M57 turborõhuga probleem!
Postitatud: 21.11.2017 19:12 25
Kiirelt kogu teema ülevaade!
Autol (530da 142kw) läks sõidu ajal turbo laiali.Tükke kuskile ei lennanud,kuid võllil tekkis selline lõtk,et turbo takerdus ja väljalaskegaaside jõul see enam ringi ei käinud!
Ehk turbo oli kasutuskõblmatu ja vajasin uut.
Saigi Turbobaltikust uus turbo soetatud.Tegemist taastatud turboga.Päritolu Leedu või Läti.
Panin uue turbo peale,kuid siis tekkisid mingid anomaaliad. nimelt on turbo rõhk suurem,kui võiks.
Kohal tuksudes 700 pöörde juures on juba ca 0,1 bari rõhku.
2000 rpm-i juures on juba 0,4 bari rõhku rohkem kui soovituslik!(soovituslik võetud ISTA-st). Kui korralikult kiirendada,siis tõuseb rõhk ca 1,35bar või veidi peale ja auto läheb Limp Mode-i
Peale seda ei liigu enam üldse.
Mõnda aega seisab,siis toimib uuesti,kuni ühe korra jälle korralikult kiirendada.
Veateateid ette ei viska.
Vaakumsolenoid tundub töökorras ja ka voolikud panin uued. Kui auto käima panna siis tõmmatakse vaakumiga geomeetriat liigutav varras sisse ja siis hakkabki juba turbo puhuma.Ehk kohal tuksudes 0,1 bari.
Teisel samasugusel autol,mis sõbral on,on kohal tuksudes rõhk kolles veidi üle atmosfääri rõhu! Minul kõvasti rohkem.
Guuglist otsides leidsin küll vasteid,et turbot saab reguleerida,varda pikkuse muutmisega,samas on turbol ka garantii ja vastavad reguleerimise kohad kollase ja punase värviga plommitud. Eeldan,et need on ikka taastatud ja ka paika reguleeritud.
Kas oleks midagi võimalik veel iseseisvalt testida,proovida,või mis saaks veel asjaga seotud olla!?
Kasutada saan ISTA-t,Autoqom-i ja pääsen ligi ka lihtsamatele töökojas oleale tehnikale.
Kuidas üldse geomeetrilist turbot juhitakse.Solenoidklapp on minu arust lihtsalt on-off tüüpi klapp!
kuidas näiteks geomeetriat poole peal hoida? Mingi impulsiga?
autoqom-is geomeetriat liigutades liigub see ilusti.Küll aga jah kaks varianti.Kas kinni või lahti!
Vana turboga liikus masin normaalselt ja enne tubro purunemist probleeme polnud.
Ka praeguse turboga on mootori hääl ilus,seega et midagi mootorist läbi oleks jooksnud ma ei usuks.
Ideedele avatud!
Autol (530da 142kw) läks sõidu ajal turbo laiali.Tükke kuskile ei lennanud,kuid võllil tekkis selline lõtk,et turbo takerdus ja väljalaskegaaside jõul see enam ringi ei käinud!
Ehk turbo oli kasutuskõblmatu ja vajasin uut.
Saigi Turbobaltikust uus turbo soetatud.Tegemist taastatud turboga.Päritolu Leedu või Läti.
Panin uue turbo peale,kuid siis tekkisid mingid anomaaliad. nimelt on turbo rõhk suurem,kui võiks.
Kohal tuksudes 700 pöörde juures on juba ca 0,1 bari rõhku.
2000 rpm-i juures on juba 0,4 bari rõhku rohkem kui soovituslik!(soovituslik võetud ISTA-st). Kui korralikult kiirendada,siis tõuseb rõhk ca 1,35bar või veidi peale ja auto läheb Limp Mode-i
Peale seda ei liigu enam üldse.
Mõnda aega seisab,siis toimib uuesti,kuni ühe korra jälle korralikult kiirendada.
Veateateid ette ei viska.
Vaakumsolenoid tundub töökorras ja ka voolikud panin uued. Kui auto käima panna siis tõmmatakse vaakumiga geomeetriat liigutav varras sisse ja siis hakkabki juba turbo puhuma.Ehk kohal tuksudes 0,1 bari.
Teisel samasugusel autol,mis sõbral on,on kohal tuksudes rõhk kolles veidi üle atmosfääri rõhu! Minul kõvasti rohkem.
Guuglist otsides leidsin küll vasteid,et turbot saab reguleerida,varda pikkuse muutmisega,samas on turbol ka garantii ja vastavad reguleerimise kohad kollase ja punase värviga plommitud. Eeldan,et need on ikka taastatud ja ka paika reguleeritud.
Kas oleks midagi võimalik veel iseseisvalt testida,proovida,või mis saaks veel asjaga seotud olla!?
Kasutada saan ISTA-t,Autoqom-i ja pääsen ligi ka lihtsamatele töökojas oleale tehnikale.
Kuidas üldse geomeetrilist turbot juhitakse.Solenoidklapp on minu arust lihtsalt on-off tüüpi klapp!
kuidas näiteks geomeetriat poole peal hoida? Mingi impulsiga?
autoqom-is geomeetriat liigutades liigub see ilusti.Küll aga jah kaks varianti.Kas kinni või lahti!
Vana turboga liikus masin normaalselt ja enne tubro purunemist probleeme polnud.
Ka praeguse turboga on mootori hääl ilus,seega et midagi mootorist läbi oleks jooksnud ma ei usuks.
Ideedele avatud!