Mootoriks m54b30.
tegmine mootorile kolvirõngaste vahetust ja selle käigus tuli ilmsiks et ka kepsusaaled on kulunud.
enne kui uued saaled sisse paneme,oleks hea,kui keegi suudaks hinnata piltide põhjal,või kirjelduse järgi,kas on vaja ka vänta lihvida.
kuna vända maha võtmine on veel lisaks üksjagu tööd,siis enne ei hakkaks asjaga tegelema,kui oleks kindel,et see on vajalik.
Pinnast niipalju.
näpuga üle tõmmates karedust tunda ei ole. Küll on aga näha jälgi kulunud saaledest!
ehk visuaalsel vaatlusel on näha sooni,mida näpu(küünega) üle tömmates tunda ei ole!
Kui komplekteerida uute korraliku saaledega,siis kui pikk võiks mootori eluiga olla?
10000km? 30000km?
Oleks vaja veel masinat mõned aastad kasutada.
vända lihvimine maksab 25€ kael(Tõukur)
kõik üle käies 325€ +KM
Siis,lisaks veel vaja rem mõõdus saalesi!
Originaalmõõdus saaled juba ostetud!
Tõukurisse hindamisele viimiseks on vaja ikka vänt maha võtta! Võimalusel seda ei teeks!
Saale oli selline:
Vända kael(kõige hullem) oli selline:
Muidu peaks vist peegelsile see liugpind olema!
Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
bmw 530d touring
Re: Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
Miks neid kaelu visuaalselt peab hindama kui võiks mikromeetriga mõõta?
Aga kui saaled olemas siis 4mm laiune riba piirlõtku paksusega vahele ja poldid ettenähtud jõuga kinni.
Kui liigub vabalt on lõtk liiga suur.
Kui käib raskelt on lõtk normi piires.
Aga kui saaled olemas siis 4mm laiune riba piirlõtku paksusega vahele ja poldid ettenähtud jõuga kinni.
Kui liigub vabalt on lõtk liiga suur.
Kui käib raskelt on lõtk normi piires.
Re: Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
Mikromeetriga pinnakaredust vist mõõta ei saa.
saab mõõta kaela läbimõõtu.
Võibolla olen valesti aru saanud!
ehk,kui kaelal on soon,siis ju kaela läbimõõt ei muutu. Küsimus oleks tegelikult,kas sellised sooned kaelal on normaalsed või vajaks lihvi.
Kaela läbimööt muutuks ju alles siis kui need sooned(soon) sealt välja lihvida!
ehk,kokkuvõttes ei tohiks need sooned väga halvasti mõjuda,kui üldmõõt jääb lubatud piiridesse!
Jäävadki õlisoonteks
Asjakohast arutelu jääks siia teemasse ikka veel ootama.
Äkki keegi veel kunagi sama küsimuse ees!
saab mõõta kaela läbimõõtu.
Võibolla olen valesti aru saanud!
ehk,kui kaelal on soon,siis ju kaela läbimõõt ei muutu. Küsimus oleks tegelikult,kas sellised sooned kaelal on normaalsed või vajaks lihvi.
Kaela läbimööt muutuks ju alles siis kui need sooned(soon) sealt välja lihvida!
ehk,kokkuvõttes ei tohiks need sooned väga halvasti mõjuda,kui üldmõõt jääb lubatud piiridesse!
Jäävadki õlisoonteks
Asjakohast arutelu jääks siia teemasse ikka veel ootama.
Äkki keegi veel kunagi sama küsimuse ees!
bmw 530d touring
Re: Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
Buumer Auto / 56826000
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
Pildi pealt silma järgi hinnates võiksid samad saaled ka veel rahulikult edasi sõita. Üldiselt ikka, kui saalesid vahetada, kui tahta, et jälle järgmised 300tkm seda puutuma ei peaks, siis ainult lihvitud vänt ja remontmõõdus saaled. Töötanud kaeltele uute panekuga on uued enam-vähem esimese (ma ilmselt liialdan, aga) 1000 pöördega samasugused, kui vanad. Minu arvates mingit mõtet sellel küll ei ole. Need küsimuse all olnud 10-30tkm sõidaks vähemalt selle pildi järgi vanadega ka edasi. Ma pakun, et julgelt rohkem.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: Väntvõlli liugpindade visuaalne hindamine
Raud vastu rauda ei sõida kuigi kaugele.
Vähemalt mina näen pildilt et saalel on alumiinikiht osaliselt maha kulunud ja vändakaelal hakanud tekkima metalli nakkumine saalega, millele vihjavad augukesed pinnal.
Ringitõmbamisest on päästnud vaid hea õli ja väiksem koormus.
Kuna kaelal jooni sees ei paista, siis eeldusel et lõtk jääb lubatu piiresse käib see veel kaua kasutades autot liiklemiseks mitte spordi tegemiseks.
Vähemalt mina näen pildilt et saalel on alumiinikiht osaliselt maha kulunud ja vändakaelal hakanud tekkima metalli nakkumine saalega, millele vihjavad augukesed pinnal.
Ringitõmbamisest on päästnud vaid hea õli ja väiksem koormus.
Kuna kaelal jooni sees ei paista, siis eeldusel et lõtk jääb lubatu piiresse käib see veel kaua kasutades autot liiklemiseks mitte spordi tegemiseks.