4. leht 6-st

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 16:27 57
Postitas caspar2009
Mure selline,et inspectioni kuubikud ei sütti. Vahel on üks kollane ees ja vahel on tühi ekraan. korralises hooldes käisin just ja hooldemeeestel ei õnnestunud näitu nullida ka. samuti puuduvad oilservici/inspectioni kirjad. Oskab keegi aidata...

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 17:10 43
Postitas Maximaator
Põhjus miks need kuubikud ja inspectionid ei põle võib olla sama mis pixlite kadumisel.
Tuleks spidoplokis see kaabel üle vaadata ja vajadusel ära vahetada.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 17:18 14
Postitas caspar2009
Pixlid on küll natuke vigased.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 17:47 03
Postitas Maximaator
Siis peaks olema jah aeg see kaabel ära vahetada või üritada see vana kaabel korda saada.
Võid ka minuga ühendust võtta. Siit saab infi http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=61&t=97704

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 22:20 24
Postitas E36M3
Märgistan teema ära.
Tänud linkide eest. :)

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 22:28 42
Postitas Maximaator
Ja kui endal käed otsas ja nokitseda meeldib siis siin TSI link kah : http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=75&t=94762 .

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 23:24 36
Postitas caspar2009
Minu jaoks oleks see isetegemine vist natuke karm ettevõtmine. Kui auto ostsin siis oli pixlitest järgi ls-i kolm esimest numbrit lasin odava raha eest mingitel vendadel, kes osutusid soss-seppadeks, asja ülevaadata. Vennad keerasid seierite mootorid ikka totaalselt p....e niiet asi lõppes sellega, et pidin näidikute komplekti väljavahetama. Kuna endal kogemus puudub siis ei riski ise tegema hakata vist.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 17.04.2010 23:31 46
Postitas Maximaator
No siis külasta meid ja saad asja korda nii et sellega enam muret pole ;)

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 16.05.2010 00:26 44
Postitas fuse r32
nii ma lugesin terve teema läbi ja tahaks küsida seda, et kui mina enda E34-l tegin õlitulede ja inspectioni nullimise klemmi nr. 7 ja nr. 19 abil kas siis see on valesti tehtud? Kui mõlemad klemmid kokku lühistasin ja süüde sisse keerasin siis 3 sekundit ja õlituled läinud, keerasin süüte välja ja siis uuesti sisse, ootasin jälle 3 sekundit ja inspection läinud. Auto oli muidu 520i 89a 95 kw. pistik oli 20 klemmiga. samasuguse pistikuga E30 mõjus sama moodi.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 29.06.2010 17:38 32
Postitas Sass524
Autoks e34 524td 1990a
Lugesin kõik läbi ja tegin ka Samuti, et ühendasin 7 ja 19 juhtmega kokku ja süüde sisse 15 sekkiks ja välja ,nii tegin mitu korda kuid asjatu põlevad siis nii kollane kui ka punane tuluke ja sellega veel inspection ja oilservice.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 29.06.2010 19:58 06
Postitas Sass524
Sass524 kirjutas:Autoks e34 524td 1990a
Lugesin kõik läbi ja tegin ka Samuti, et ühendasin 7 ja 19 juhtmega kokku ja süüde sisse 15 sekkiks ja välja ,nii tegin mitu korda kuid asjatu põlevad siis nii kollane kui ka punane tuluke ja sellega veel inspection ja oilservice.

Proovisin vahelduseks isa e39 525tdsi nullida ja sai nullitud väga kiirelt ,nullisin siis kontroll lambiga ja massile.
Siis läksin tagasi oma auto juurde ja tegin samamoodi ja üllatuseks tulidki tagasi need rohelised tulukesed.

Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha ja panin pin 7 ja auto korpuse vahele kontroll pirni ja hoidsin seda 20 sekki. ja siis maha ja oligi olemas. :shock:

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 11.07.2010 15:18 53
Postitas Lauri_R
Sass524 kirjutas:
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha...
Lõpuks toimis ka minul nii, tänud :D
Enne kui pistik lahti, on süüde sees :cool:

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 12.07.2010 10:50 15
Postitas Sass524
lauri91 kirjutas:
Sass524 kirjutas:
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha...
Lõpuks toimis ka minul nii, tänud :D
Enne kui pistik lahti, on süüde sees :cool:

Huvitav on see et osadel autodel peab massile ühendama ja siis pin 7-le muidu ei saa!
aga osad saab ka pin 7 ha pin 19 nagu siin seletustes ja piltidel kirjas

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 23.10.2010 19:21 57
Postitas soldier86
Riivo kirjutas:
truumu kirjutas:Saaks juba sellest teemast ükskord lahti?
Tulede nullimine käib nii:

1. Ilma 20-klemmise pistikuta(16klemmi OBD):
http://www.unofficialbmw.com/images/BMW ... t_2001.pdf

2. 15 ja 20-klemmise pistikuga:
http://www.unofficialbmw.com/e36/electr ... ights.html

Ainult õlituli 5sek
Õlituli ja inspection 15sek
Õlituli inspection ja kellakujuline märk(pool üheksa) 2x15sek


Või kasutada diagnostikute abi


Tähelepanu! Autodel alates 96a. millel on BMW originaalpistik, tuleb kasutada vastavat testrit ja programmi
Lühistamine ei anna midagi
Tuleb teemat hoolikamalt lugeda

Igast muude tulukeste asjus saad diagnostikas abi.
tere!!väike parandus !! mul e39 525td 07 1997 isend ja sai küll nullitud oil ja inspection service! nüüd kui süüde sisse keerad siis põlevad 5 rohelist tulukest ja kui käima paned siis kustuvad ära!!! nii et alates 96a isendeid võib ka niiviisi nullida!!! paranda kui eksin!!!ei midagi isikliku!!! ;)

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 23.10.2010 19:25 29
Postitas soldier86
Sass524 kirjutas:
lauri91 kirjutas:
Sass524 kirjutas:
Tegin siis nii et panin süüde sisse ja keerasin diagnostika korgi maha...
Lõpuks toimis ka minul nii, tänud :D
Enne kui pistik lahti, on süüde sees :cool:

Huvitav on see et osadel autodel peab massile ühendama ja siis pin 7-le muidu ei saa!
aga osad saab ka pin 7 ha pin 19 nagu siin seletustes ja piltidel kirjas
minu e39 piisas nr 7 ja massist!!!eks igal mudelil erinevalt!! ;)

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 24.10.2010 08:05 17
Postitas joffe
Kas 19 polnudki mitte "mass"?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 24.10.2010 19:45 53
Postitas soldier86
joffe kirjutas:Kas 19 polnudki mitte "mass"?
minu omal oli nr 7 ja kere!!! proovisin küll 7 ja 19 aga midagi!!! noh mul e39 ei tea kuidas e34 ga jääb!! :)

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 25.10.2010 19:43 39
Postitas jkj
minul E46 2000a.süüde sisse ,edasi nr 7 ja sealt juhtme jupiga kere külge massi,hoitsin kuskil 10sek.ja nullitud.Muidugi ei ole mul neid tulukesi ,mul tekib minu teada mutrivõti või midagi muud (täpselt ei mäleta) ja kui nullitud tuleb ette uus õlivahetuse aeg (kilometraas 22000km ).igatahes minul toims ka nii E36 1996a -omal seal olid tulukesed.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 07.11.2010 19:19 51
Postitas KristjanK
Juhuks kui kellelgi tekkis küsimus kuidas see asi E34-l käib siis minu puhul töötas järgnev variant (lõppude lõpuks, kuna katsetasin siin väga paljusid erinevaid variante):

1) Otsid välja kompuutrist nr. 7 ja nr. 19
2) Otsid välja mingi traadijupi, millega need ühendada. (ise võtsin täiesti tavalise kaabli ühe kiu)
3) Paned süüte sisse, ära käivita.
4) Ühendad oma traadijupiga need kaks klemmi, hoiad peal umbes 15 sek (see 3-5 sek mis eelnevates postitustes oli, minu autol ei toiminud)
5) Keerad süüte välja ja järgmisel süüte sissekeeramisel/ auto käivitamisel peakski kõik korras olema.

