2. leht 2-st

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.10.2018 23:47 08
Postitas Volum
Paneb imestama, et ainult osadel F seeria xdrive'del on need kakkumise probleemid korralikult süvenenud, kus aitab ainult vahekasti vahetus. Mõni on sõitnud 500k ja pole vahekasti vahetust vajanud (kui on tunda kakkumist, vahetab õli ja sõidab edasi). Ja vaadates müüginumbreid, siis kahtlustaks pigem tootja praaki. (Teisisõnu - müük on väike) Ja vahekastide tootjaks pole BMW vaid Magna.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 05.10.2018 13:05 38
Postitas FaceOff
Jätan märgi maha

Re: xDrive kakub

Postitatud: 09.10.2018 12:17 23
Postitas Filjar
Tere. Natukene huumorit xDrive ATC350 kohta. Vaadake ja naerge terviseks: https://www.youtube.com/watch?v=q0SRz8XNavo" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: xDrive kakub

Postitatud: 09.10.2018 13:13 43
Postitas jargo
Keegi oli probleemi juba kõrvaldanud!
Aga jah.Enda igapäevases töös tuleb samamoodi igasuguseid üllatusi ette,mida keegi kuskil teinud on! :)

Re: xDrive kakub

Postitatud: 15.10.2018 11:44 32
Postitas DSAicey
Viga oli selles, et on erilaiused veljed mis teevad tagumised rattad niigi hästi vähe väiksemaks ja 1+ mm (ei ole veel rehvimustrisügavuse mõõtjat) rohkem kulunud tagumised rehvid. :oops: Ajutine lahendus on 2.6bar taga ja 2.0bar ees.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 15.10.2018 13:43 18
Postitas Filjar
DSAicey kirjutas:Viga oli selles, et on erilaiused veljed mis teevad tagumised rattad niigi hästi vähe väiksemaks ja 1+ mm (ei ole veel rehvimustrisügavuse mõõtjat) rohkem kulunud tagumised rehvid. :oops: Ajutine lahendus on 2.6bar taga ja 2.0bar ees.
Päris hea ikka! Mul ausalt öelda juhe koos selle xDrive kasutamise osas. Viimane kord esinduses küsisin xDrive "kasutusjuhendit" :mrgreen: ...selgitasin neile, et ma olen väsinud pidevast vahekasti vahetusest, tahaks autoga lihtsalt sõita. Igastahes peale "kasutusjuhendi" küsimist vaadati mulle suurte silmadega otsa ja öeldi "meil ei ole sellist asja". Keegi võiks puust ja punaseks välja kirjutada mida peab xDrive puhul pidevalt jälgima. Nalja visates, siis xDrive meestel peaks olema selline must have tools kotike kaasas. Kotike peaks endas sisaldama 1. rehvisügavuse mõõtjat 2. rehvirõhu mõõtjat 3. mõõdulinti 4. kompressorit...aaa, unustasin, pakk suitsu ja palderjani ka.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 01.11.2018 20:17 08
Postitas Leho
ttsys kirjutas:BMW oli enne Land Rover abielu sisuliselt imik 4x4 maailmas oma kõhnade asfaldisildadega. Maasturi - 4x4 teadmised tulid kaasavara poolt ja alles siis koguti julgus E53 lanseerida. BMW oli enne seda 4x4 puhas null.
Miks 325ix-i (E30) ja 525ix-i (E34) ära unustad?

Re: xDrive kakub

Postitatud: 01.11.2018 21:09 15
Postitas ttsys
Mida seal unustada. Need ongi kõhnad asfaldisildadega. 4x4 maailmas istuti nulli juures.
Asfaldisilla eesmärk oli/on "tark Nm" panna kiirendama mitte jõuõla olukordades kriteeriume võtma.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 01.11.2018 22:08 13
Postitas Leho
Lootusetu on su seosetut mõttekäiku järgida. Kui väidad, et vaatamata nende eksemplaride olemaolule oli BMW-l 4x4 null, siis ma siin lõpetan. >selle klubi tase.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 01.11.2018 22:15 57
Postitas ttsys
Kui su tase jääb asfaldi rööpale siis ongi tark oma kohta teada ja mitte ronida 4x4 maailmas valikvastustega argumente loopima. ;)

Re: xDrive kakub

Postitatud: 01.11.2018 22:41 00
Postitas Volum
Milleks teemat solkida?

Re: xDrive kakub

Postitatud: 01.11.2018 22:48 03
Postitas ttsys
Su õlivahetuse postitused on muidugi väga asjakohased. :mrgreen:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 03.11.2018 01:03 25
Postitas Volum
Sinu valikvastustega argumendid samamoodi.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 03.11.2018 09:58 42
Postitas DSAicey
Võiks olla eraldi teema ( XDrive), kus on õpetused sellega toimetulekuks :mrgreen:
Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha :mrgreen: ) varsti on see nupp ilmselt kõigil xdrive-idel.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 03.11.2018 10:09 30
Postitas DSAicey
xDrivest saab rääkida alates e60-st, eelnev ei ole xDrive.
Kui kellelgi on e34/e30 ix, siis ilmselt teab mis juhtub kui minna jäärajale :mrgreen:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 04.11.2018 21:17 09
Postitas Volum
DSAicey kirjutas:xDrivest saab rääkida alates e60-st, eelnev ei ole xDrive.
E46 ja E83 kasutasid samuti xdrive süsteemi, aastast 2003.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 05.11.2018 09:29 31
Postitas Filjar
DSAicey kirjutas:Võiks olla eraldi teema ( XDrive), kus on õpetused sellega toimetulekuks :mrgreen:
Surfasin veits foorumis ja oli teema kus kaks viiese meest arutasid nagu muuseas, et mis rehvid alla panna, sest erilaiused hakkavad jube kiiresti kakkuma.
Aru ei saa ma ka sellest, miks auto tahab mitu korda aastas service-it aga ei nõua vahekasti õlivahetust mis on umbes sama aja tagant soovitatav nagu "ulmeline" mootoriõli välp.
Vahekast ise on väga tugev aga plastikust reduktorid kuluvad läbi kui koguaeg peale anda või valed rehvid all, uuematel pidi süsteem teisiti lahendatud olema ja kakkumise korral piisab lihtsalt rehvivahetusest,(m5 puhul nupuvajutusest, et tagaveoliseks teha :mrgreen: ) varsti on see nupp ilmselt kõigil xdrive-idel.
Tervitus! Täiesti nõus sinuga, tahaks ka õpetussõnu :mrgreen: Mulle öeldi UM´ist, et vahekastile VÕIKS iga 30,000KM tagant õlivahetust teha. Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: xDrive kakub

Postitatud: 05.11.2018 12:27 14
Postitas coley
Filjar kirjutas:Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
54 Shaft Actuator
44 Gear Front Output

Pilt

Re: xDrive kakub

Postitatud: 05.11.2018 12:42 38
Postitas Filjar
coley kirjutas:
Filjar kirjutas:Täpsusta palun, mis plastikust reduktoreid sa silmas pead? Siin näha ATC350 läbilõige: https://awd.tech/pages/atc-350-diagram" onclick="window.open(this.href);return false;
54 Shaft Actuator
4 Gear Front Output

Pilt
Tere! Jah, sellega olen kursis. Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole :roll:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 06.11.2018 00:20 35
Postitas Leho
Ei puuduta Filjari juttu.

Selles teemas on lademes vigaseid faktiväiteid, mida ei viitsi redigeerida, selle redigeerimise eest mingit tänu ei tule. Kuid lugejale hoiatuseks, et kõike siin kirjutatut ei maksa tõe pähe võtta.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 06.11.2018 12:58 22
Postitas coley
Filjar kirjutas:Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole :roll:
Ei ole vaja silmi pööritada. Sinu antud diagrammil detailid nr 54 ja 44 nagu enne juba mainisin on need. Pilt oli jah ATC300 pealt kuna muud polnud käepärast hetkel. Mõte jääb samaks.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 07.11.2018 00:32 56
Postitas v-501
coley kirjutas:
Filjar kirjutas:Aga aga see kehtib vanemat tüüpi vahekasti kohta. Kui sa vaatad diagrami, siis ATC350 vahekastil neid juppe pole :roll:
Ei ole vaja silmi pööritada. Sinu antud diagrammil detailid nr 54 ja 44 nagu enne juba mainisin on need. Pilt oli jah ATC300 pealt kuna muud polnud käepärast hetkel. Mõte jääb samaks.
Eksid, korduvalt. Sinu pildil toodud plasthammasratast ei eksisteeri ATC 300-s, veel vähem ATC 350-s. Detail 44 on hoopis esiveo väljundvõlli hammasratas, sinu plastrattast 10 korda suurem ja 100 korda raskem tükk :lol:

