BMW E91 2.0d probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
k__
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 10.12.2015 16:40 27

BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas k__ »

...............
Viimati muutis k__, 25.07.2017 23:43 18, muudetud 1 kord kokku.
StenV70
Huviline
Postitusi: 1440
Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas StenV70 »

Kontrolli õlitase üle.
Kui see korras siis ilmselt suurem viga.
Kasutaja avatar
Raemees
Huviline
Postitusi: 747
Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
Asukoht: Rae v, Harjumaa

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas Raemees »

Ma ei tea sellise märgutulega 110 veel täristada on ikka julge ettevõtmine. :mrgreen:
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4332
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas PeeterA »

Põllurallika puhul töristaks silma pilgutamata edasi, kuni midagi laiali lendab :D
Kui antud sõiduk mingit arvestatavat rahalist väärtus veel omab, siis mõistlik oleks olnud järgida i-drive ekraanil olnud soovitust mootor seisata ja pädevasse remonditöökotta viia
tel. 51 949 859
k__
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 10.12.2015 16:40 27

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas k__ »

Ootaks asjalike soovitusi, Sten, õlitase sai esimese asjana üle kontrollitud. Kuna 90% postitustest mis väljamaa foorumitest leidsin oli täis vastuseid, et andur ikkagi, siis tuleb OEM andur ikkagi osta ja see külge pista ning vaadata, mis seis on kas läheb korda või mitte.

Teiseks milleks jaburusi suust välja ajada, muidugi sai ka õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja näidud olid okeid. Kui näidud oleks paigast olnud, siis ilmselgelt poleks hiljem koju sõitnud.
Kasutaja avatar
WhipLash
Huviline
Postitusi: 1165
Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
Peamine sõiduk: E46 328Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas WhipLash »

k__ kirjutas:Teiseks milleks jaburusi suust välja ajada, muidugi sai ka õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja näidud olid okeid.
Päris palju on siin üksikute teemade tegijaid, kes ei tea, kus õlitaseme varras asub ;)
Õlitaseme andur tuleks kindlasti OEM sebida ja siis asja edasi vaadata.
"Kus liigub võim? Kus liigub edu? Ikka mööda Laagna teed, madal bemm, tagavedu."
Kasutaja avatar
PeeterA
Huviline
Postitusi: 4332
Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
Telefon: 51949859
Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
Kontakt:

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas PeeterA »

k__ kirjutas:Teiseks milleks jaburusi suust välja ajada, muidugi sai ka õlirõhk mehaaniliselt üle mõõdetud ja näidud olid okeid. Kui näidud oleks paigast olnud, siis ilmselgelt poleks hiljem koju sõitnud.
Kes siin jaburdust suust välja on ajanud? Loe oma esimene postitus mõttega läbi. See jätab võimalusi väga erinevateks tõlgendusteks. Kus seal oli juttu millegi kontrollimisest? Kas eeldad, et siin on selgeltnägijad kes distantsilt panevad pildi kokku, mis tegelikult juhtus ja sinu peas toimub? Õpi esmalt detailsemalt ennast väljendama.
tel. 51 949 859
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas ttsys »

Reeglina ilma mõõteseadmete ja arvutita selliste sümptomitega juhtumeid targalt ei lahendata. Lisaks muidugi vaja käed mustaks teha ja ka see on teatavasti diagnostiku igapäevatöö.
iDrive-s õlitase max? Mis õlifilter sisse läks? Taibu, kes vahetas ikka teadis, mida teeb?
Alati on kasulik ka mootori tähis mainida, sest nii on alati lihtsam. Postituste jutust sirab, et siin on teema all vana M47 aga üldse ei imesta kui N47.
k__ kirjutas:Diagnostist vast tolku poleks?
k__
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 10.12.2015 16:40 27

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas k__ »

Esimene asjalikum vastus :D. Õnneks mootor ikka M47, oleks N47, siis oleks täitsa pekkis.. Eile sai ka õlifilter küljest ära võetud, et näha kas on asi tõsine ja metallitükke on, õnneks polnud.. filter oli muidugi mingi vuffel japanparts või midagi taolist, esimese asjana sai ka kohe uus MANNI oma sisse visatud. Kahjuks ei oska öelda, kas see inimene kes tegutses auto kallal teab mis ta tegi, sest auto sain vahetuse teel päev peale õlivahetust ja muud pudipadi. Kuna arve sain kaasa ja ka kirjas on, et 14 päeva aega pretensioone esitada, siis ilmselt peaks sinna minema ja uurima. I drives vaatan hiljem järgi, hetkel ainult vardaga kontrollinud.
Kasutaja avatar
vare271
Huviline
Postitusi: 1880
Liitunud: 21.04.2008 21:18 23
Asukoht: Viljandi mk.

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas vare271 »

Japanpartsi filtreid ei soovita küll kasutada.Kunagi sai proovimise jaoks võetud tööautole ja peale 10 000km oli see filter kohati puruks läinud.Filtrid panna ikka korraliku tootja omad!
k__
Huviline
Postitusi: 50
Liitunud: 10.12.2015 16:40 27

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas k__ »

Õnneks see juba tehtud. Homme ilmselt viin kuskile töökotta ja vaatab mis saab.
Chris.S
Huviline
Postitusi: 931
Liitunud: 15.11.2011 20:47 14

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas Chris.S »

Anna siis ikka teada ka, mis viga oli.
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: BMW E91 2.0d probleem

Postitus Postitas teet82 »

Õlirõhk sõltub peamiselt mootori pööretest ja õli temperatuurist, külma õliga võib rõhk 2-3x suurem olla, samuti kõrgemate pööretega. Selles mõttes ei ei pruugi viga avalduda kui korraks käima paned, mootor on jahtunud juba ja rõhk kõrgam. Õlirõhu häire tühikäigul viitab ikkagi selgelt madalale rõhule, kas siis andur eksib natuke mõõtmisel või ongi rõhk liiga madal. Kui väidetavalt on juba mõõdetud manomeetriga, siis peaks vastus teada olema, et kumb viga on.
k__ kirjutas:sest auto sain vahetuse teel päev peale õlivahetust ja muud pudipadi.
Siit olekski pidanud alustama jutuga, vabalt võib vigane auto olla lihtsalt.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta