otsin e30'le strutbar'ide m66tmeid (nii esimest, kui tagumist - kui kellelgi on ka esimese alumise kohta infi - oleks v2ga t2nulik).
eriti proo oleks kui leiaks joonise.
olen ka v2ga t2nulik, kui keegi suudab adekvaatse lingi / pildi anda ja minu vaevakergendada.
kas keegi on 2kki teinud nii, et kinnitanud esimese lisaks lantsekatele ka raami kylge [midagi taolist ( -|----|- )]?
oskab keegi anda n2pun2iteid mida t2helepanna t88protsessis.
t2nan
K: E30 strutbar'ide m66tmed + kysimused (UUS KÜSIMUS)
See reguleeritav strutbar on minu arvates samamõttetu asi nagu põhjavalgus. Strutbari ülesanne on takistada amordikanne ülevalt üksteisele liginemist. Kuna amordi telg on kaldus, siis löök alt üles kandub mööda viltust amordi telge üles ning kannud hakkavad kaldjooni pidi üksteisele liginema. Seda rolli täidab selline reguleeritav ja sharniirne bar vaid osaliselt, kuna ta annab liigselt liikuma.
Teise roll on takistada amordikannude üksteisest erinevale kõrgusele tõusmist (kere paindumisel) nt järsus kurvis. Seda rolli ei täida sharniine asi üldse, kuna ta annab nendest reguleeritavatest kohadest järgi.
Kinni tuleks pidada nendest punktidest
1. Kinnitus on kõigi amordimutrite alla, mitte ühele või kahele.
2. Bar tuleb teha iga auto järgi ning jäik
3. Vahetoru peab olema nelikant, mitte ümar, sest ümartoru ei takista väänet (so amordikannude erineva pikikalde tekkimist)
4. Vahetoru peab olema keevitatud rõnga külge nii mootori poolt kui ka vastaspoolt.
5. Rõngas peaks olema vähematl 4 mm terasest ja sobitatud kannu ebatasase pinnaga
6. Latt peaks olema vähemasti 40x20X2 nelikant või äärmisel juhul 40x2 ümartoru (külmvalts). Mingit 25x1,5 toru pole mõtet sinna toppida, kujuta vaid ette neid jõudusid ja proovi seejärel seda käsitsi kõveraks painutada. See õnnestub. Siis mõtle edasi selle kasutegurist.
Teise roll on takistada amordikannude üksteisest erinevale kõrgusele tõusmist (kere paindumisel) nt järsus kurvis. Seda rolli ei täida sharniine asi üldse, kuna ta annab nendest reguleeritavatest kohadest järgi.
Kinni tuleks pidada nendest punktidest
1. Kinnitus on kõigi amordimutrite alla, mitte ühele või kahele.
2. Bar tuleb teha iga auto järgi ning jäik
3. Vahetoru peab olema nelikant, mitte ümar, sest ümartoru ei takista väänet (so amordikannude erineva pikikalde tekkimist)
4. Vahetoru peab olema keevitatud rõnga külge nii mootori poolt kui ka vastaspoolt.
5. Rõngas peaks olema vähematl 4 mm terasest ja sobitatud kannu ebatasase pinnaga
6. Latt peaks olema vähemasti 40x20X2 nelikant või äärmisel juhul 40x2 ümartoru (külmvalts). Mingit 25x1,5 toru pole mõtet sinna toppida, kujuta vaid ette neid jõudusid ja proovi seejärel seda käsitsi kõveraks painutada. See õnnestub. Siis mõtle edasi selle kasutegurist.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990