Re: xDrive kakub

Postitatud: 18.02.2019 16:41 57
Postitas Filjar
Tere! Tulen teema juurde tagasi. Olen ligemale 15K uue vahekastiga sõitnud. Viimaste päevadega tundsin, et vahekast justkui natukene jõulisemal kiirendusel kakkus.

Reedel lasin Bayeris vahekasti õli ära vahetada ja 2 päevaks tundus, et auto sõidab siidi. Nüüd päevapäeval käisime kasutaja Volumiga ringi vuramas ja kiirendamisel saime mõista, et tõesti, vahekast JÄLLE KAKUB! :mrgreen:

Rehvirõhku olen iga kuu kontrollinud. Vahekasti õlivahetusel kontrolliti rehvide diameetri erinevused ka üle. Esimesed vs tagumised on lubatud 1mm erinevuse piiris, lagi pidi olema 3mm.

Täna hommikuks oli kole junn ees sellest vahekasti jamast ja saatsin pettunud kirja UM´i. Suht kohe sain kõne:
UM: kakub jälle?
Mina: JAH
UM: Garantiid enam pole, tule vaheta õli ära
Mina: Pomisesin midagi vastu ja ütlesin, et see on peaga vastu seina jooksmine. Lubasin mõelda kuidas lõpuks teeme...

Täpsustan, et mul pole UM´i vastu midagi ja üldistasin oma telefonivestlust. Nemad teevad oma tööd väga okeilt. Noooo välja arvatud see, et viimase vahekasti garantiitööde käigus unustati vahekastile üks raami vms kinnituseks mõeldud polt lisada. Seda ma isegi ei hakanud UM´ile ütlema. Mina veel mõtlesin, et autos oli mõnda aega juba mingi vibra sees. Bayeri tublid poisid lisasid puuduoleva poldi ja autoga sõitmisel oli vibra kadunud :D .

Mu kirjutatud ridadel suurt tagamõtet ei ole. Hoian Teid lihtsalt kursis. Üldiselt olen oma GT elevandiga väga rahul. Vahekasti osas on mul mõtted otsas...

Re: xDrive kakub

Postitatud: 18.02.2019 21:39 06
Postitas v-501
Kas selline variant ei ole võimalik, et keegi on kunagi paigaldanud vale diffri ette või taha? Vale ülekandearv tapaks küll vahekasti ruttu ära. Erinevate mootoritega mudelitel on tihtipeale ka erinevad diffrid.

Re: xDrive kakub

Postitatud: 19.02.2019 09:59 58
Postitas Filjar
v-501 kirjutas:Kas selline variant ei ole võimalik, et keegi on kunagi paigaldanud vale diffri ette või taha? Vale ülekandearv tapaks küll vahekasti ruttu ära. Erinevate mootoritega mudelitel on tihtipeale ka erinevad diffrid.
Tänud vihje eest. Vin koodi järgi peab mu autol olema 2.56 jõuülekanne, seda nii esimesel ja tagumisel. Esimese kohta tean päris kindlasti, et 2.56 jõuülekanne on olemas, tagumist kontrollin.

Ise pakkusin anomaaliat vahekasti servomootoris. Küsisin UM´i käest kas garantiitööde käigus läheb vahetusse ka vahekasti servomootor??? Öeldi, et läheb küll...

Re: xDrive kakub

Postitatud: 26.05.2019 22:59 54
Postitas fedja
Kuidas teil see kakkumine väljendub?mul ühel nelikveolisel e91 tekkis ka laadne probleem hiljuti,kui nüüd mõtlema hakata,siis täitsa reaalne,et peale seda,kui ühel sillal sai rehvid välja vahetatud.

Minu oma sirgelt sõites nagu jõnksutaks,pole vahet väga kas rohkem või vähem gaasi anda.