3. leht 6-st

Postitatud: 29.02.2008 15:33 05
Postitas unis
Ei pea. Need rohelised hakkavad nüüd järjest ära kustuma ja siis läheb kollane ja siis punane. Seejärel vahetad õli ja nullid jälle.

Postitatud: 21.03.2008 11:51 26
Postitas art16ur
nii juhtus nii et vist hoidsin kogemata üle 10 sekundi ja kadus alt ära see, inspection ja käivitades põleb siis 4rohelist korraga(oli vist 4 või kolm ei mäleta)
aga see inspection tuleb siis mingi aja pärast ise alla tagasi või kuidas?

Postitatud: 25.04.2008 16:12 54
Postitas Lauri_R
Vahetasin õli ära, kuid Oil Service roheline "kastike" oli eelviimases tulbas vms, seega kirja ette ei löönud, aga siiski peaksin ju ära ka nullima selle peale õlivahetust. Siit ka küsimus, et kas saab nullida ära kui Oil Service`t ette ei tulnud, kuna proovisin igat pidi aga ei midagi :|
Muidu kell ja inspection on ees.

õlituled

Postitatud: 22.05.2008 11:49 49
Postitas Marko600
oma e36-l resettisin ka ise ära ja nüüd olen sõitnud 2300km ja viimane roheline põleb??? mis värk on??

Re: õlituled

Postitatud: 22.05.2008 13:01 03
Postitas art16ur
Marko600 kirjutas:oma e36-l resettisin ka ise ära ja nüüd olen sõitnud 2300km ja viimane roheline põleb??? mis värk on??
äkki ei hoidnud piisavalt kaua :)
ma olen sõitnud üle 2000km pole ükski ära kustunud veel.

Postitatud: 23.05.2008 09:57 19
Postitas skyline
Mul nüüdseks peale õlivahetust oma E36 1,8 bensukaga ära sõdetud 13 500 km ja veel kaks rohelist tulpa alles, esimene tulp kustus ära alles kuskil 5 tuh peal. Täitsa huvitav, kas nende tulbakeste järgi veaks ma 20 tuh km välja?
Igatahes nädalavahetusel võtan ise õlivahetuse käsile kuna eelmisest vahetusest aasta möödas.

Postitatud: 23.05.2008 21:11 10
Postitas unis
lauri91 kirjutas:Vahetasin õli ära, kuid Oil Service roheline "kastike" oli eelviimases tulbas vms, seega kirja ette ei löönud, aga siiski peaksin ju ära ka nullima selle peale õlivahetust. Siit ka küsimus, et kas saab nullida ära kui Oil Service`t ette ei tulnud, kuna proovisin igat pidi aga ei midagi :|
Muidu kell ja inspection on ees.
Peale õlivahetust peaksid ära nullima ikka jah. Ja see,et kirja ette ei tulnud ei tohiks küll nullimist segada.Proovi uuesti! :)

Postitatud: 04.07.2008 18:43 53
Postitas LauriTT
2002a. E39 pole lootustki siis lühistamisega midagi saavutada?

Postitatud: 04.07.2008 20:07 19
Postitas Trionic
Saab kõik lühistamisega maha.

Postitatud: 04.07.2008 23:48 08
Postitas LauriTT
Siiski mitte :!:

Postitatud: 05.07.2008 14:00 20
Postitas Trionic
+++++ kirjutas:Siiski mitte :!:
Kui diagn.pesa kapoti all,toimib lühistamine alati.Kui salongis Carb pesa,kustutad serviseteateid nupukombinatsioonidega kelladeplokilt.
Seni pole hätta jäänud veel.

Postitatud: 05.07.2008 23:10 49
Postitas Riivo
niisiis..oma kogemusest...vahetasin ära täna oma masina õlinatukese, samas tegin ise juhtmejupiga õlitulede nullimise..mõni hetk läks üle välba ja inspection põles ka juba ees...viimane kord ei saanud samuti ise hakkama ja Truumu tegi selle paari hetkega ära...seega jäid meelde sõnad: pole tähtis kui kaua sa mälu nullid vaid tähtis on see et õigel ajal lühise katkestad :)...täpselt 15 sekundit ja oli asi korras...enda puhul oligi viga eelnenud kordadel selles, et sai hoitud juhet peal pikemalt...tuleb ikka targemaid kuulata...aitäh :D

Postitatud: 06.07.2008 06:01 37
Postitas Trionic
Ma kustutan diagnostikaseadmega ja ka siis tuleb teinekord 2-3 katset teha.

