Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Üldised arutelud ning näpunäited
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis » 22.03.2007 16:06 35

Envy25 kirjutas:Küsimus
Õli koguse saad kasvõi sealt teada.
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Eri töömahuga masinatel kogused erinevad. Seega su küsimusele raske vastata nii.

Mina panin Castroli näiteks sisse :)
Kasutaja avatar
Tiit525
Klubiliige
Postitusi: 432
Liitunud: 07.11.2006 01:10 11
Peamine sõiduk: BMW X5 3,0D
Telefon: 358401771916
Asukoht: Rakke, Alajärvi
Kontakt:

Postitus Postitas Tiit525 » 22.03.2007 20:35 39

Diagnostik laseb sul samamoodi massi nullimiseks, aega läheb minut+ kapoti avamine-sulgemine ja raha lugemine,hind erinev, minult võttis 50 eeku sama mees kes oli 2 päeva varem võtnud sõbralt 100. :D
ei taha teist autot
gsm +358401771916
Kasutaja avatar
Meelis
Huviline
Postitusi: 2698
Liitunud: 05.08.2004 00:27 18
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Meelis » 22.03.2007 20:51 57

Tiit525 kirjutas:Diagnostik laseb sul samamoodi massi nullimiseks, aega läheb minut+ kapoti avamine-sulgemine ja raha lugemine,hind erinev, minult võttis 50 eeku sama mees kes oli 2 päeva varem võtnud sõbralt 100. :D
Kes ei julge juhtmega mässata, siis on võimalik vastav asjandus osta ka ju. Siin foorumis mingi vahe oli ka 1000 krooniga müügis see pulk vist.

Ise nii rikas ei ole, ostsin 16 kroonise indikaatori ja nii mõnigi kroon jäi taskusse.
Aaro
Huviline
Postitusi: 1600
Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera

Postitus Postitas Aaro » 22.03.2007 21:01 06

Mina ehitasin, selle nn. nullimise seadme kirjaklambrist aga kellel raha eks saab ju ka profi teeneid kasutada.
Kasutaja avatar
Kalev_K
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.12.2006 23:08 27
Asukoht: järvamaa

Postitus Postitas Kalev_K » 24.03.2007 02:02 14

nii et mul käib siis asi sama moodi ja kas see nullimis juhe võib mingi suvaline juhe olla kus lihtsalt sobivan otsan mis saab sinna pistikusse panna ja teise kuhugi massi???
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
CM
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.07.2006 20:21 26

Postitus Postitas CM » 10.04.2007 17:11 53

Palju on nämmutatud seda teemat :P Aga asi pole nii lihtne alati. Tegemist siis 98a 318 E46 ga. Õli vahetatud, sain 15 sekiga 7.pinnist uuesti km positiivseks, mingi 2500 oli üle. Aga käivitades 15 seki jooksu viskab ikka õlikannu kollaseks mingi 10 sekundiks või nii? Olen teinud erinevate foorumiselgituste järgi küll 3,5,15,30 sekiseid connecte 7.pinni ja massiga, aga ei sittagi.Kas viga saab olla et kasutasin indikaatorit yhendamisel? Kuigi ei usu. HELP!!!
Kasutaja avatar
Kalev_K
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.12.2006 23:08 27
Asukoht: järvamaa

?

Postitus Postitas Kalev_K » 10.04.2007 17:23 17

mull laabus küll kõik hästi, olen juba peale nullimist 1500 km sõitnud ja kõik ok. Küsi mõne tiagnostiku käest nõu, äki nemad targemad :)
E39 520. 98.a Ise olen rahul!
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 10.04.2007 18:00 54

CM kirjutas:Aga käivitades 15 seki jooksu viskab ikka õlikannu kollaseks mingi 10 sekundiks või nii?
Sel tulel ja õlivahetuse indikaatoril (või selle nullimisel) ei ole küll mingit seost.
Ega see pilt punasest kollaseks ei vahetu?
Pmst tähendab kollane õlikann õlitaseme vähesust. Kui käivitamisel vahetub punasest kollaseks, on tasemeandur vigane ja kombi talletab ka veakoodi -> diagnostik tõesti aitaks.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
CM
Huviline
Postitusi: 6
Liitunud: 03.07.2006 20:21 26

Postitus Postitas CM » 10.04.2007 18:31 54

priitv8 kirjutas:
CM kirjutas:Aga käivitades 15 seki jooksu viskab ikka õlikannu kollaseks mingi 10 sekundiks või nii?
Sel tulel ja õlivahetuse indikaatoril (või selle nullimisel) ei ole küll mingit seost.
Ega see pilt punasest kollaseks ei vahetu?
Pmst tähendab kollane õlikann õlitaseme vähesust. Kui käivitamisel vahetub punasest kollaseks, on tasemeandur vigane ja kombi talletab ka veakoodi -> diagnostik tõesti aitaks.
Vat oleks ta kohe käivitades kollane, aga ta ootab mingi 15 -20 sekki siis annab märku täpselt nagu enne õlivahetustki, kui u-2500 oli ette tulnud. Ja teeninduses (mitte UMis) ei saadud nagu midagi resetitud.
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 7527
Liitunud: 04.02.2004 11:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 » 10.04.2007 18:35 13

