2. leht 6-st

Postitatud: 22.03.2007 15:06 35
Postitas Meelis
Envy25 kirjutas:Küsimus
Õli koguse saad kasvõi sealt teada.
http://www.bmw-z1.com/VIN/VINdecode-e.cgi
Eri töömahuga masinatel kogused erinevad. Seega su küsimusele raske vastata nii.

Mina panin Castroli näiteks sisse :)

Postitatud: 22.03.2007 19:35 39
Postitas Tiit525
Diagnostik laseb sul samamoodi massi nullimiseks, aega läheb minut+ kapoti avamine-sulgemine ja raha lugemine,hind erinev, minult võttis 50 eeku sama mees kes oli 2 päeva varem võtnud sõbralt 100. :D

Postitatud: 22.03.2007 19:51 57
Postitas Meelis
Tiit525 kirjutas:Diagnostik laseb sul samamoodi massi nullimiseks, aega läheb minut+ kapoti avamine-sulgemine ja raha lugemine,hind erinev, minult võttis 50 eeku sama mees kes oli 2 päeva varem võtnud sõbralt 100. :D
Kes ei julge juhtmega mässata, siis on võimalik vastav asjandus osta ka ju. Siin foorumis mingi vahe oli ka 1000 krooniga müügis see pulk vist.

Ise nii rikas ei ole, ostsin 16 kroonise indikaatori ja nii mõnigi kroon jäi taskusse.

Postitatud: 22.03.2007 20:01 06
Postitas Aaro
Mina ehitasin, selle nn. nullimise seadme kirjaklambrist aga kellel raha eks saab ju ka profi teeneid kasutada.

Postitatud: 24.03.2007 01:02 14
Postitas Kalev_K
nii et mul käib siis asi sama moodi ja kas see nullimis juhe võib mingi suvaline juhe olla kus lihtsalt sobivan otsan mis saab sinna pistikusse panna ja teise kuhugi massi???

Postitatud: 10.04.2007 17:11 53
Postitas CM
Palju on nämmutatud seda teemat :P Aga asi pole nii lihtne alati. Tegemist siis 98a 318 E46 ga. Õli vahetatud, sain 15 sekiga 7.pinnist uuesti km positiivseks, mingi 2500 oli üle. Aga käivitades 15 seki jooksu viskab ikka õlikannu kollaseks mingi 10 sekundiks või nii? Olen teinud erinevate foorumiselgituste järgi küll 3,5,15,30 sekiseid connecte 7.pinni ja massiga, aga ei sittagi.Kas viga saab olla et kasutasin indikaatorit yhendamisel? Kuigi ei usu. HELP!!!

?

Postitatud: 10.04.2007 17:23 17
Postitas Kalev_K
mull laabus küll kõik hästi, olen juba peale nullimist 1500 km sõitnud ja kõik ok. Küsi mõne tiagnostiku käest nõu, äki nemad targemad :)

Postitatud: 10.04.2007 18:00 54
Postitas priitv8
CM kirjutas:Aga käivitades 15 seki jooksu viskab ikka õlikannu kollaseks mingi 10 sekundiks või nii?
Sel tulel ja õlivahetuse indikaatoril (või selle nullimisel) ei ole küll mingit seost.
Ega see pilt punasest kollaseks ei vahetu?
Pmst tähendab kollane õlikann õlitaseme vähesust. Kui käivitamisel vahetub punasest kollaseks, on tasemeandur vigane ja kombi talletab ka veakoodi -> diagnostik tõesti aitaks.

Postitatud: 10.04.2007 18:31 54
Postitas CM
priitv8 kirjutas:
CM kirjutas:Aga käivitades 15 seki jooksu viskab ikka õlikannu kollaseks mingi 10 sekundiks või nii?
Sel tulel ja õlivahetuse indikaatoril (või selle nullimisel) ei ole küll mingit seost.
Ega see pilt punasest kollaseks ei vahetu?
Pmst tähendab kollane õlikann õlitaseme vähesust. Kui käivitamisel vahetub punasest kollaseks, on tasemeandur vigane ja kombi talletab ka veakoodi -> diagnostik tõesti aitaks.
Vat oleks ta kohe käivitades kollane, aga ta ootab mingi 15 -20 sekki siis annab märku täpselt nagu enne õlivahetustki, kui u-2500 oli ette tulnud. Ja teeninduses (mitte UMis) ei saadud nagu midagi resetitud.

Postitatud: 10.04.2007 18:35 13
Postitas priitv8
Resettida saab ainult kilomeetreid, mis järgmise õlivahetuseni.
See õlikannuga tuluke näitab muud ja ei allu resettimisele.

Postitatud: 16.05.2007 08:05 27
Postitas coupe924
Oskab keegi õelda kuidas käib servise nullimine E60l 520d 2003aasta

Postitatud: 16.06.2007 19:25 26
Postitas TiitR
coupe924 kirjutas:Oskab keegi õelda kuidas käib servise nullimine E60l 520d 2003aasta
Lasin enda omal (küll mitte õli tuld) peale mikrofiltri vahetust UM-s tulukese nullida. UM-i vanal võttis see ca. 10 sek. ja vaheldumisi km. näidu nullimise nuppu vajutades ja süüdet sisse-välja keeramisega sai asi jonksu. Kuldkliendi omanikuna läks mulle see maksma 82.- :D

Postitatud: 18.07.2007 00:19 10
Postitas Riivo
mina oma dislal seda nulli ei saand erinevate variantidega seega lasen seda teha õlivahetusega teeninduses..lihtne

Postitatud: 23.07.2007 23:03 48
Postitas rynno300
Küsiks siis targematelt nõu. Olen 10 000km juba läbi sõitnud aga 2 rohelist pulka veel ees. Kas peaksin õli ära vahetama või sõidan seni kuni süttib kollane?

