1. leht 1-st

Probleem M47D20 mootoriga

Postitatud: 06.01.2019 17:33 41
Postitas Tainants
Tere!

Autoks E39 520d, m47d20 mootoriga, 100kw.
Probleem siis selline, et soojalt kaob jõud ära vahepeal. Külmalt tundub, et on kogu aeg korras. Temp umbes keskele jõuab hakkab pull pihta. Selline tunne nagu turbot poleks vms. Veidi aega soojana kohapeal tiksub, tuleb jõud jälle mõneks ajaks tagasi. Siis tuleb ka jõud tagasi kui sõidu ajal korra näiteks teise käiguga pöörded üle 4000 lasta, kui vabakäigul seda teha siis ei muutu midagi. Sõber, kes autoga rohkem sõitnud väitis, et kui pöördeid alla 2k ei lase, siis ei kaogi jõud ära. Diagnost ei näidanud mitte ühtegi viga mootoris. Õhulugeja vahetatud, ei muutunud midagi, turbo solenoid vahetatud, ikka ei muutunud midagi. Veidi ebamäärane seletus ilmselt, aga ehk on kellelgi sama jama olnud :D

Aitäh!

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitatud: 06.01.2019 22:30 38
Postitas mike1
Diagnostika ei piirdu ju ainult veakoodide lugemisega.
Enne juppide vahetust oleks mõistlik ikka kindlaks teha, mis ahelas täpsemalt probleem on. Tallinnas saan aidata.

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitatud: 09.01.2019 22:37 51
Postitas Tainants
Sain siis nüüd natuke midagi teada
Pilt

Näitas selliseid veakoode, ära kustutades ei tulnud algul ühtegi tagasi (peale egri mis ühendasin ise lahti ja ventika). Kui jõud ära kadus tuli 0A Control, start of injection tagasi, jõud tagasi tekkis siis kadus jälle ära see viga.

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitatud: 09.01.2019 22:40 48
Postitas Volum
Kontrolli pumba ajastust.

Re: Probleem M47D20 mootoriga

Postitatud: 09.01.2019 22:50 14
Postitas teet82
Pump võib ise vigane olla, pritsehetke muutev kolb kiilub kinni vahepeal, seda viga esineb nendel pumpadel.