Postitatud: 10.08.2008 13:11 04
Postitas darx
tegin 2x15 sek.
nüüd põlevad ainult 5 rohelist.enne põles kollane ja punane.aga nüüd nende asemel kriipsud.ei põle tervenisti.
kas asi õige?

Postitatud: 10.08.2008 13:18 37
Postitas darklight
darx kirjutas:tegin 2x15 sek.
nüüd põlevad ainult 5 rohelist.enne põles kollane ja punane.aga nüüd nende asemel kriipsud.ei põle tervenisti.
kas asi õige?
kollane ja punane ei peagi süttima tavaolukorras.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 13.06.2009 20:28 04
Postitas truumu
Parem oleks ikka testrit kasutada

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 26.10.2009 16:13 13
Postitas Johndoe318
Mul e36 `95a ja ei saa kuidagi seda inspectionit eest ära..... õli servise omast sain lahti kuid insp. ei saa.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 26.01.2010 12:17 26
Postitas tryku
On ka kavatsus see järgi proovida. Kas üksi tehes tuleks nii teha, et juhe paika ning 15s süüde sees või süüde on juba sees ning siis kapoti alt lühistan 15-ks sekundiks ära?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 26.01.2010 17:00 43
Postitas Robska
http://www.bmwtips.com/tipsntricks/reset-plug/reset.htm

Oota, kas ma sain millestgi valesti aru, või on ikka õlitule nullimine 3 sek ? Ja mis asendis süüde olema peab ?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 12.02.2010 10:28 47
Postitas kispun
KES RÄÄGIKS KUIDAS E34 NULLIMINE KÄIB?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 12.02.2010 10:37 38
Postitas darklight
kispun kirjutas:KES RÄÄGIKS KUIDAS E34 NULLIMINE KÄIB?
esimese postituse teine link sobib

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 12.02.2010 11:49 59
Postitas kispun
ei sa inglis keelest nii palju aru äkki seletad kuidas see käib

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 12.02.2010 13:01 59
Postitas darklight
kispun kirjutas:ei sa inglis keelest nii palju aru äkki seletad kuidas see käib
keerad süüte sisse, võtad jupi traati, paned ühe otsa diagnostika pistiku 7ndasse pesasse (valesse paned siis vb põletad midagi olulist maha) ja teise otsa vastu autokeret. 3 sekundit hoiad ja peaks nullitud olema.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 12.02.2010 15:55 26
Postitas Robska
Mis asendis e39-l peab süüde olema ?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 16.02.2010 09:41 03
Postitas karl91
kuidas e38 ? samamoodi? 7 ja vastu kere? ja süüde sisse 15 sek?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 04.03.2010 16:13 30
Postitas Hennessy
Lugesin terve teema läbi ja nullisin enda projekti E39 inspectioni väikese pusimisega esimest korda elus 5 min`ga ära.
Tänud teema tõstjale ja kõikidele postitajatele :!:

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 23.03.2010 12:23 59
Postitas eero
Kui E30-l ei põle ükski oilservice tuli, siis on mis? Akud?
Inspection kiri põleb (mitte oil service!) juba vähe aega, aga need värvilised on puha pimedad mingist ajast.

Kui akud, siis keegi äkki teab peast, milliseid oomipoest (või sarnasest) küsima peaks?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 24.03.2010 12:40 40
Postitas Igor_K
E30-l on AA suurused akud.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 25.03.2010 22:43 32
Postitas tanel008
kuidas e 46 318 i 2001 a bmw-l saab nullida ja kuidas saab põlevast airbagi tulest lahti armatuuril?
Kas e 46 318i bemmil turvavöö piiksuma kui turvavööd peal ei ole?Ja kas tagumistel elektriakende nuppudel peaksid tuled põlema või mitte?
aitäh vastamast.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 26.03.2010 01:47 07
Postitas Riivo
truumu kirjutas:Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:

1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf

2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek


Või kasutada diagnostikute abi


Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Tuleb teemat hoolikamalt lugeda

Igast muude tulukeste asjus saad diagnostikas abi.