1. leht 1-st

DPF pesemine

Postitatud: 02.01.2018 12:18 08
Postitas Leraak
Tere kõigile.

Plaanis DPF küljest võtta leotada ja läbi pesta.
Kas oskate öelda mis pesuaine selleks kõige rohkem võiks sobida?
Plaanis oleks tahmafiltrit leotada päevake ning siis läbi pesta voolava veega.
Kuskilt lugesin, et on kasutatud Delta Force leotuspesu konsentraati, keegi kirjutas torusiilist samuti midagi.
Varasemalt olen mootori detaile pesnud Puhtax Turbo ainega, ning Plexuga, kuid ausalt öeldes tunduvad need liiga karmid.
Kui kellelgi on mõtteid siis palun jagage neid...

Re: DPF pesemine

Postitatud: 02.01.2018 15:07 35
Postitas ttsys
Kuna küsid mõtteid siis heaga ei soovita ise seda tööd ette võtta - eriti, kui puuduvad vahendid. Youtube on muidugi igasugust infot ja katseid tegevaid entusiaste tulvil, aga kui natuke teemasse süvened siis hakkab kooruma, et DPF efektiivne puhastus (puhastustehnoloogia) peab ka filtri keeramika terveks jätma mitte pelgalt ühes äärmuses kuidagi toimima. Pigem uuri pakkumisi ja midagi sellist:
http://karla.ee/teenused/dpf-filter/?gc ... c8QAvD_BwE

Re: DPF pesemine

Postitatud: 02.01.2018 21:57 26
Postitas Leraak
Jutt õige, sellepärast küsingi, et mis pesuvahend kärje terveks ning toimivaks jätab. Karla pesu kohta küsisin, pakkusid ca. 400 pesu eest, kui ise filtri kohale viin käe otsas.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 02.01.2018 22:56 55
Postitas ttsys
Kuidas plaanid seda pesu efektiivses võtmes korraldada? Ostad vaadiga hunniku liitreid vedelikku ning ehitad survesüsteemi ja kanali ehk kopeerid a' la FFSolution tehnoloogia? Kõike seda sisuliselt üheks korraks? See pesuaine on ju kõigest 1 komponent kogu pesuprotsessis. Põlve otsas treitavat keemiat, mis pisi-koguses on sisuliselt igal hea nimega automotive keemiatootjal. Suvaline loksukas: https://www.youtube.com/watch?v=020MdntTw34
See algne idee mingi leotuse ja vee uhamisega on igatahes kindlalt sisuliselt vaid aja tapmine, keskkonna reostus ja raha põletus.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 03.01.2018 07:12 34
Postitas Silver88
Tuttav pesi enda filtri läbi vaid vee ja mingi pesuvahendiga. Jättis ööseks asja ligunema, pärast pesi veega filtri läbi ja oligi korras. Enne seda oli auto pidevalt limp reziimis, kuna vastusurve oli suur. Pärast filtri pesu oli vastusurve sõites põhimõtteliselt olematu. Mina võtaks selle töö ise ette, pole erilist mõtet filtrit pessu viia, kui endal selleks võimalused olemas. Ka igast pesuaineid on olemas.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 03.01.2018 09:46 16
Postitas Tonis454
Ise tehes ongi leotamine asja võti. Karla autos käib töö kiiresti kuna lastakse survega läbi. Kodustes tingimustes peab natuke aega ligunema et kõik kõnts lahti tuleks. Tulemus pole kindlasti päris sama aga see eest hinnavahe on nii meeletu, et igaljuhul tasub ise proovida.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 03.01.2018 12:34 46
Postitas ttsys
Kui leotamine on asja võti siis on 2 suurt probleemi:
a) atmosfääri rõhk on olematu jõuga selle jaoks, et reaktiivaine suudaks tungida sisuliselt tahmast kivistunud pikkade keraamikatorude käikudeni;
b) kasutatav reaktiivaine peab leotuse jaoks olema tugeva söövituskangusega, aga samal ajal ei tohi tekitada kahju boorsust omavale filtri keraamika materjalile.

