neid mureteemasid ei jõua enam lugedagi, vastamisest siis rääkimata :D
Kasutaja avatar
foxracer00
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
Asukoht: Türi
Kontakt:

Postitus Postitas foxracer00 »

milline pistik e34-jal on? ja kas sellel kehtib ka see 15seki värk?
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
truumu

Postitus Postitas truumu »

foxracer00 kirjutas:milline pistik e34-jal on? ja kas sellel kehtib ka see 15seki värk?
:lol:
Kapotti ei viitsi lahti teha?
Kehtib KÕIKIDELE bemmidele, millistel on sellised pistikud
Kasutaja avatar
foxracer00
Huviline
Postitusi: 181
Liitunud: 26.09.2006 22:25 07
Asukoht: Türi
Kontakt:

Postitus Postitas foxracer00 »

Selge ma sattusin segadusse nende linkide peal seal oli e39 jms aga mitte E34-ja
Oliver; 56718492; bmw 525 1991a
Tahad oma akendele aknalaudu?Helista;)
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees »

Lugesin selle kurikuulsa inspectioni kohta ja kas ma olen õieti aru saanud ? Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära, mingit õli kvaliteeti see ei näita. Nagu juba keegi kuskil mainis, oleks õigem õli kvaliteeti määrata kulunud kütusehulga mitte kilomeetrite järgi..ei tea miks nii siis ei tehta.

Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda ?

Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?

Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.

Vähemalt minu auto puhul peaks olema nii...
BMW 325i E30 1986 M20
truumu

Postitus Postitas truumu »

Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Ja siis see kiri ise, inspection, süttib iga aasta tagant põlema ning soovitab teeninduses käia ja üle vaadata kas kõik on ok, midagi konkreetset see ei tähenda
Umbes nii
Ja kolmandaks see kellamärk, hakkab põlema üle 2 aasta ning siis peab jälle minema teenindusse ning vaadatakse kõik vead üle. Sealjuures seekord vahetatakse ka tosool ja piduriõli. Roolivõimuõli ei vahetata ?
Inspection II hõlmab palju toiminguid, mis konkreetselt on vaja teha, saad teada vast auto manualist
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

tsiklimees kirjutas:Vahest, kui armatuuri taga olev patarei on tühi, siis võib esineda häireid nende tulukeste näitamisega.
Eksid. Akude teema oli (laias laastus) viimati päevakorras E30 ajal. Nõus, esimesed E34 Low-kombid kasutasid ka veel akusid.
Kui Sul on E36, siis pole akudele vaja mõelda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda :D Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
H_Margus
Huviline
Postitusi: 2101
Liitunud: 17.03.2005 09:14 35

Postitus Postitas H_Margus »

Ain kirjutas:Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda :D Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
Palju sa peale "nullimist" sõitnud oled ?
Kasutaja avatar
Ain
Huviline
Postitusi: 3229
Liitunud: 13.10.2003 22:19 20
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ain »

Margus525i kirjutas:
Ain kirjutas:Aga mul selline mure, et need rohelised tulukesed ei taha seal kuidagi ära kustuda :D Milles võib viga olla? Kui mälu ei peta, siis üks on ainult kustunud.
Palju sa peale "nullimist" sõitnud oled ?
Nüüd hakkan uuesti õli vahetama :roll: 10 000 täis tiksunud.
Kasutaja avatar
tsiklimees
Huviline
Postitusi: 156
Liitunud: 23.09.2006 01:19 11
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tsiklimees »

truumu kirjutas:
Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit http://www.baydiagnostic.com/inspection.htm


Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.

Midagi leidsin nüüd siit: http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm
BMW 325i E30 1986 M20
Kasutaja avatar
AARE540
Huviline - moderaator
Postitusi: 11701
Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
Peamine sõiduk: Scania R500 '18 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
Telefon: 53311120
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas AARE540 »

tsiklimees kirjutas:
Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

AARE530 kirjutas:
tsiklimees kirjutas: Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud.
See peaks arvestama juhi sõidustiili, (külm)käivituste arvu jne...
Ja õli kvaliteeti ei määra ta üldse! E65 on esimene, millel tegelikult õli omadusi mõõdetakse. Teised lihtsalt hindavad juba varem mainitud kriteeriumite alusel kui ruttu ette antud hooldusvälp ära tarvitatakse.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
priitb
Huviline
Postitusi: 351
Liitunud: 24.11.2005 23:13 46
Peamine sõiduk: F31 325d
Asukoht: Paide

Postitus Postitas priitb »

Mul on Ainiga sama mure. Esimene tuli kustus 7000 juures. (520 92)
BMW f31 325d 160kw 2014a
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1228
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik »

Ju on teil täiuslik sõidustiil, peab teie juurde koolitusele tulema. :lol:
Enda masin kustutab viimase rohelise kui on ~11 000km sõidetud.
Raino
Huviline
Postitusi: 663
Liitunud: 09.09.2004 20:03 35
Asukoht: Revel
Kontakt:

Postitus Postitas Raino »

tsiklimees kirjutas:
truumu kirjutas:
Et need rohelised ja kollane ja punane tuluke, need on seotud õliga. Iga 2000? km tagant kaob üks tulbake ära
Vale arvamus, kompu arvestab mitut faktorit, mitte ainult km(otsing abiks)
Inspectionite kohta, mida need hõlmavad leidsin infot siit http://www.baydiagnostic.com/inspection.htm


Kuid mis faktoreid kompu arvestab õli kvaliteedi määramisel, sellest juttu ma ei leidnud. Kas mõtled ikka seda põhilist kompuutrit ? See compu, mis salongis asub ja millel display ja nupud, mida näppida saab, seda mul pole.

