xDrive kakub

Üldised arutelud ning näpunäited
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Volum »

Paneb imestama, et ainult osadel F seeria xdrive'del on need kakkumise probleemid korralikult süvenenud, kus aitab ainult vahekasti vahetus. Mõni on sõitnud 500k ja pole vahekasti vahetust vajanud (kui on tunda kakkumist, vahetab õli ja sõidab edasi). Ja vaadates müüginumbreid, siis kahtlustaks pigem tootja praaki. (Teisisõnu - müük on väike) Ja vahekastide tootjaks pole BMW vaid Magna.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
FaceOff
Huviline
Postitusi: 179
Liitunud: 14.04.2010 20:40 47
Asukoht: Tallinn

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas FaceOff »

Jätan märgi maha
Kõik BMW omanikud ei ole idioodid, aga igal idioodil on BMW.
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Filjar »

Tere. Natukene huumorit xDrive ATC350 kohta. Vaadake ja naerge terviseks: https://www.youtube.com/watch?v=q0SRz8XNavo" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
jargo
Huviline
Postitusi: 6099
Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
Peamine sõiduk: bmw 330ci
Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas jargo »

Keegi oli probleemi juba kõrvaldanud!
Aga jah.Enda igapäevases töös tuleb samamoodi igasuguseid üllatusi ette,mida keegi kuskil teinud on! :)
330ci 6k man
e36 Z3 3,1 NA 300+whp:Best ET 11,60@190 kmh
DSAicey
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06.05.2013 23:24 11
Peamine sõiduk: BMW 320d xDrive Gran Turismo
Asukoht: Keila

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas DSAicey »

Viga oli selles, et on erilaiused veljed mis teevad tagumised rattad niigi hästi vähe väiksemaks ja 1+ mm (ei ole veel rehvimustrisügavuse mõõtjat) rohkem kulunud tagumised rehvid. :oops: Ajutine lahendus on 2.6bar taga ja 2.0bar ees.
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Filjar »

DSAicey kirjutas:Viga oli selles, et on erilaiused veljed mis teevad tagumised rattad niigi hästi vähe väiksemaks ja 1+ mm (ei ole veel rehvimustrisügavuse mõõtjat) rohkem kulunud tagumised rehvid. :oops: Ajutine lahendus on 2.6bar taga ja 2.0bar ees.
Päris hea ikka! Mul ausalt öelda juhe koos selle xDrive kasutamise osas. Viimane kord esinduses küsisin xDrive "kasutusjuhendit" :mrgreen: ...selgitasin neile, et ma olen väsinud pidevast vahekasti vahetusest, tahaks autoga lihtsalt sõita. Igastahes peale "kasutusjuhendi" küsimist vaadati mulle suurte silmadega otsa ja öeldi "meil ei ole sellist asja". Keegi võiks puust ja punaseks välja kirjutada mida peab xDrive puhul pidevalt jälgima. Nalja visates, siis xDrive meestel peaks olema selline must have tools kotike kaasas. Kotike peaks endas sisaldama 1. rehvisügavuse mõõtjat 2. rehvirõhu mõõtjat 3. mõõdulinti 4. kompressorit...aaa, unustasin, pakk suitsu ja palderjani ka.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Leho »

ttsys kirjutas:BMW oli enne Land Rover abielu sisuliselt imik 4x4 maailmas oma kõhnade asfaldisildadega. Maasturi - 4x4 teadmised tulid kaasavara poolt ja alles siis koguti julgus E53 lanseerida. BMW oli enne seda 4x4 puhas null.
Miks 325ix-i (E30) ja 525ix-i (E34) ära unustad?
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas ttsys »

Mida seal unustada. Need ongi kõhnad asfaldisildadega. 4x4 maailmas istuti nulli juures.
Asfaldisilla eesmärk oli/on "tark Nm" panna kiirendama mitte jõuõla olukordades kriteeriume võtma.
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Leho »