Seda viimast b) probleemi teema algataja ka küsib. Minu vastus on, et selline tavaline mingi "mähkmeleotuse" kemikaal selle jaoks on nõrk ja reaktiivid kahjustavad keraamika. See, et teie kellegi naaber või tuttav seda tegi ja vastusurve osas positiivse tulemuse saavutas ei ole filtri edasise tööjõudluse ega jätkusuutlikuse osas mitte mingisugune näitaja, sest kahjustunud keraamika edasised DPF regeneratsiooni protsessid panevad need peened torud kokku varisema, mis filtri jahtudes tekitavad monoliitseid keraamika pulbrist moodustuvaid klompe. See tähendab filtri surma. Hinnavahe peabki olema efektiivsel tehnoloogial ja "mähkmeleotusel".

Re: DPF pesemine

Postitatud: 03.01.2018 20:40 45
Postitas Leraak
Silver88 kirjutas:Tuttav pesi enda filtri läbi vaid vee ja mingi pesuvahendiga. Jättis ööseks asja ligunema, pärast pesi veega filtri läbi ja oligi korras. Enne seda oli auto pidevalt limp reziimis, kuna vastusurve oli suur. Pärast filtri pesu oli vastusurve sõites põhimõtteliselt olematu. Mina võtaks selle töö ise ette, pole erilist mõtet filtrit pessu viia, kui endal selleks võimalused olemas. Ka igast pesuaineid on olemas.
Kas oskad öelda mis pesuainet tuttav kasutas?
Pesuaine valik ongi asja võti, et kärg poorseks ei läheks.
Liialt kange või vale aine võib lühiajaliselt kasu tuua kuid poorne filtri element hakkab rohkem mustust koguma hiljem.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 06.01.2018 14:22 26
Postitas mel1
DPFi pesuaine on Würthis müüa ca.30€,pole vaja muud kui üks nublakas ma krudida,sisse lasta,leotada,nublakas tagasi,autoga nats turbot teha ja voila :) noh tool32ga võiks vajadusel reseti ka teha.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 06.01.2018 18:42 56
Postitas Raemees
Mul 1 würth pesuaine kuskil olemas, kui huvi siis kiri priva, eks püüan välja otsida, hinnaks nt 15€, kätte saab nt Tallinnast.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 06.01.2018 20:37 36
Postitas Volum
Würth müüb odavamalt kui 22€.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 08.01.2018 21:15 39
Postitas Leraak
Niisiis..
Võtsin dpfi alt ning leotasin seda 16 tundi, kasutasin delta force vahendit.
Peale vannitamist pesin veega läbi (sealt tuli korralikult pruuni ja musta ollust), loputasin kuni ainult puhas vesi tuli mõlemalt poolt.
Kuivatasin ära, monteerisin külge ja kustutasin veakoodid.
Jälgisin diagnostikaga vasturõhku käivitamisel ning esimesel sõidul.
Kui enne läbipesu oli filter raskelt umbes ning tühikäigul oli vasturõhk ca. 100mbar siis nüüd oli see ca. 10mbar.
Panin dpfi põletama ja tegin tiiru ümber linna, peale seda oli vasturõhk tühikäigul 6mbar, ca.2000rmp juures 30mbar MAX.

Hetkel asi korras ning toimib, vaatame kuidas kestab.

Re: DPF pesemine

Postitatud: 09.01.2018 09:40 32
Postitas tds105
Seisin ise ka selle mure ees.Kuna 250 tuhhi sai autol täis mille elueaks loetakse dpfil siis sai asi maha võetud.Ma ei hakanud ootama veakoode ja ummistumist jms.250 raha eest oli võimalus osta uus b osa dpf ja külge kruvida.Muidugi see külge kruvimine päris nii lihtne ei olnudki.Oli vaja kronset õgvendada ja sukk ära vahetada mis sellel b osal kriitikat ei kannatanud.Üle 20000 olen praegu sõitnud ja mingisuguseid probleeme pole.Aga muidugi asjast ka nüüd.Puhastamisega on selline lugu,et see tuhk mis sealt välja ei mahu kivistub sisse ära ja seda sealt välja kuidagi ei pese.Väikese läbisõiduga autode dpfi on küll võimalik pesta kui põhjus on lühikeste otste ja pidevalt külmast mootorist tingitud ummistus.