Midagi leidsin nüüd siit: http://www.hot.ee/raivar12/BMW_E30/insp ... ex.htm.htm

See viimane link on minu kätetöö

:D
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

niih tegin ära need värgid, nüüd on sedasi et kõik rohelised põlevad reas kas peabki nii olema? ja siis see kellamärk kadus ka ära.
tegin korra 5 sek siis 30 sek ja siis 2x15 sek. kas on mingi eriline vahe ka mis peab sel 2x15 sek olema?
ja siis veel sjuke asi et kui ma nuppu alla hoian, keeran võtit ka ühe asendi, siis ta jooksutab mul karja numbreid ära aga need ei muutunud mis need numbrid üldse on?
1. 359 000 midaig näias läbisõitu.
2.0000 või oli 5 nulli ei mäleta
3. 4500midagi
4.10458 või nii
5. 50
6.09
ja 7ndana lööb seierid põhja ja laseb tagasi ja kõik.
kas oskaks keegi mind natuke valgustada?
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

aa ja mis vahe on oilservice kirjal ja neil värvilistel kriipsukestek. mõlemad näitavad ju õli? Miks neid eraldi nullima peab või saab nullida eraldi miks neid üldse kaks on?
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8259
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Oilservice tuled ongi need rohelised. Inspection süttib lisaks iga teise õlivahetuse korral andmaks märku, et nüüd tuleb teha TH2, mis on mahukam, kui lihtne õlivahetus. Kell loeb 2 aasta täistiksumist ja märgib pidurivedeliku vahetamise vajadust.
PS Auto kasutusjuhendis on see kõik Sulle ilusti kirja pandud.
PPS See, et seda raamatut Sinu autos ei olnud, pole vabandus. Vaata foorumis ringi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on? need mul nulli ei läinud.
Kasutaja avatar
Hans
Huviline
Postitusi: 2193
Liitunud: 17.11.2003 00:42 10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Hans »

al101 kirjutas:aga ikkagi pole ma vastust saanud, mida need numbrid tähendavad?
vajutan nupu all keeran võtme esimesse asendisse mitmed numbrid jooksevad läbi, mis need on? need mul nulli ei läinud.
Sa oled ka hea mees :|

Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
E30 316i ´90, E34 518i ´95
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

no sry, aga ma ei leia neid kuskilt, ei oska otsida ka, siin otsing ka ni nõme minig 30 sekki peab vahet olema ja trüki ei tea kuidas seda siia.
al101
Huviline
Postitusi: 207
Liitunud: 17.02.2007 23:18 24
Asukoht: Oma kodu

Postitus Postitas al101 »

ma ju eitea et nende nimi varjatud menüüd on.mul pole erilist kompuutrit E34-l
Kasutaja avatar
Kristjan_K
Huviline
Postitusi: 1780
Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kristjan_K »

Hans kirjutas:Sa oled ka hea mees :|

Sai suunatud sind sinna teemasse kus vastused olemas, aga seal räägid õlitulede nullimisest, ja nüüd tuled õlitulede teemasse rääkima varjatud menüüdest.
Misajast E34 -al varjatud menüü on?
Kasutaja avatar
Kalev_K
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.12.2006 22:08 27
Asukoht: järvamaa

küsimus?

Postitus Postitas Kalev_K »

Mul 98/11 aasta 520i E39. Kas sellel käib see nullimine samamoodi et peab selle nr.7 klemmi 15sekiks massi panema ja siis õli välba tuled hakkavad jälle otsast peale jooksma (põlema)?? Siin on nagu aint vanematest mudelitest juttu. Mul pole täpselt siue pistik ka nagu seal piltidel, pistikust lugesin kokku 20 klemmi auku aga kasutusel on aint 10 klemmi???
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
Kasutaja avatar
Envy25
Huviline
Postitusi: 29
Liitunud: 24.02.2007 23:20 43
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Envy25 »

Küsimus : Mul e36l läks see kollane tulba tuli eile põlema. Õlimõõtevardalt vaatasin et õli on piisavalt ja see on väga puhas. Parem aga vahetan siiski õli ära ikkagi. Mingit "massi laskmist" ma oma autole küll teha ei julge eriti. Ehk oskab keegi öelda kui palju maksab diagnostiku juurde minnes selle "OILSERVICE" kirja nullimine ja kaua selleks aega kulub ? Veel üks küsimus: Mis õli oleks sobilik ja kui palju seda minu auto mootorile kulub...kus seda teda saaks? Manuaali autol ei ole. :?:
pang
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 15.07.2006 23:38 54
Asukoht: Vantaa-Maardu

Postitus Postitas pang »

kui 8li on puhas ja tase normis siis milleks seda vahetada? :? oilservice ei näita 8li kvaliteeti vaid vahetusvälpa
Vasta