Lootusetu on su seosetut mõttekäiku järgida. Kui väidad, et vaatamata nende eksemplaride olemaolule oli BMW-l 4x4 null, siis ma siin lõpetan. >selle klubi tase.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas ttsys »

Kui su tase jääb asfaldi rööpale siis ongi tark oma kohta teada ja mitte ronida 4x4 maailmas valikvastustega argumente loopima. ;)
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Volum »

Milleks teemat solkida?
Buumer Auto / 53302262
ttsys
Huviline
Postitusi: 5711
Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas ttsys »

Su õlivahetuse postitused on muidugi väga asjakohased. :mrgreen:
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Volum »

Sinu valikvastustega argumendid samamoodi.
Buumer Auto / 53302262
DSAicey
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06.05.2013 23:24 11
Peamine sõiduk: BMW 320d xDrive Gran Turismo
Asukoht: Keila

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas DSAicey »

Võiks olla eraldi teema ( XDrive), kus on õpetused sellega toimetulekuks :mrgreen:
Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha :mrgreen: ) varsti on see nupp ilmselt kõigil xdrive-idel.
DSAicey
Huviline
Postitusi: 99
Liitunud: 06.05.2013 23:24 11
Peamine sõiduk: BMW 320d xDrive Gran Turismo
Asukoht: Keila

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas DSAicey »

xDrivest saab rääkida alates e60-st, eelnev ei ole xDrive.
Kui kellelgi on e34/e30 ix, siis ilmselt teab mis juhtub kui minna jäärajale :mrgreen:
Volum
Huviline
Postitusi: 3949
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Volum »

DSAicey kirjutas:xDrivest saab rääkida alates e60-st, eelnev ei ole xDrive.
E46 ja E83 kasutasid samuti xdrive süsteemi, aastast 2003.
Buumer Auto / 53302262
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Filjar »

DSAicey kirjutas:Võiks olla eraldi teema ( XDrive), kus on õpetused sellega toimetulekuks :mrgreen:
Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha :mrgreen: ) varsti on see nupp ilmselt kõigil xdrive-idel.
Tervitus! Täiesti nõus sinuga, tahaks ka õpetussõnu :mrgreen: Mulle öeldi UM´ist, et vahekastile VÕIKS iga 30,000KM tagant õlivahetust teha. Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas coley »

Filjar kirjutas:Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
54 Shaft Actuator
44 Gear Front Output

Pilt
Viimati muutis coley, 06.11.2018 12:59 04, muudetud 1 kord kokku.
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Filjar »

coley kirjutas:
Filjar kirjutas:Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
54 Shaft Actuator
4 Gear Front Output

Pilt
Tere! Jah, sellega olen kursis. Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole :roll:
Kasutaja avatar
Leho
Huviline
Postitusi: 4557
Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
Peamine sõiduk: BMW E60 550I
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Leho »

Ei puuduta Filjari juttu.

Selles teemas on lademes vigaseid faktiväiteid, mida ei viitsi redigeerida, selle redigeerimise eest mingit tänu ei tule. Kuid lugejale hoiatuseks, et kõike siin kirjutatut ei maksa tõe pähe võtta.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
coley
Huviline
Postitusi: 3880
Liitunud: 07.06.2009 15:58 34
Peamine sõiduk: BMW
Asukoht: Tallinn

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas coley »

Filjar kirjutas:Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole :roll:
Ei ole vaja silmi pööritada. Sinu antud diagrammil detailid nr 54 ja 44 nagu enne juba mainisin on need. Pilt oli jah ATC300 pealt kuna muud polnud käepärast hetkel. Mõte jääb samaks.
v-501
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.09.2014 11:41 53

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas v-501 »

coley kirjutas:
Filjar kirjutas:Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole :roll:
Ei ole vaja silmi pööritada. Sinu antud diagrammil detailid nr 54 ja 44 nagu enne juba mainisin on need. Pilt oli jah ATC300 pealt kuna muud polnud käepärast hetkel. Mõte jääb samaks.
Eksid, korduvalt. Sinu pildil toodud plasthammasratast ei eksisteeri ATC 300-s, veel vähem ATC 350-s. Detail 44 on hoopis esiveo väljundvõlli hammasratas, sinu plastrattast 10 korda suurem ja 100 korda raskem tükk :lol:
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Filjar »

Tere! Tulen teema juurde tagasi. Olen ligemale 15K uue vahekastiga sõitnud. Viimaste päevadega tundsin, et vahekast justkui natukene jõulisemal kiirendusel kakkus.