Resettida saab ainult kilomeetreid, mis järgmise õlivahetuseni.
See õlikannuga tuluke näitab muud ja ei allu resettimisele.
Priit
210kW/440Nm, aga ikka 4 silindrit puudu!
coupe924
Huviline
Postitusi: 70
Liitunud: 01.09.2006 11:47 55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas coupe924 » 16.05.2007 08:05 27

Oskab keegi õelda kuidas käib servise nullimine E60l 520d 2003aasta
On olnud igasuguseid BMWsid alates 323 ja lõpetades 745 Turboga. Momendil siiski vaid Phaeton 5.0 ja just hiljaaegu lisandus E36 325 (hobi liikur)
Kasutaja avatar
TiitR
Huviline
Postitusi: 5465
Liitunud: 24.05.2006 19:16 00
Peamine sõiduk: Volvo XC90 2.4 D5 136kw 2008a.
Asukoht: Tartumaa + Ida-Viru

Postitus Postitas TiitR » 16.06.2007 19:25 26

coupe924 kirjutas:Oskab keegi õelda kuidas käib servise nullimine E60l 520d 2003aasta
Lasin enda omal (küll mitte õli tuld) peale mikrofiltri vahetust UM-s tulukese nullida. UM-i vanal võttis see ca. 10 sek. ja vaheldumisi km. näidu nullimise nuppu vajutades ja süüdet sisse-välja keeramisega sai asi jonksu. Kuldkliendi omanikuna läks mulle see maksma 82.- :D
Viimati muutis TiitR, 19.07.2007 00:11 07, muudetud 1 kord kokku.
Enne: E30-1,8i/2,5i/2,4d, E34-2,4tda/2,5tds, E36-2,5td, E39-3,0d/3,0da, E60-3,0da
Nüüd: ´13a. VW Passat R-line 2.0tdi;´03a. Jeep GC 2,7d;´08a. VW Jetta 1,9 tdi DSG
Kasutaja avatar
Riivo
Klubiliige
Postitusi: 7726
Liitunud: 27.02.2003 11:13 41
Peamine sõiduk: ´02 530d Touring
Asukoht: Edgarlandia
Kontakt:

Postitus Postitas Riivo » 18.07.2007 00:19 10

mina oma dislal seda nulli ei saand erinevate variantidega seega lasen seda teha õlivahetusega teeninduses..lihtne
Hallmetallikdiisel
rynno300
Huviline
Postitusi: 899
Liitunud: 14.02.2006 14:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 » 23.07.2007 23:03 48

Küsiks siis targematelt nõu. Olen 10 000km juba läbi sõitnud aga 2 rohelist pulka veel ees. Kas peaksin õli ära vahetama või sõidan seni kuni süttib kollane?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
Kasutaja avatar
erik
Huviline
Postitusi: 1226
Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
Peamine sõiduk: 530D E60
Asukoht: Kohila/Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas erik » 23.07.2007 23:12 56

rynno300 kirjutas:Küsiks siis targematelt nõu. Olen 10 000km juba läbi sõitnud aga 2 rohelist pulka veel ees. Kas peaksin õli ära vahetama või sõidan seni kuni süttib kollane?
Kui see õigel ajal peale õlivahetust nullitud on ja 10 000 sõidetud, 2 rohelist tuld, siis järelikult oled suht rahulik sõitja, kuna süsteem arvestab ka gaasipedaali tallamise rohkust. ca 3000 kilti peaks sõita saama veel enne kollase süttimist.
Üldiselt võid õli üle kontrollida, kui must ta juba on.
Kui väga kole siis võiks küll vahetada jah.
Kasutaja avatar
quattro
Huviline
Postitusi: 176
Liitunud: 08.02.2005 01:00 23
Asukoht: tallinn 5254238

Postitus Postitas quattro » 25.08.2007 12:39 40

kuda käib see nullimine e46 323 00a. ei suutnud mina otsingust leida ja ei toiminud ka 7 klemmi ühendamine massiga :cry: mul hetkel näitab juba - -7500 üle
rynno300
Huviline
Postitusi: 899
Liitunud: 14.02.2006 14:01 50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rynno300 » 25.08.2007 14:42 51

Turn the ignition switch to position two (2).
See tähendab siis, et süüde peab sees olema?
Esivedu on lastele Nelikvedu on naistele Tagavedu on meestele
truumu

Postitus Postitas truumu » 25.08.2007 19:56 49

rynno300 kirjutas:
Turn the ignition switch to position two (2).
See tähendab siis, et süüde peab sees olema?
Jah
Kasutaja avatar
Tõnis525
Huviline
Postitusi: 2358
Liitunud: 15.06.2007 21:53 50
Telefon: 56231835
Asukoht: Haapsalu