Postitatud: 23.07.2007 23:12 56
Postitas erik
rynno300 kirjutas:Küsiks siis targematelt nõu. Olen 10 000km juba läbi sõitnud aga 2 rohelist pulka veel ees. Kas peaksin õli ära vahetama või sõidan seni kuni süttib kollane?
Kui see õigel ajal peale õlivahetust nullitud on ja 10 000 sõidetud, 2 rohelist tuld, siis järelikult oled suht rahulik sõitja, kuna süsteem arvestab ka gaasipedaali tallamise rohkust. ca 3000 kilti peaks sõita saama veel enne kollase süttimist.
Üldiselt võid õli üle kontrollida, kui must ta juba on.
Kui väga kole siis võiks küll vahetada jah.

Postitatud: 25.08.2007 12:39 40
Postitas quattro
kuda käib see nullimine e46 323 00a. ei suutnud mina otsingust leida ja ei toiminud ka 7 klemmi ühendamine massiga :cry: mul hetkel näitab juba - -7500 üle

Postitatud: 25.08.2007 14:42 51
Postitas rynno300
Turn the ignition switch to position two (2).
See tähendab siis, et süüde peab sees olema?

Postitatud: 25.08.2007 19:56 49
Postitas truumu
rynno300 kirjutas:
Turn the ignition switch to position two (2).
See tähendab siis, et süüde peab sees olema?
Jah

Postitatud: 04.09.2007 23:53 17
Postitas Tõnis525
igatahes mul enda e34 ei lastnud juhtmega nullida,,,,sai proovitud juhtmega ja siiis selle spetsiaalse junniga mis nullis :D

Postitatud: 21.10.2007 04:08 22
Postitas okkapoiss
kas keegi e46 omanik ise selle õli-km resetimisega hakkama ka saanud? omal oleks ka vaja ära teha, praegu juba -650 ees :) lampi ei taha seal surkima kah kapoti all hakata :roll:

Postitatud: 22.10.2007 10:39 22
Postitas Elmut
Mul põleb seal üks punane tuli.Mis viga? Ja kollane põleb kh.Õlivahetus?

Postitatud: 22.10.2007 10:52 00
Postitas Indrek_M
Elmut kirjutas:Mul põleb seal üks punane tuli.Mis viga? Ja kollane põleb kh.Õlivahetus?
Jah. Õlivahetus + nullimine.

Postitatud: 22.10.2007 23:04 40
Postitas rt23
siis selline mure, et peale nullimit läks mul punane tuli juba 2500km läbimise järel põlema. mis selle põhjustada võis? läbisin autoga sellise otsa pea juttiga sõittes aga see nagu ei tohiks eriti normaalne olla.
Küsimus siis kas vahetada õli või sõita 10000km täis ja siis vahetada ja nullida või mis teha? On kellelgi veel selliseid probleeme olnud?

Postitatud: 23.10.2007 13:06 11
Postitas janno89
milles võib olla viga, et ma ei saa seda nullida, hoia kaua tahes 7. klemmi massis aga ikka ei muutu midagi.

Postitatud: 25.11.2007 13:24 36
Postitas joffe
Loogiline oleks arvata, et kui nullida kontroll-lambi või indikaatoriga, peaks lambike massi ja 7-e vahel süttima. Minul selle 7- nda klemmi peale voolu küll ei tule! :?

Postitatud: 25.11.2007 13:46 24
Postitas truumu
joffe kirjutas:Loogiline oleks arvata, et kui nullida kontroll-lambi või indikaatoriga, peaks lambike massi ja 7-e vahel süttima. Minul selle 7- nda klemmi peale voolu küll ei tule! :?
Miks see peaks süttima
Lastakse lihtsalt "mälu massi"

Postitatud: 25.11.2007 14:30 11
Postitas joffe
truumu kirjutas: Miks see peaks süttima
Lastakse lihtsalt "mälu massi"
Hea küll, arvasin valesti! :( Süüde sisse, tegin selle ajalise programmi läbi. Kirjad- pildid kadusid, aga eelviimasel ruudul on üleval triip ja viimasel ruudul üleval- paremal, kas need ei peaks ka roheliseks minema ja mida need triibud tähendavad?

küsimus?

Postitatud: 28.02.2008 12:40 05
Postitas siimukas
kusagil siin keegi küsis nende numbrite kohta mis hakkavad seal jooksam kui nuppu all hoida ja süüde esimesse astmesse keerata ....Et ikkagi mida need näitavad ja tähendavad ....Või on mõni kes juhatab kusagile kus nende tähendused kirjas on ??!!! :!:

Postitatud: 28.02.2008 13:19 49
Postitas Cert85

küsimus

Postitatud: 29.02.2008 10:59 22
Postitas siimukas
Hmm..sain rohelised tuled põlema....aga kas põlema peavad ka punane ja kollane :?: tegu e36-ga.... :roll: