A vs B-osa

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

A vs B-osa

Postitus Postitas wtf » 11.09.2017 16:46 37

Tegelt läksid Zimmermanni kettad, TRW klotsid ja andurid, Ferodo pidurivedelik.

Zimmermanni kettad jah tavaliselt hea hinnaga viimasel ajal olnud, aga klotsid olid teistega võrreldes pea 2x kallimad.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1432
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Oliver.L » 11.09.2017 17:22 47

Huvitav kas need kettad peavad ka nii kaua läbisõidu mõttes vastu kui a-osad? :roll:
F31
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas wtf » 11.09.2017 20:49 47

Ei tea ja ega ei pruugi tõesti. Aga ma arvan, et originaal 2x rohkem ikka vastu ei pea. Pigem võib karta kõveraks minemist, aga see pigem odavate B-osadega probleemiks.. siiamaani Zimmermann'id muudel autodel aga hästi kestnud. ;)
Rain01
Huviline
Postitusi: 159
Liitunud: 08.01.2011 22:13 34
Peamine sõiduk: M535i

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Rain01 » 11.09.2017 22:20 58

Originaal ketas kestab CA 150-160k.
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2439
Liitunud: 18.03.2006 18:26 57
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas kapa » 11.09.2017 22:31 58

Ise ka usud?
e36 330CD
Volum
Huviline
Postitusi: 2940
Liitunud: 26.02.2010 21:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Volum » 11.09.2017 22:36 22

Mida siin uskuda? Nii ongi. :roll: Tegelikult oleneb suuresti sõitjast ka, aga keskmine jääbki 150k kanti.
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas wtf » 11.09.2017 22:43 27

Ma tegelikult juba ka eelnevalt mainisin, et arvatavasti mul originaalkettad (ls 180000km), sest UMi ajaloos ainult klotside vahetused kirjas. Alt tulnud kettad olid originaalid (kaheosalised needitud) ja ikka väga kulunud.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1432
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Oliver.L » 11.09.2017 22:45 32

kapa kirjutas:Ise ka usud?
Toon küll Mercedese peal näite, aga mu auto 2011 Eestist uuena ostetud ning ajalugu alates esimesest hooldusest tänaseni olemas. Pole veel ees ketast vahetatud, klotse aga kaks korda. Täna ls 139 500km kopikatega.. Julgen arvata, et 150k km nagu Volum mainis, kestab ilusti ära, sest kettal paksust omajagu ning Silber pole kuumapragusid ega kõverdumist täheldanud. :roll: End of OT minu poolt.
Viimati muutis Oliver.L, 11.09.2017 22:58 26, muudetud 1 kord kokku.
F31
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2439
Liitunud: 18.03.2006 18:26 57
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas kapa » 11.09.2017 22:54 11

Ketta Min mõõt on -1mm uuest paksusest.Hoolduses nullitakse klotse mitte kettaid.
Viimati muutis kapa, 11.09.2017 22:56 36, muudetud 1 kord kokku.
e36 330CD
BumBum
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas BumBum » 11.09.2017 22:54 58

Kõik sõltub sõidustiilist ja ka asukohast kus autot kasutada. Lased pidevalt maanteed siis kestab loomulikult kauem kui linnas sõites. Oma osa mängivad kulumisel piduriklotsid. Kestavad täpselt niikaua kui ükskord vahetamist vajavad.

Pistikübriidide puhul muutub see number veel suuremaks.
Kasutaja avatar
botzor
Huviline
Postitusi: 815
Liitunud: 28.01.2012 22:51 10
Peamine sõiduk: e36 cabrio, A4b8
Telefon: 57411411
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas botzor » 24.09.2017 21:51 03

Diniss540 kirjutas:Selline bmw polegi rottidele, kes kodus ise kettaid ja klotse vahetavad. Koli rondi bemmi peale tagasi eputrilla.
Mine http://www.streetrace.org" onclick="window.open(this.href);return false; kui peale mölisemise muud teha pole. :D
Kasutaja avatar
kapa
Huviline
Postitusi: 2439
Liitunud: 18.03.2006 18:26 57
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas kapa » 24.09.2017 21:52 31

B osa on tihti sama osa mis A osa ;)
e36 330CD
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1432
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Oliver.L » 24.09.2017 21:54 09

