535d DPF-i probleem

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kalakast
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.06.2017 22:03 13
Peamine sõiduk: BMW 535d
Asukoht: Pärnu

535d DPF-i probleem

Postitus Postitas Kalakast »

Tõin Saksast LCI E60 535d, lähemal vaatlusel siin kohapeal selgus, et uus DPF alla topitud, läikis ka nagu pühademuna. Sain sõita paar nädalat ja viskas vea ette, et DPF umbes. Tuli välja, et termostaadid läbi ja ei hakka põletama. Vahetasin need ära ja UMis sai ideaalse(tutt-uue dpfi näit) näiduni tühjaks põletatud. Sõitsin ca nädala linnasiseseid mõistlike otsi ja selle ajaga jälle filter 80% täis. Põletasin tühjaks ja nüüd ca 10 päevaga jälle täis tuisanud. Maanteel nagu põletab aga linnas tuiskab ülikiirelt täis. Pihustid on ideaalses korras. EGR-i viga ega mootorituld ei viska.

Kas on võimalik, et tegemist on mingi väga odava dpf-iga ja see ei töötagi normaalselt?
Kas on võimalik, et aitab tarkvarauuendus?
Kas tarkvara uuenduse käigus võivad koostöö lõpetada mõned moodulid?
On kellelgi kokkupuuteid samalaadse situatsiooniga? Soovitusi?
Sultan Mad
Huviline
Postitusi: 56
Liitunud: 27.05.2018 23:12 09
Peamine sõiduk: E90 325D '07

Re: 535d DPF-i probleem

Postitus Postitas Sultan Mad »

Hiinamaalt saab ilusa läikiva DPF-i 270€. Vahetamisel tuli teha DPF eest vastutava moodlulisse vastav protseduur, et uus on all muidu aju arvates on uue sees sama palju tuhka kui vanas ning teebki tihedamalt põletust.

Kuidas töötab on siis selge.

Siiski kas mitte ühtegi veakoodi mootoris pole? Nt endal üks küünal ei töötanud suvel ning sellepärast DPF keeldus töötamast.

Viimane kuu olen praktiliselt iga päev teinud lühikesi otsi ~10km + EGR termostaat ei paista toimivat(Miks EGR, kuna ta peaks avanema enne põhitermostaati ning seetõttu ei jõuagi temp põhitermostaadi tööpiirkonda):
Iga sõidu alguses panen näitama kanal 7-t ehk jahutusvedeliku temperatuuri ning üle 79 kraadi ta enam ei lähe.

DPF põletuse üks tingimus oli 75 kraadi JV ning põletuse ajal peaks olema ~10 kraadi kõrgem.

Seda jälgides pole täheldanud põletusprotsessi. Siiski viimasel ajal lisan iga paagiga Liqui moly DPF lisandit mis väidetavalt kuidagimoodi aitab põletusele kaasa hetkel paistab, et pasiivselt põleb piisav kogus ära ning aktiivpõletuseks pole vajadust või siis vähehaaval ikkagi koguneb... puhas spekulatsioon kuid see mis sul toimub viitab kontsentreeritult hiina elemendile kui just "unustati" nullida DPF tahmakogus.
Kalakast
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.06.2017 22:03 13
Peamine sõiduk: BMW 535d
Asukoht: Pärnu

Re: 535d DPF-i probleem

Postitus Postitas Kalakast »

Kui ta teeks tihedalt oleks tore, aga pigem mure vastupidine, et ei tee- seepärast ta umbe lähebki.
Kui EGRiga oleks probleeme siis see viskaks kohe esimese asjana mootoritule põlema, selle välistan.
Reaalset tempi olen jälginud ja see on paigas, selle järgi lubab põletada küll. Ühtegi veakoodi peale dpf-i ei ole jah.

Seda tahmakoguse asja lasen täpsustada, äkki tõesti selles kala.
Tänud!
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: 535d DPF-i probleem

Postitus Postitas Volum »

Egr ei pruugi panna mootori tuld põlema ega ka viga anda.
Buumer Auto / 53302262
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: 535d DPF-i probleem

Postitus Postitas mike1 »

Jah, egr ei pruugi mootorituld põlema panna. Lisaks on veel mitmeid asju, mis vigase töö korral ei pruugi veamälus kajastuda. Chippimise osa saad muidugi peale tarkvarauuendust ju kohe ümber lükata/kinnitada, kuna kirjutatakse originaaltarkvaraga üle. Kui Pärnus jagu ei saada, siis võid Tallinnasse tuua.
56052094
Kalakast
Huviline
Postitusi: 35
Liitunud: 07.06.2017 22:03 13
Peamine sõiduk: BMW 535d
Asukoht: Pärnu

Re: 535d DPF-i probleem

Postitus Postitas Kalakast »

Panen ka lahenduse kirja, mis mind kunagi tollel korral aitas. Nimelt vahetasin ühe imepisikese praoga cooleri tihendi ning tegin tarkvara uuenduse. Peale seda hakkas kõik tööle.
Vasta