Kui minu seletus veidi segaseks jäi siis link sellele on http://netisak.lpru.ac.th/bmw_e34_diy/r ... ce_en.html

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 27.12.2010 00:21 22
Postitas Chris_P
kas keegi oskab midagi sellise jubina kohta öelda http://www.okidoki.ee/item/325030/

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 02.01.2011 00:10 09
Postitas karl91
98 aasta e39 võib ka ni nullida? e38 95 aastal küll nullisin.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 14.01.2011 13:09 09
Postitas -metallica-
ma leidsin sellist infi et e32 nullimiseks ristata pin7 ja pin19 kas see peab paika? mingid pildid olid ka isegi aga hetkel ei leia lehte üles.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 14.01.2011 13:18 30
Postitas darklight
-metallica- kirjutas:ma leidsin sellist infi et e32 nullimiseks ristata pin7 ja pin19 kas see peab paika? mingid pildid olid ka isegi aga hetkel ei leia lehte üles.
esimese posti teine link annab kogu vajaliku teabe

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 18.01.2011 23:17 38
Postitas Lauri_R
karl91 kirjutas:98 aasta e39 võib ka ni nullida? e38 95 aastal küll nullisin.
Nagu n4pst3r kirjutas, jah. See 19 pin on ilmselt mass? Selle saab ka kere küljest, aga 7 vaja sillata.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 18.01.2011 23:18 31
Postitas Lauri_R
LilengineBmw kirjutas:kas keegi oskab midagi sellise jubina kohta öelda http://www.okidoki.ee/item/325030/
22 EUR-i, kui saab ka niisama :roll: ??

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 20.01.2011 10:42 15
Postitas klikkx
Kurja, tulin just oma e36 juurest ja see 7 ja 19 variant minul ei töötanud, kadus aint inspection ära, kastike ikka see viimane roheline. Eks lähen proovin ka 7 ja vastu kere.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 20.01.2011 19:22 34
Postitas Chris_P
lauri91 kirjutas:
LilengineBmw kirjutas:kas keegi oskab midagi sellise jubina kohta öelda http://www.okidoki.ee/item/325030/
22 EUR-i, kui saab ka niisama :roll: ??
22 euri jah, pole ju mingi suur summa tegelt.
Liht et, kas on sellega kindlam see nullimine teha.?

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 22.01.2011 15:27 27
Postitas aido
7 ja 19 toimisid E34.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 14.03.2011 22:18 22
Postitas Keith120
Oskab keegi öelda,et kas 7 ja mass e-46 - l kella märki ei nulli ära. Proovisin igatpidi ja mitu korda ... õli vahetuse näidu nullis ilusti ära aga kella märgist lahti ei saanud.

Re: Õlitulede ja inspectioni nullimine BMW-l

Postitatud: 05.06.2011 19:47 14
Postitas holpus
Niisiis, olen proovinud leida, kindlasti ei ole mina ainukene kellel see jama aga siin on niipalju seda srevice jama, et lihtsam küsida ära:
Tegin õliservice nullimise, hoidsin all 7 auk ja mass, kõik kena. Enne oli see, et tuled põlesid ja nüüd on ainult mingi kollane riba nende asemel kus peaks olema rohelised tuled. Pm kui need algtuled on siis on mul armatuuri ees ainult terve see pikk rida kollaseid kaste ja kogulugu. Enne nullimist olid korra ees kõik asjad, mis seal väiksel ekraanil vähegi olemas on ja siis jäid korra need põlema, mida tahtis mulle meelde tuletada. Milles asi ei tea.
Olen lugenud, et kui liiga kaua seda massis ja 7 klemmi peal hoida juhtub midagi aga mis, oskab keegi sellest ka rääkida?