Postitus Postitas Tõnis525 » 04.09.2007 23:53 17

igatahes mul enda e34 ei lastnud juhtmega nullida,,,,sai proovitud juhtmega ja siiis selle spetsiaalse junniga mis nullis :D
Bmw 525tdsa
Kasutaja avatar
okkapoiss
Huviline
Postitusi: 4
Liitunud: 03.03.2007 03:40 31

Postitus Postitas okkapoiss » 21.10.2007 04:08 22

kas keegi e46 omanik ise selle õli-km resetimisega hakkama ka saanud? omal oleks ka vaja ära teha, praegu juba -650 ees :) lampi ei taha seal surkima kah kapoti all hakata :roll:
Elmut
Huviline
Postitusi: 200
Liitunud: 09.04.2007 16:28 39

Postitus Postitas Elmut » 22.10.2007 10:39 22

Mul põleb seal üks punane tuli.Mis viga? Ja kollane põleb kh.Õlivahetus?
Indrek_M
Huviline
Postitusi: 3449
Liitunud: 31.08.2004 12:58 12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Indrek_M » 22.10.2007 10:52 00

Elmut kirjutas:Mul põleb seal üks punane tuli.Mis viga? Ja kollane põleb kh.Õlivahetus?
Jah. Õlivahetus + nullimine.
Indrek
Kasutaja avatar
rt23
Huviline
Postitusi: 911
Liitunud: 11.04.2007 14:45 36
Asukoht: Viljandimaa

Postitus Postitas rt23 » 22.10.2007 23:04 40

siis selline mure, et peale nullimit läks mul punane tuli juba 2500km läbimise järel põlema. mis selle põhjustada võis? läbisin autoga sellise otsa pea juttiga sõittes aga see nagu ei tohiks eriti normaalne olla.
Küsimus siis kas vahetada õli või sõita 10000km täis ja siis vahetada ja nullida või mis teha? On kellelgi veel selliseid probleeme olnud?
tel.53365288-Toomas 56285941- Taavi
Asukoht: Viljandimaa.
Kasutaja avatar
janno89
Huviline
Postitusi: 645
Liitunud: 07.03.2005 21:53 48

Postitus Postitas janno89 » 23.10.2007 13:06 11

milles võib olla viga, et ma ei saa seda nullida, hoia kaua tahes 7. klemmi massis aga ikka ei muutu midagi.
joffe
Huviline
Postitusi: 1885
Liitunud: 01.11.2005 20:53 22
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe » 25.11.2007 14:24 36

Loogiline oleks arvata, et kui nullida kontroll-lambi või indikaatoriga, peaks lambike massi ja 7-e vahel süttima. Minul selle 7- nda klemmi peale voolu küll ei tule! :?
truumu

Postitus Postitas truumu » 25.11.2007 14:46 24

joffe kirjutas:Loogiline oleks arvata, et kui nullida kontroll-lambi või indikaatoriga, peaks lambike massi ja 7-e vahel süttima. Minul selle 7- nda klemmi peale voolu küll ei tule! :?
Miks see peaks süttima
Lastakse lihtsalt "mälu massi"
joffe
Huviline
Postitusi: 1885
Liitunud: 01.11.2005 20:53 22
Asukoht: Valga

Postitus Postitas joffe » 25.11.2007 15:30 11

truumu kirjutas: Miks see peaks süttima
Lastakse lihtsalt "mälu massi"
Hea küll, arvasin valesti! :( Süüde sisse, tegin selle ajalise programmi läbi. Kirjad- pildid kadusid, aga eelviimasel ruudul on üleval triip ja viimasel ruudul üleval- paremal, kas need ei peaks ka roheliseks minema ja mida need triibud tähendavad?
Kasutaja avatar
siimukas
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 02.09.2007 10:47 31
Asukoht: Pärnu

küsimus?

Postitus Postitas siimukas » 28.02.2008 13:40 05

kusagil siin keegi küsis nende numbrite kohta mis hakkavad seal jooksam kui nuppu all hoida ja süüde esimesse astmesse keerata ....Et ikkagi mida need näitavad ja tähendavad ....Või on mõni kes juhatab kusagile kus nende tähendused kirjas on ??!!! :!:
Kasutaja avatar
Cert85
Huviline
Postitusi: 2274
Liitunud: 28.03.2007 17:52 36
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas Cert85 » 28.02.2008 14:19 49

E36 325i 92; E32 730iA 91(läinud) | E34 525tdsA 95 (läinud)
E46 330Ci 01 (läinud) Ei tasu kõike mu juttu uskuda!
Kasutaja avatar
siimukas
Huviline
Postitusi: 30
Liitunud: 02.09.2007 10:47 31
Asukoht: Pärnu

küsimus

Postitus Postitas siimukas » 29.02.2008 11:59 22

Hmm..sain rohelised tuled põlema....aga kas põlema peavad ka punane ja kollane :?: tegu e36-ga.... :roll:
Vasta