1. leht 1-st

mootor

Postitatud: 22.01.2003 13:36 05
Postitas anari
kuidas paigalda 1,8le 2,5 mootorit.
kas seal tuleb elektrisüsteemis ka midagi ümber teha ja mis ajuga saab.

Postitatud: 22.01.2003 17:33 28
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas anari[/i]
kuidas paigalda 1,8le 2,5 mootorit.
kas seal tuleb elektrisüsteemis ka midagi ümber teha ja mis ajuga saab. [/quote]

kui kogemus puudub, siis tasuks lasta kellelgi
teha. Vahetada tuleb peale mootori ka sidur, käigukast,
tagasild, esivedrud, kogu elektrijuhtmestik
ja aju, radiaator... Kui su 318 on rääbaka kerega, ei tasu
vaeva....osta parem see 325

Kui aga vahetad, siis on parim osta avariiline
325 ning sealt jupid ringi tõsta. Romulast ainult
mootorit ostes maksad end segaseks

Postitatud: 22.01.2003 18:17 19
Postitas Margus_H
Jutt ikka e30-st käib? Anari, ole kena ja teinekord proovi teemale leida pealkiri, mis ta sisu kõige paremini kirjeldab.

Miks tagasilla tingimata vahetama peab? Ja elektrijuhtmestiku võib ka enamuses ju samaks jätta.
Aga ega jah, 2,5 mootorit enam naljalt ei liigu või kui, siis üsna krõbeda hinna eest. Kui sul olemas või mõni silmapiiril ja endal huvi pole, saada mail, /me rõõmuga neid ostab:P

Postitatud: 23.01.2003 09:39 08
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Miks tagasilla tingimata vahetama peab? Ja elektrijuhtmestiku võib ka enamuses ju samaks jätta.
Aga ega jah, 2,5 mootorit enam naljalt ei liigu või kui, siis üsna krõbeda hinna eest. Kui sul olemas või mõni silmapiiril ja endal huvi pole, saada mail, /me rõõmuga neid ostab:P [/quote]

Tagasillas istub 1,8 mootoriga isendil väikese korpusega differ (juhul kui jutt käib 3 seeriast) mis ei kesta 2,5 mootori taga kuigi pikalt... Elektrijuhtmestik on ka 4 ja 6 sil mootoritel erinev ja kui vahetuseks läheb tuleks 2,5 mootoriga kogu "kaablipuu" kaasa võtta...
Ja veel - võibolla jääb mul üle üks 525e (ehk siis 2,7 liitrine) komplektne mootor. Palju selle eest maksma oleks nõus?

AR

Postitatud: 23.01.2003 09:47 17
Postitas Margus_H
Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi.

Postitatud: 23.01.2003 11:16 40
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]

Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi. [/quote]

Oot mille poolest ta raskem olema peaks????
Iseasi, mõni toru võib teistsugune olla
ja mingi asi ette jääda:)

Postitatud: 23.01.2003 11:17 49
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Arvo[/i]
Tagasillas istub 1,8 mootoriga isendil väikese korpusega differ (juhul kui jutt käib 3 seeriast) mis ei kesta 2,5 mootori taga kuigi pikalt... Elektrijuhtmestik on ka 4 ja 6 sil mootoritel erinev ja kui vahetuseks läheb tuleks 2,5 mootoriga kogu "kaablipuu" kaasa võtta...
Ja veel - võibolla jääb mul üle üks 525e (ehk siis 2,7 liitrine) komplektne mootor. Palju selle eest maksma oleks nõus?
AR [/quote]

Hehh, tead kui palju maksis 535 kaablipuu?
Ainult 7400 krooni:o
Aga 325 oma peaks romulast saama

Postitatud: 23.01.2003 11:26 00
Postitas Arvo
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]

Üldiselt soov just e30 2,5 mootorite vastu, viienda seeria oma istutamine kolmekasse läheb nagu ma aru olen saanud, tunduvalt tülikamaks. Ja see mootor tunduvalt raskem ka vist peaks olema, kui m20.
Aga pane meilile, mis aasta mootor, mis korras, kas ainult mootor või saab ka siis muid vidinaid juurde ja arutame asja edasi. [/quote]

Khm, 525e 2,7l mootor ongi M20 mootor, sama leiab näiteks 325e aiste vahelt ja kolmesele paigaldamisega ei teki mingeid probleeme. Mootor muidu 84 aasta autolt. Asi on u 2 aastat seisnud ja võib vajada mõningast kohendamist.

AR

Postitatud: 23.01.2003 12:56 14
Postitas Margus_H
Uurisin veidi ja sain targemaks, aga jah, selle mootori vastu hetkel huvi pole.

Postitatud: 24.01.2003 11:31 15
Postitas Audiophile
Minul on näit 316 tooriku peale paigaldatud 3.5 (M30). Veermiku kohapealt tuleb kindlalt panna jäik vedru ja sportamort või siis 325 amort mis on läbiõõdult surem. Kui amordivahetuseks lähebv siis oleks mõistlik koos amordipüstikutega ära vahetada ka esipidurid ventileeritavate vastu koos piduridasadulatega. Kui diffrit vahetad siis ploki vastu muud vahetused ei tasu ära. Tagumised trummelpidurid oleks ka soovitatav ketaste vastu vahetada.

Kui ehitada tahad siis 323 on palju parem toorik, sisaldab juba kõiki eelpool mainitud asju(V.a plokkdiffer). Lisaks sellele saab ka 323 väga hõlbsasti 2.7 teha kasutades e alumist otsa. Ka 323 kaan istub 2,7e ploki otsa. Ainus jama on see et 323 klapid on läbimõõdult väikseMadis K kui 325 i-l. Ja penasurve jääb veidike lahjaks aga seda annab parandada.

Max

Max

Postitatud: 24.01.2003 22:09 31
Postitas Madis
[quote]Lisaks sellele saab ka 323 väga hõlbsasti 2.7 teha kasutades e alumist otsa[/quote]
Oot-oot, kui kasutada e alumist osa, siis suurneb ju kolvikäik, aga 323 kolvid on ju väiksema läbimõõduga, kui 325 oMadis K, seega ei lähe ta ju 2.7-liitriseks...:o

Postitatud: 27.01.2003 14:45 44
Postitas Audiophile
kasutad alumist osa koos kolbide ja vändaga. Kaane jätad 323 oma ainult

Max