B osana peetakse silmas a'la Bilsteini, siis jah, aga kui alternatiiv Arnott või midagi sellist, siis pigem asjad põhjusega odavamad.
F31
unis
Huviline
Postitusi: 2931
Liitunud: 03.12.2006 14:20 45
Peamine sõiduk: M3/330dA
Asukoht: tallinn/rakvere

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas unis » 24.09.2017 21:55 17

Kummiliimiga lapp peale,jääb oem tükk.
If everything seems under control, you're just not going fast enough
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1432
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Oliver.L » 24.09.2017 21:56 18

unis kirjutas:Kummiliimiga lapp peale,jääb oem tükk.
:mrgreen:
F31
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas wtf » 24.09.2017 22:11 24

No nagu näha, siis originaal ei kesta ju.. Alternatiive pakutakse ka tugevdatud variante jms. Välismaa BMW foorumitest leidsin, et näiteks Arnott'i patju on kiidetud.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1432
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Oliver.L » 24.09.2017 22:52 04

Ligi 100 000 km. Palju nad kestma peavad? Iga asi väsib, eriti meie kliimas. Ja üldiselt F11 natukene rohkem seal väljamaa foorumis uurid, siis padja probleemid ei tohiks midagi uudset olla, samamoodi roolilatid uutel BMWdel..
F31
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas wtf » 24.09.2017 23:04 13

Kui võrrelda näiteks vanemate BMW'de õhkpatju, siis need ikka kauem kestnud. Samuti tegelikult kunagi ei olnud kahemassiline hooratas kulujupp 100-200k pealt, nüüd aga uutel masinatel ju on.

Olen F1x'de tüüpvigu juba enne ostmist uurinud jah ;) seega ei ütlegi, et midagi üllatuslikku. Lihtsalt ei näe ka iga asja puhul promoda originaali, kui need jupid ilmselgelt probleemsed / halva-koostekvaliteediga / mõeldudki-esimeseks-ringiks vms.
KirillD
Huviline
Postitusi: 2194
Liitunud: 13.02.2009 18:59 13
Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
Telefon: 58804578
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas KirillD » 24.09.2017 23:08 59

Mis **** müüti Sa ajad, tahtsid F11, raha oli, et osta. Nüüd kui vaja investeerida, siis kaob isu ära ja lohutad end vana hea 'Tegelt orig jupid ongi samad B jupid lihtsalt teise logoga' müüdiga.

Kui ei jaksa niivõrd uut autot väärikalt omada, müü maha ja osta E34, sellele võid kõike alla laduda.
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas wtf » 24.09.2017 23:16 44

Ma ei ole väitnud seda, et jupid on samad.
Mida tähendab "niivõrd uut autot väärikalt omada"? Kas tähendab, et sellega kaasneb kohustus lasta kõik asjad esinduses teha ja teistele pappi pritsida? :mrgreen: See samasugune müüt ju sul, et uuemal kallimal autol ei tohi ise midagi teha ja mitte midagi vahetada muuda asjade vastu.
Masin on juba tegelikult 6 aastat vana ning teen otsuseid, mis on mõistlikud. Mis juhtub b-osa padjaga - kas sõidumugavus kohe halvem (no las kestab veidi vähem selle hinna juures)? Kui mul omal kõik tingimused garaažis olemas, siis miks mitte mõnda asja autol ise teha (nt nagu pidurid jms). See kohe siis tähendab, et ma "ei jaksa niivõrd uut autot väärikalt omada" ? :D
KirillD
Huviline
Postitusi: 2194
Liitunud: 13.02.2009 18:59 13
Peamine sõiduk: Mercedes-Benz C220 CDI T
Telefon: 58804578
Asukoht: Võru
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas KirillD » 24.09.2017 23:29 14

No üldjuhul on Hansud ja Jörgenid arvestanud, et taolist autot omab edukas polosärgiga meesterahvas, kelle aeg on väärtuslik ja kasutab autot nii staatuse kinnitamiseks, kui mugavaks liiklemiseks.

Aga jah, tru dat ... mul läks meelest, et antud juhul on omaniku näol tegemist tüüpilise Ida-Eurooplasega kes ostab kellegi äraaetud ja pruugitud Saksa "premium brändi" ja kasutab seda "Junõi tehnik konstruktori" eesmärgil, ehk siis selle asemel, et sellega liigelda siis noh ... miks mitte veidi minna ja näpud õliseks teha ning vahetada pidureid ja timmida veel midagi.

Väärikas omamine on sihtotstarbeline omamine - üldjuhul taolist masti autol, taolises vanuses võiks nagu eeldada, et omanikul on piisavalt finantsi ja tegemist, et lubada auto remonti ja samal ajal tekitada veel rohkem raha või teha midagi targemat kui mängida Mutri-Villut garaaži all.

Aga no, what do I know. Eksperimenteeri ja timmi nende muude jubinatega, üldjuhul jalgratast leiutada pole mõtet, aga samas - noor mees ja huvi on, miks mitte.
Kasutaja avatar
wtf
Huviline
Postitusi: 394
Liitunud: 18.12.2010 21:35 02
Peamine sõiduk: F11 535d
Asukoht: Kohila / Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas wtf » 24.09.2017 23:38 27

:mrgreen:
Sellise arutelu võiks viia eraldi teemasse - kas tehnikahuviline/autohobiga tegelev bmw-foorumi kasutaja tohib üldse osta F11 ning üleüldse mis aasta vanust BMW'd tohib hakata ise remontima ja B-osa juppe külge panema.
Kasutaja avatar
Diniss540
Huviline
Postitusi: 3
Liitunud: 21.09.2017 18:17 03

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Diniss540 » 24.09.2017 23:43 03

Selle auto parim enne on möödas. Nüüd ongi vaid lõputu juppide vahetamine ja lisaks taod liiparit ka iga kuu.
Edevus polegi odav.
Kasutaja avatar
Oliver.L
Klubiliige
Postitusi: 1432
Liitunud: 31.10.2014 20:44 58
Peamine sõiduk: BMW F31 320d M-pakett ‘14
Asukoht: Tallinn/Tartu
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Oliver.L » 24.09.2017 23:51 19

Kuld jutt nii Kirilli kui Dinissi poolt. Thumbs up. :mrgreen:
F31
Jaakk
Huviline
Postitusi: 630
Liitunud: 18.02.2009 18:00 05
Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007 / BMW 318i E90 2007
Asukoht: Tartu, Raadi

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas Jaakk » 25.09.2017 09:53 17

Tagasi teemasse tulles siis Arnotti -i õhkpatju kiidetakse tõesti ja vähemalt mingi aeg oli neil ka nö. eluaegne garantii (ilmselt siis 250K KM).
Kui rääkida mutrivõtme Villu teemast, siis algselt kui õhkvedruga mersud, audid ja e39 tulid, siis kasutati purunenud õhkvedru asemel veoauto kabiini amorti, jah- treiti alumine ja ülemine kinnitus veidi ringi, keevitati eelmiselt vedrult kinnitused külge ja voilaa.
Ma muidugi ei saa saa sellest sapipritsimisest eriti aru, kas te tahaks lugeda lakoonilist 2017 aasta BMW omaniku juttu kus käiakse hooldusest-hoolduseni esinduses kuniks uue auto garantii ehk 200 000 läbi saab ja omanik kiitis kui hea auto on? See poleks ju enam foorum kus kogemusi jagada ja lihtsalt oma autost rääkida, nagu ka omanik ütles, siis tegu on 6 aastat VANA autoga, mida tulebki remontida, kahjuks päris palju. Ma arvan, et see ongi just see koht kuskohas hakata autole külge panema mõistlikke juppe, mitte ainult OEM-i.
ohu.pall
Huviline
Postitusi: 211
Liitunud: 22.09.2011 14:18 38
Peamine sõiduk: f10

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas ohu.pall » 25.09.2017 12:58 25

Selliseid Kirille ja Diimasi ma viisakuse omamises küll ei kahtlusta. Tõesti, paras teil streetrace.org omavahel arutada teemadel, mis on 'õige' ja ' kuidas peaks..' . Tulla rääkima siia foorumisse edevusest ja klassikihtidest - tase ikka.

