Probleem M47D20 mootoriga

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Tainants
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2016 20:17 54
Telefon: 53461354

Probleem M47D20 mootoriga

Postitus Postitas Tainants »

Tere!

Autoks E39 520d, m47d20 mootoriga, 100kw.
Probleem siis selline, et soojalt kaob jõud ära vahepeal. Külmalt tundub, et on kogu aeg korras. Temp umbes keskele jõuab hakkab pull pihta. Selline tunne nagu turbot poleks vms. Veidi aega soojana kohapeal tiksub, tuleb jõud jälle mõneks ajaks tagasi. Siis tuleb ka jõud tagasi kui sõidu ajal korra näiteks teise käiguga pöörded üle 4000 lasta, kui vabakäigul seda teha siis ei muutu midagi. Sõber, kes autoga rohkem sõitnud väitis, et kui pöördeid alla 2k ei lase, siis ei kaogi jõud ära. Diagnost ei näidanud mitte ühtegi viga mootoris. Õhulugeja vahetatud, ei muutunud midagi, turbo solenoid vahetatud, ikka ei muutunud midagi. Veidi ebamäärane seletus ilmselt, aga ehk on kellelgi sama jama olnud :D

Aitäh!
mike1
Huviline
Postitusi: 708
Liitunud: 15.09.2003 15:04 12
Telefon: 56052094

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitus Postitas mike1 »

Diagnostika ei piirdu ju ainult veakoodide lugemisega.
Enne juppide vahetust oleks mõistlik ikka kindlaks teha, mis ahelas täpsemalt probleem on. Tallinnas saan aidata.
56052094
Tainants
Huviline
Postitusi: 7
Liitunud: 21.08.2016 20:17 54
Telefon: 53461354

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitus Postitas Tainants »

Sain siis nüüd natuke midagi teada
Pilt

Näitas selliseid veakoode, ära kustutades ei tulnud algul ühtegi tagasi (peale egri mis ühendasin ise lahti ja ventika). Kui jõud ära kadus tuli 0A Control, start of injection tagasi, jõud tagasi tekkis siis kadus jälle ära see viga.
Volum
Huviline
Postitusi: 3947
Liitunud: 26.02.2010 20:59 57
Asukoht: BMW Diagnostika Tartus

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitus Postitas Volum »

Kontrolli pumba ajastust.
Buumer Auto / 53302262
Kasutaja avatar
teet82
Huviline
Postitusi: 1945
Liitunud: 16.03.2010 19:33 15
Asukoht: võru

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitus Postitas teet82 »

Pump võib ise vigane olla, pritsehetke muutev kolb kiilub kinni vahepeal, seda viga esineb nendel pumpadel.
Kui tundun ülbe, siis on mul lihtsalt halb tuju kellegi kolmanda pärast, ära võta isiklikult!
Vasta