Reedel lasin Bayeris vahekasti õli ära vahetada ja 2 päevaks tundus, et auto sõidab siidi. Nüüd päevapäeval käisime kasutaja Volumiga ringi vuramas ja kiirendamisel saime mõista, et tõesti, vahekast JÄLLE KAKUB! :mrgreen:

Rehvirõhku olen iga kuu kontrollinud. Vahekasti õlivahetusel kontrolliti rehvide diameetri erinevused ka üle. Esimesed vs tagumised on lubatud 1mm erinevuse piiris, lagi pidi olema 3mm.

Täna hommikuks oli kole junn ees sellest vahekasti jamast ja saatsin pettunud kirja UM´i. Suht kohe sain kõne:
UM: kakub jälle?
Mina: JAH
UM: Garantiid enam pole, tule vaheta õli ära
Mina: Pomisesin midagi vastu ja ütlesin, et see on peaga vastu seina jooksmine. Lubasin mõelda kuidas lõpuks teeme...

Täpsustan, et mul pole UM´i vastu midagi ja üldistasin oma telefonivestlust. Nemad teevad oma tööd väga okeilt. Noooo välja arvatud see, et viimase vahekasti garantiitööde käigus unustati vahekastile üks raami vms kinnituseks mõeldud polt lisada. Seda ma isegi ei hakanud UM´ile ütlema. Mina veel mõtlesin, et autos oli mõnda aega juba mingi vibra sees. Bayeri tublid poisid lisasid puuduoleva poldi ja autoga sõitmisel oli vibra kadunud :D .

Mu kirjutatud ridadel suurt tagamõtet ei ole. Hoian Teid lihtsalt kursis. Üldiselt olen oma GT elevandiga väga rahul. Vahekasti osas on mul mõtted otsas...
v-501
Huviline
Postitusi: 92
Liitunud: 10.09.2014 11:41 53

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas v-501 »

Kas selline variant ei ole võimalik, et keegi on kunagi paigaldanud vale diffri ette või taha? Vale ülekandearv tapaks küll vahekasti ruttu ära. Erinevate mootoritega mudelitel on tihtipeale ka erinevad diffrid.
Filjar
Huviline
Postitusi: 101
Liitunud: 05.02.2008 13:00 53
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas Filjar »

v-501 kirjutas:Kas selline variant ei ole võimalik, et keegi on kunagi paigaldanud vale diffri ette või taha? Vale ülekandearv tapaks küll vahekasti ruttu ära. Erinevate mootoritega mudelitel on tihtipeale ka erinevad diffrid.
Tänud vihje eest. Vin koodi järgi peab mu autol olema 2.56 jõuülekanne, seda nii esimesel ja tagumisel. Esimese kohta tean päris kindlasti, et 2.56 jõuülekanne on olemas, tagumist kontrollin.

Ise pakkusin anomaaliat vahekasti servomootoris. Küsisin UM´i käest kas garantiitööde käigus läheb vahetusse ka vahekasti servomootor??? Öeldi, et läheb küll...
Kasutaja avatar
fedja
Huviline
Postitusi: 3632
Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
Peamine sõiduk: MB W447
Asukoht: räpina

Re: xDrive kakub

Postitus Postitas fedja »

Kuidas teil see kakkumine väljendub?mul ühel nelikveolisel e91 tekkis ka laadne probleem hiljuti,kui nüüd mõtlema hakata,siis täitsa reaalne,et peale seda,kui ühel sillal sai rehvid välja vahetatud.

Minu oma sirgelt sõites nagu jõnksutaks,pole vahet väga kas rohkem või vähem gaasi anda.
Vasta