Oman ka 6aastat VANA F10 ja ei ole midagi et iga kuu tuleb juppe vahetada ja ainult remontida. Tött öelda, pole viimase 1,5 aasta jooksul peale hoolduse mitte midagigi teinud-vahetanud! Õhkvedrustust mul muidugi ei ole.

Ilus auto, mõistlik lähenemine ja õige teemapüstitus - ikka tuleb vaadata parema hinna-kvaliteedi suhtega tulem enda jaoks. Kallim ei ole alati parem.
Kasutaja avatar
OlevAbel
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2016 14:01 28
Peamine sõiduk: E60 525i LCI

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas OlevAbel » 25.09.2017 13:09 44

KirillD kirjutas:No üldjuhul on Hansud ja Jörgenid arvestanud, et taolist autot omab edukas polosärgiga meesterahvas, kelle aeg on väärtuslik ja kasutab autot nii staatuse kinnitamiseks, kui mugavaks liiklemiseks.

Aga jah, tru dat ... mul läks meelest, et antud juhul on omaniku näol tegemist tüüpilise Ida-Eurooplasega kes ostab kellegi äraaetud ja pruugitud Saksa "premium brändi" ja kasutab seda "Junõi tehnik konstruktori" eesmärgil, ehk siis selle asemel, et sellega liigelda siis noh ... miks mitte veidi minna ja näpud õliseks teha ning vahetada pidureid ja timmida veel midagi.

Väärikas omamine on sihtotstarbeline omamine - üldjuhul taolist masti autol, taolises vanuses võiks nagu eeldada, et omanikul on piisavalt finantsi ja tegemist, et lubada auto remonti ja samal ajal tekitada veel rohkem raha või teha midagi targemat kui mängida Mutri-Villut garaaži all.

Aga no, what do I know. Eksperimenteeri ja timmi nende muude jubinatega, üldjuhul jalgratast leiutada pole mõtet, aga samas - noor mees ja huvi on, miks mitte.
Diniss540 kirjutas:Selle auto parim enne on möödas. Nüüd ongi vaid lõputu juppide vahetamine ja lisaks taod liiparit ka iga kuu.
Edevus polegi odav.

Jah wtf ja vaata et sa jumala eest kütust või mis veel hullem klaasipesu vedelikku ise autosse ei vala. Selle jaoks ongi sul "uuem" BMW et esinduses seda teha lasta. Krdi humoristid koos siin. Lõpetaks selle OT ära ja keskenduks pillile. :mrgreen:
Kasutaja avatar
oo7
Huviline
Postitusi: 4507
Liitunud: 29.12.2008 15:28 16
Peamine sõiduk: BMW 330Ci
Asukoht: Tallinn

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas oo7 » 25.09.2017 13:20 26

Õhkpadjad on probleem meie teedel olenemata margist.

Muidu mis puutub ise parandamisse, siis antud auto on juba praeguseks esimese ringi (5a) täis teinud, lisaks on ka tegu juba eelmise mudeliga. Kui tal on mõistust ja huvi seda ise parandada siis miks mitte ? Tavaliselt ise parandajad keeravad uusi juppe mingi pudeda sõelapõhja külge, mida eelpool mainitud 34-d siin pm kõik on.
Kasutaja avatar
ttsys
Huviline
Postitusi: 4782
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas ttsys » 25.09.2017 14:12 58

Brake discs must be replaced when they reach the nominal thickness (see table) minus 2.4 mm!

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... s/DFFuNdVD
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f11- ... s/DDSFUBVg
kapa kirjutas:Ketta Min mõõt on -1mm uuest paksusest.Hoolduses nullitakse klotse mitte kettaid.
BumBum
Huviline
Postitusi: 1030
Liitunud: 20.08.2014 20:05 22
Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d
Asukoht: Norra

Re: BMW F11 535d M-pakett '11 - wtf

Postitus Postitas BumBum » 25.09.2017 19:14 59

Arnott on/oli "eluaegse garantiiga", mis tähendab, seni kui auto ostja nimel on. Sõidad 10tuh ja müüd auto ära, sellega on ka garantii lõppenud. See oli neil aastaid tagasi kodulehel kirjas, ei ole nüüd uurinud kas midagi on muutunud.
Kirille ja Diimasi... Aga kes ütles, et 20 aastat vanale autole tohib B osasid külge keerata????
Vasta